طراحی و اجرای نما

طراحی و اجرای نما

طراحی و اجرای نما

اجرای نمای خشک، از سنگ و سرامیک تا چوب و آلومینیوم

یک مهندس معمار قبل از طراحی می بایست به سطح مالی کارفرما نیز توجه کند زیرا اگر کارفرما توان مالی اندک داشته باشد ، زیبا ترین و اصولی ترین طراحی نمای ساختمان را نمی توان اجرا کرد. ایجاد درزهای غیر همسطح است بعد از دوغاب ریزی و خارج شدن از رگلاژ اولیه از مشکلات متداول در اجرای نمای ساختمان به روش سنتی می باشد که معمولاً نیز بدون تخریب قابل اصلاح نمی باشد. 4. اگر در شهر و یا استانی زندگی می کنید که در آن متریال سنگ یافت می شود ، در طراحی نمای ساختمان از این متریال استفاده نمایید. در صورتی که در سیستم اجرای نمای ساختمان از انواع سنگ های رودخانه ای و ضخیم استفاده می کنید باید قالب ها را تا زمان گیرش کامل ملات استفاده کرد . وجود هوا در بین این دو جداره باعث می شود که گرما و سرما به میزان نیاز کاربر تعیین شوند و به نوعی به محیط زیست و کاهش مصرف انرژی کمک می کنند. اگرچه کانال های زهکشی کوچک می باشند (برخلاف فاصله هوایی دیوار زهکشی)، اما به خشک نگه داشتن دیوار نمای سیمانی کمک می کنند.

اجرای آبنما حیاط

طراحان با ایده هایی که از هنرهای فوق الذکر میگیرند اکثراً نما را با ستون های بزرگ طراحی می کنند. از طرفی اجرا و نصب نرده های شیشه ای پله بدن محدودیت انجام می شود. سیستم ها یا روش های اجرای نرده های شیشه ای انواع متنوعی دارند که هر کدام از آن ها با توجه به نوع کاربرد نرده و محل نصب آن مورد استفاده قرار می گیرد. در صورت مورد نیاز باید عایق های رطوبتی و حرارتی در نما سازی به کار رود و پیش بینی های لازم برای جلو گیری از واکنش مصالح در برابر نوسانات شدید دمایی تعبیه شود . نسبتهای هندسی نقش تعیین کننده ای در هماهنگ سازی ظاهر نما دارند. در مورد انتخاب طرح مبل بهتر است حتی المقدور مبل هایی با اشکال هندسی صلب و یا بدون منحنی انتخاب شود. آنچه در نمای ساختمان ها باید مورد توجه قرار گیرند. در طراحی پروفیل های این سیستم مباحث مربوط به زلزله, باد و محاسبات استاتیکی مطابق با استانداردهای بین المللی کاملاً رعایت شده و بر اساس آن ها نوع پروفیل مورد نیاز با مقاومت لازم انتخاب می گردد.

اجرای نما سیمانی

اگر به نمای یک ساختمان بدون در نظر گرفتن نمای دیگر ساختمان های شهر توجه شود، همگونی نمای شهری در مجموع از بین می رود. پرسلان ها دوام و مقاومت بالایی دارند که باعث می شود پس از گذشت چندین سال از عمر نمای ساختمان همچنان پوششی جذاب و زیبا به نظر بیایند. در این مطلب سعی داریم اجرای نمای بدون داربست و با داربست را با در نظر گرفتن ویژگیهای مثبت و منفی مقایسه کنیم تا شمارا برای انتخاب روش مناسب اجرای نما راهنمایی کنیم. حال که مزایای نمای رومی را برشمردیم، بد نیست کمی از معایب آن صحبت کنیم. نکته1 :جهت استفاده از فایل های فشرده از نرم افزار اجرای نمای آجری ، اجرای نمای ، نمای آجری ، اجر نما ، نمای ساختمان WinRar استفاده نموده و به پسورد هر فایل توجه نمایید. در کاشان به بافت منطقه توجه شده و در اغلب ساختمان ها از آجرِ نما در طراحی نمای ساختمان استفاده شده است. نصب نرده های یو چنل هم به دو صورت روکار و توکار که به آن دفنی گفته می شود، انجام می گیرد. این سیستم با تکنولوژی جدید و قطعات و اتصالات خود که کاملا اختصاصی است و در برگیرنده هزینه بسیار بالایی می باشد. یکی از مزیت های نمای اسپایدر استفاده از سیستم های نگهدارنده متنوع می باشد ، به عنوان نمونه می توان از سازه های فلزی با مقاطع مختلف لوله ای و مربعی ، کابل ها ، خرپاها و رادها نام برد.



    1. بهترین گزینه بکار بردن برس، پس از گذشت ۲ ساعت میباشد



    1. 6 سنگهای سفتکاری، نما و پوششهای ویژه



    1. در مقابل سایش مقاوم باشد



    1. نمای لوور متحرک



    1. پوسیدگی نداشته باشد




انواع سیستم کرتین وال به دو دسته سیستم کرتین وال یونیتایز و سیستم کرتین وال لامل تقسیم می شود. پانل HPL از لایه های متعدد کاغذ کرافت تشکیل می شود . در انواع شیشه فریم لس استفاده از شیشه ۲ یا ۳ جداره یک لایه عایق صوتی و حرارتی بسار مناسب را ایجاد می کند. در سطوح مختلف عمیقا نفوذ می کند. یکی از پرکاربردترین نماهای ساختمان ، نماهای فریم لس است که زیبایی، آب بندی مناسب، نصب ساده و بار گذاری مناسب را به صورت یکجا ارائه می دهد. یکی از پرکارترین نماهای ساختمان نمای شیشه ای فریم لس می باشد و وجود لاستیک های هوابندی و آب بندی ( یراق فریم لس )در اطراف فریم و شیشه باعث گردیده سطح نمای ساختمان کاملا ً ایزوله گردد. و همچنین به عنوان نمایشگر هویت حجمی و زیبایی آن، انواع گوناگونی داردکه از ترکیب مصاالح مختلف شکل می گیرد و به ساختمان معنا می دهد.

نمای اسپایدر به عنوان یک نمای ثابت نقطه ای (point fixed glass) امروزه از پر کاربردترین نماهای مدرن شیشه در مقایسه با سیستمهای مشابه مانند کرتین وال می باشد. هدف شرکت تکین نما آلومینیوم ارئه خدمات با بهترین کیفیت به مشتریان محترم می باشد. کرتین وال به دلیل تنوع و تطبیق پذیری یک گزینه جذاب مدرن برای نماهای ساختمان به شمار می آیند. ۴۰ با دقت شبکه بندی گردیده و سپس فریم نما در داخل این شبکه ها قرار می گیرد. اجرای کناف نما شبکه ها و قاب های فلزی در صورتی که در مجاورت با انواع ملات های سیمانی و آهکی قرار بگیرند لازم است تا رنگ آمیزی و ضد زنگ بشوند . این سنگ تنوع بالایی در طرح و رنگ ندارد اما قیمت نسبتا ارزانی دارد. در این روش جهت نصب سنگ و یا سرامیک بر روی دیوار، ابتدا زیرسازی لازم در صورت نیاز بوسیله شاسی کشی اجرا می شود. یکی از انواع نمای شیشه ای ساختمان بوده که مجری نمای کرتین وال به جای استفاده از فریم آهنی از پروفیل های آلومینیوم استفاده می کند و نما به صورت مشبک بوده و تلفیقی از آلومینیوم و شیشه می باشد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۸ دی ۱۳۹۸ | ۱۲:۴۰:۴۲ | نویسنده : مهندس معمار | نظرات (0)نظرات (0)

اجرای کاهگل مصنوعی ، نما با کاهگل ضد آب مدرن

البته بسته به شیوه اجرای نما میتوان نصب لامل های عمودی و افقی را به صورت همزمان انجام داد. 9- توازن وتناسب خطوط افقی وعمودی غالب ،درطراحی نما دقت شود. تمامی اتصالات در این مرحله باید با حداقل میزان خطا صورت بپذیرد ، هرچند که امکان رگلاژ در بعضی نقاط برای زیرسازی وجو دارد اما باید مطمئن شد تمامی اتصالات به صورت دقیق و با دقت بالا متصل شده اند. نمای سرامیک خشک برای ساختمان های با کاربردی های مختلف نظیر تجاری، اداری، مسکونی و همچنین بخش های داخلی ساختمان، پایانه ها و ایستگاه های مترو و… کاربرد دارد. مصالحی که در طراحی نما استفاده میشوند انواع مختلف آجر، سنگ، سنگهای تزئینی، سیمانی و گچی میباشند. مقطع مشخص و متناسب با ابعاد ساختمان و طرح مورد استفاده قرار می گیرد. نکته جالب در رابطه با پوستر دیواری این است که با کاغذ دیواری دارای تفاوت های عمده ای در طرح و ابعاد است.

  • نورپردازی در بازسازی ساختمان
  • مقاومت مکانیکی
  • جنس و نوع متریال استفاده شده
  • نمای بایرامیکس

معماری سنتی، سبکی از معماری است که در گذشته در هر منطقه یا ناحیه ای رایج بوده است. عدم توجه به نورپردازی خوب، باعث می شود که طراحی و اجرا هر چقدر هم که خوب باشد، باز هم آب نما چندان به چشم نیاید. به خاطر اینکه شرایط اقتصادی ایران و جهان دارای ثبات نیست، قیمت فروش اجرای نمای لوور را هم نمی توان قیمت مشخصی اعلام کرد. چون میگویند "قبله شما غرب است؛ وقتی به ما - قیمت اجرای انواع فلاشینگ رشت - محتاج هستید سمت ما میآیید ولی باز نگاهتان به غرب است". با حرکت دنیا به سمت صنعتی شدن و بالا رفتن تقاضا برای ساختمانسازی، پس از رواج برجهای بلند در قرن ۷۰ میلادی در آمریکا گرایش به سمت اجرای نمای خشک بهصورت چشمگیری افزایش یافت. با استفاده از دوربین های نقشه برداری توسط متخصصین این امر ، نقشه پروژه تهیه و تنظیم می گردد که این کار از مهمترین مراحل اجرای یک نمای کرتین وال می باشد. 6. مونتازه و ساخت پنل های کامپوزیت به وسیله عملیات برش, شیار زنی وخم کاری توسط تکنسین های ورق کار نما کامپوزیت.

اجرای نمای خشک

برای آغاز و شروع هر کاری نیاز به تامین مواد و مصالح اولیه می باشد و ما به عنوان یکی از تامین کنندگان متریال ساختمانی در خدمت شما خواهیم بود . ۷- سنگ گرانیت نسبت به سایر سنگها از قیمت بالاتری برخوردار است چرا که هزینه عملیات استخراج، برش و صیقل کاری آن بالا است. قبل از اقدام به نماسازی با سنگ ، باید نقشه های برش و نحوه نصب سنگ نما تهیه شده باشد . سنگهایی که در ساختمان به کارمیروند به نامهای سنگ لاشه ، سنگ قواره ، سنگ بادبر و سنگ پلاک مرسوم میباشند . در پروژههایی که زمان به اتمام رسیدن کار اهمیت زیادی دارد توصیه میشود از نمای آلومینیومی استفاده شود. تمامی نقشه های تهیه شده باید بدون کوچکترین خطایی در ابعاد و اندازه ترسیم شده باشند تا از بروز خطا در مراحل پایانی کار جلوگیری گردد. این در حالی است که تصور و تعریف عامیانه از نماهای خشک، تنها اجرای نماهای سنگی و سرامیکی بدون استفاده از ملات است. یکی از مهمترین ویژگی های ساختمان های مدرن، ظاهر و نماهای اصلی آن ها در خیابان ها و معابر شهری می باشد. پیش از نمای خشک ظاهر ساختمان چگونه ساخته می شد؟ نمای ساختمان در ظاهر و زیباسازی شهرها اهمیت زیادی دارد.

لذا رعایت هم امتداد بودن پنجره های کنار ورودی هم در نما الزامی بوده و نیاز به کنترل های دقیق مهندسان مجری را دارد. عناصر مهم در نماسازی مانند پنجرهها، بازشوهای در، مصالح، رنگ، سازههای عمودی و افقی، عناصر تزئینی و غیره باید هماهنگی و تناسب خوب را با هم داشته اجرای نما کامپوزیت کرج باشند. ساختار مولکولی در پوشش پس از درجه حرارت بالا پخته شده را به تشکیل فیلم، پانل کامپوزیت با مقاومت آب و هوا فوق العاده قوی فراهم می کند که جمع و جور است. نمای هر ساختمان موثر در مجموعه شهری است کهدر آن حضور دارد و این تاثیر را در بدنه خیابانها یا میدانها که در آن قرار گرفتهاست می گذارد. همانطور که در مطالب بالا خواندید این مصالح مزایا و معایبی دارد. سیستم نصب نمای خشک: نوع قرارگیری اتصالات مورد استفاده در نمای خشک برای مصالح مختلف با روشهای نصب مختلفی امکانپذیر است که بر روی قیمت اجرای نمای خشک اثر دارد.

برای این منظور کافی است که به نکات ذیل توجه شود.

ضرورت دارد که در پایان این مرحله تمام جزئیات مورد بررسی و بازرسی قرار گیرند تا تا احتمال بروز خطا در این مرحله به صفر برسد. برای طراحی نمای ویلا به نقشه معماری نیاز داریم و یا اگر در مرحله دیوارچینی است و مطابق با نقشه اجرا نشده چند تا عکس از وضع موجود و اندازه های کلی کافیست. مطابق با آکس بندی ارائه شده در نقشه های اجرایی، نصب می گردند. 1. اندازه برداری از محل اجرای نمای کامپوزیت به وسیله دوربین و متر لیزری و سنجش تمام روایا و تهیه نقشه سازه نمای کنونی. شایان توجه است نظارت ویژه،نبوغ طراحی و اجرای نما از مهمترین نقاط تمایز شرکت بناسازان زنده رود می باشد. برای این منظور کافی است که به نکات ذیل توجه شود. 3. ارائه طرح اولیه به کارفرما و مشورت و اطلاع از نظرات کارفرما برای اصلاح طرح نما با توجه به محدودیت های سازه ای ساختمان.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۸ دی ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۵:۴۷ | نویسنده : مهندس معمار | نظرات (0)نظرات (0)

اجرای نمای خشک، از سنگ و سرامیک تا چوب و آلومینیوم

انتخاب سنگ ساختمانی مناسب که با شرایط آب و هوایی محیط سازگاری بیشتری داشته باشد تا دوام سازه را تضمین کند. سنسورها، کنترلکنندههای هوشمند و به طور کلی تجهیزات نورپردازی نمای ساختمان، سیستمها را قادر میسازند تا با سطح روشنایی مطلوب انطباق داشته و جلوهای پایدار را در همه شرایط آب و هوایی ایجاد کنند. تضاد زیاد بین نور و تاریکی میتواند واکنشی عاطفی و واقعی ایجاد کند و به اصطلاح چشم را نوازش میکند. پس از ایجاد شیارهای لازم، مقاطع آلومینیومی V شکل به صورت کشوئی داخل شیارها قرار می گیرند. وقتی از نمای لوور صحبت می کنیم، منظور نمایی است که به صورت افقی و یا عمودی می تواند قابل استفاده قرار گیرد و حالت دریچه ای دارد. درج آگهی در سایت کرج آگهی به دو صورت کاملاً رایگان و ویژه (با تعرفه ای مشخص) به راحتی قابل ثبت است. شما می توانید در صورت تمایل نمونه کارهای طراحی و اجرای نمای ترمو وود را که مطابق با جدیدترین ژورنال ها و نوآوری های جهانی در صنعت ساختمان است، مشاهده کنید.

اجرای نما خشک

همچنین می توانند به صورت حضوری به دفتر شرکت مهمندسی سازه پارسا گستر در کرج مراجعه کنند تا از اطلاعات مربوط به قیمت فروش ورق های کامپوزیت و انواع نما های ساختمانی مطلع شوند. طراحی و اجرای نمای کامپوزیت آلومینیومی در تهران چه محاسنی نسبت به سایر نماهای ساختمانی دارد؟ آیا میدانید که شرکت طراحی و معماری بافت نو به عنوان یکی از شرکتهای نمای خشک در تهران آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان در زمینه نمای خشک ساختمان میباشد؟ بعد از اتمام گچ و خاک و خشک شدن آن اقدام به سفید کاری می کنند. همچنین رنگ کنیتکس اکریلیک ترکیب دو نوع رنگ روغنی کنیتکس و رنگ پلاستیک آن است. نمای لوور سبکی از نمای جدید، مدرن و کلاسیک است که شاید همه پسند نباشد اما خاص پسند است. شاید برایتان عجیب باشد ولی در آپارتمان های امروزی هم برای تزئین دیواره ها می توان از کاهگل استفاده کرد. ترمو را بر اساس روش تولید، نوع چوب، ابعاد و پروفیل به دسته های مختلفی تقسیم بندی می کنند که در ادامه شما را با آن ها آشنا می سازیم. جهت اطلاعات بیشتر می توانید با درج نام اکوآرک در گوگل به آسانی به مقالات اکوآرک دسترسی یابید.

طراحی نما

شنبه, 26 اسفند 1385 ساعت 03:30 زابل عباسی مقالات. از دیگر مزایای نصب نمایان سرامیک، امکان تعویض تایل ها بدون جا به جا کردن تایل های مجاور می باشد. هنگامی که بدنه سرامیک ( که به آن بیسکویت هم می گویند ) در دمای 1400 درجه پخته می شود و تخلخل آن به صفر می رسد، دیگر نیازی به لعاب کاری نبوده ونوع بدون لعاب پرسلان تولید می شود. پیش از این هرگز چنین رویکرد فراگیری برای راهحلهای روشنایی نما به دلیل وجود تجهیزات مدرنِ امروزی، امکانپذیر نبوده است. پاشیدن این اسید بر دست و بدن، سبب سوختگی شدید میشود. همانطور که از اسم این روش مشخص است اجرای نما کاملاً خشک و بدون استفاده از ملات و دوغاب انجام میشود. باتوجه به این توضیحات سوال اساسی این است که نحوه مواجهه و برخورد با نمای رومی باید چگونه باشد؟ با این رئش تولید، بافت و ساختار بدنه سرامیک یکپارچه می گردد و از همین رو به آن فول بتدی می گویند. برای خرید نمای لوور و اجرای آن، بهتر نیست با کسانی همکاری کنید که در این زمینه تجربه بسیاری داشته و رزومه کاری عالی دارند؟ تمامی خدمات ما توسط متخصصان مجرب و با تجربه در بازه ی زمانی تعیین شده پیاده سازی خواهد شد.

  • ساختما ن دارای چند طبقه میباشد
  • دیوارهای تشکیل شده از قطعه های فولادی سرد نورد یا Lsf
  • وردست رابیتس بند
  • عدم ایجاد ضایعات ساختمانی
  • زمان و هزینه
  • 1- کاهش وزن ساختمان
  • 1- قابلیت نصب بازشو مخفی

تمامی فایل های اتوکدی نما ها توسط موسسه آکادمیکال ویرایش و جمع آوری شده است. سیستم keil از مزایای متعددی برخوردار است منجمله عدم رویت پیچ بر روی بدنه ی تایل، امکان استفاده از تایل با ضخامت کمتر و در نتیجه کاهش وزن نما و امکان تعویض تایل بدون جابجائی تایل های مجاور. به جهت سوراخ های موجود در بدنه سرامیک، درصد قابل توجهی از حجم نما هوا خواهد بود. بدون شک نماسازی ساختمان به روشهای نوین مزیتهای زیادی دارد. Feb 18, 2014 - به خدا و بندش شک کردم و تشخیص خوب و بد برام از سنگ سخت تر شده . به فرض مثال شما می خواهید برای قسمت ورودی خانه خود یک نوع در زیبا بکار ببرید و یا در بخش تراس ساختمان خود می خواهید یک تراس شیک داشته باشید که نمای ساختمان شما را زیبا کند . در روش نصب نمایان، تایل خای سرامیک پرسلانی با استفاده از کلیبس از نوع استنلس استیل بر روی رانرهای آلومینیومی زیر سازی سوار می شوند. فرم طرح نور و جزئیات تزئینی را در امتداد نصب ساختمان، مطابق با طرح کلی بنا اجرا میشود. شاموت دانهبندی شده سپس با مقدار مناسبی رس و آب مخلوط میشود.

اجرای نما روی هبلکس

پس از هر لایه اجرای پرایمر ، اجازه دهید تا کاملا” خشک شود سپس لایه بعدی را شروع کنید . تفاوت فنی بین نمای معمول و نمای خشک چیست؟ شرکت اکوآرک با دارابودن تجهیزات مخصوص برش و آماده سازی سرامیک و با داشتن دفتر فنی مسلط به کلیه دیتیل های کنج ، کف پنجره و نصب در ارتفاع و . این ترکیب پس از قرار گرفتن در دمای بالای °C180 و فشار bar80 تبدیل به صفحاتی محکم با مشخصات فنی ویژه می گردد. این شیدرها در سایزهای مختلف بر اساس نیاز و طراحی نمای ساختمان قابل اجرا می باشد. یعنی از نمای شیک ویلا گرفته تا اجرای دیوار نمای خشک را میتوان با این روش اجرا نمود. توجه به این نکته ضروری است که استفاده از نمای خشک ساختمان از نظر کاربرد هیچ محدودیتی ندارد. سرعت اجرای بالا: به دلیل عدم استفاده از روش های دوغابی در این روش، امکان اجرای این روش نما در بخش های مختلف نما، بالا و پایین نما و… وجود دارد. به طور مسلم، چون این مواد شیمیایی است، کارکردن با آنها باید با احتیاط و دقت لازم انجام شود.

در صورتی که این مقاله را دوست داشته باشید و می خواهید جزئیات بیشتری را در رابطه با اجرا نما شیشه ای اطمینان کسب کنید به سایت اینترنتی ما بروید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۸ دی ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۲:۱۷ | نویسنده : مهندس معمار | نظرات (0)نظرات (0)

اجرای نمای کامپوزیت و ویژگی های آن

مبلغ کل قرارداد حدودا ریال پیش بینی میگردد که تا 25 درصد قابل افزایش یا کاهش می باشد که بر اساس نرخنامه پیوست قابل پرداخت خواهد بود . جهت مبلغ دقیق نقشه های تقسیم بندی و جنس شیشه ها و برند لامل های استفاده شده ، رنگ و دیگر موارد را به شماره مدیریت فروش ارسال نمایید تا پیش فاکتور مورد نظر شما برایتان ارسال گردد . در اجرای پروژه های خود همواره به شرایط محیطی و منطقه ای، نیاز سنجی مخاطبان، استحکام، زیبایی، نصب و نگهداری آسان و کم هزینه می اندیشیم تا بتوانیم بهترین خود را به متقاضیان ارزانی داریم. این مخصوصا برای مناطقی مناسب است که بعد از نصب دسترسی به آن آسان نیست و یا خطرناک است. می توانید برای این منظور می توانید از اهالی فن در چیدانه کمک بگیرید. پس از نصب هر بلوک سطح آن با برس تمیز شود و سپس به سطوح افقی و عمودی (به غیر از محل فاق و زبانه) چسب بلوک زده می شود.

اجرای نماشویی

یکی از مزیت های قابل توجه سیستم نمای خشک قابلیت بازیافتی آن است که می توان پنل ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددا استفاده کرد. که باید توجه زیادی به آنها شود .که در سقف ویلایی شیبدار , اجرای نما در ساختمان سردر ساختمان ها و ساختن آلاچیق ها بسیار مورد اهمیت هستند . در زمان حمل و نقل و نصب باید توجه داشت که ترمووود به خصوص ترمووود با چوب با تراکم کم در برابر ضربه و خراشیدگی حساس می باشد. محصولات این روش ، بین ۶ الی ۸ درصد بسته به میزان رطوبت محیط ، تغییر ابعاد یا تورم خواهند داشت . بیشترین مشکل زمانی است که ورودی وسایل نقلیه به حیاطپارکینگ با ورودی خود ساختمان یکی شود. یکی از پرکاربردترین نماهای ساختمان ، نمای فریم لس می باشد که زیبایی، آب بندی مناسب، نصب ساده و بار گذاری مناسب را به صورت یکجا ارائه می دهد. در نمای فریم لس سطح نما توسط پروفیل های فلزی شبکه بندی می شود و سپس فریم نما در داخل این شبکه ها قرار می گیرد.

اجرای نما بتنی

نمای بیرونی پروژه های ساختمانی حائز اهمیت گردیده است. در طراحی نما ساخت نمای سنگی بسیار شیک و حائز اهمیت است. نورپردازی نمای رومی: نورپردازی یکی از ابزارهای تزیین منزل به شمار می رود که می تواند در نمای خارجی منازل نیز استفاده شود. نمای اسپایدر به دلیل سادگی و پایین بودن هزینه در ایران بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. دفتر راستا مجری نمای خشک در این پروژه بوده است. چرا که باز گو کننده ی مقدار هزینه ساخت پروژه های عظیم در نگاه اول می باشد. ابتدا به مکان مدنظر رفته و با استفاده از دوربین های پیشرفته متراژ مکان را تعیین می نماییم . همچنین توجه به شرایط محیط مورد نظر، مکان نگاری و نقشه کشی محل و بررسی شرایط فرهنگی، اجتماعی و حتی سنجش گروه سنی کاربران محلی از نکات مهم هستند. همچنین جهت ساخت شبکهای از آکس بندیهای افقی و عمودی متصل به کمربندی که محل نصب ورقهای کامپوزیت و یا نمای شیشه را مشخص میکنند نیز از پروفیلهای آهنی مشابه استفاده میگردد.



    • نمای سنگی



    • 16- شرکت برج یاران کویر



    • فریم لس



    • سنگ ساختمانی نباید آب زیاد جذب کند، لذا نباید



    • هماهنگی رفتار مصالح در مقابل تغییرات دمایی



    • عمر ساختمان را بالا می برد



    • بی رنگ و بی بو



    • 1- نصب میلگردهای آویز




جهت استعلام قیمت طراحی و اجرای نماهای ساختمانی خود می توانید ابعاد نمای خود را برای ما بفرستید تا کارشناسان به شما اعلام هزینه نمایند. در صورتی که نماهای دوغابی 10 تا 15 سال طول عمر دارد. سیم اسکوپ به طور سراسری در طول یک سنگ اجرا نشود و یک سنگ بلند را در چند نقطه سیم اسکوپ جدا گانه بزنید (نکته: معمولا سنگهای بلند از وسطشان ول می کنند). می توان گفت مناقصه که یک فرآیند رقابتی است که باید طبق قانون تمامی شرکت ها و مراکز دولتی یا شرکت های خصوصی بزرگ نیاز خود را به صورت فراخوان اطلاع رسانی می نمایند و این نیاز ممکن است خرید کالا و مواد اولیه یا تجهیزات باشد و یا این که نیاز به یک پیمانکار و خرید خدمات یک شرکت را داشته باشند. که به طور خلاصه تعریف مناقصه ؟ همچنین ازرنگ کردن اجزاء چوبی داربست که باعث پوشیده شدن عیوب و نوافص آن میگردد ، باید حودداری شود.

اجرای انواع نما

از جمله به جنس و نوع یرق آلاتی که استفاده می شود، و همچنین کشور سازنده آن بستگی دارد. همچنین وزن کم آن هزینه های اجرا و حمل آن را بسیار کاهش می دهد. همچنین انیمیشن های ساختمانی و متنی تاثیر بسزایی در جلب مشتریان نصب به بنا ایجاد می نماید. با توجه به نتایج به دست آمده می توان گفت بارش باران همراه با وزش باد های جدید باعث می شود آب ها در دیواره پشت وارد شوند. به هر نوع فراخوان عمومی که برای خرید باشد مناقصه یا مناقصات می گویند. توری فلزی، شبکه ای صفحه ای شکل و قابل انعطاف است که سطح زبر مورد نیاز برای چسبیدن ملاط را فراهم می کند. یک آبنما می تواند نقش پارتیشن را در محیط ایفا کند. مدت قرارداد جمعا روز / ماه شمسی از تاریخ لغایت می باشد. تلفن که از طرف دیگر پیمانکار نامیده میشود مطابق با شرایط و مشخصات ذیل منعقد و لازم الاجراء می باشد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۸ دی ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۸:۴۹ | نویسنده : مهندس معمار | نظرات (0)نظرات (0)

دستورالعمل و راهنمای اجرای بلوک هبلکس

کاهگل مصنوعی (کاهگل ضدآب) به وسیله قلمو یا پاشش و بسیار ساده تر از سایر رنگها قابل اجراست. کاهرنگ، ملات کاهگل مدرن، ضدآب و بدون گرد و غبار است که جایگزین مناسبی برای سیمگل و کاهگل سنتی میباشد. چار چوبی که انتخاب می شود باید از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشد. جهت خرید انواع محصولات نانو می توانید از طریق همین سایت اقدام به خرید آنلاین محصولات نانو کنید . شما نمی توانید با آگهی دهنده تماس بگیرید. ایجاد یک دروازه در دهنه استخر یا حوض که آب را به پایین سرازیر می کند، از نمونه ایده هایی است که می توانید به این منظور به کار ببرید. ۳- پوشش Nano-PDF: همانند رزین PVDF اجرا می گردد با این تفاوت که یک لایه سوم هم روی رزینPVDF اجرا می شود که از لحاظ ساختار مولکولی با رزین های عادی متفاوت است. چار چوبی که انتخاب می شود باید از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشد .

  • دیوار مصالح بنایی مسلح
  • PMC (Polymer Matrix Composite) : کامپوزیت با زمینهٔ پلیمری
  • تطبیق نمای ساختمان با بافت شهری
  • 3 نمای خارجی ساختمانها
  • روش نصب و مونتاژ این سیستم ساده تر است
  • محاسبات و مشخصات فنی پروژه

با استفاده از پیستوله مینرال نوع میکرو (ریزدانه) را به سطح نما اسپری می کنیم. توجه: در روش اجرای مینرال پاششی سطح کار زبرتر از روش اجرای مینرال ماله ایی می باشد زمان خشک شدن نهایی 24 ساعت می باشد. معماران قدیمی ایران از ترکیب کاهگل با کاشی ، چوب و حتی سنگ برای پوشش ساختمان ها و ایجاد نمایی زیبا استفاده می کرده اند. 2. چوب ها را قبل از شروع عملیات نصب مطابق با نقشه ها برش داده و عملیات رنگ کاری مطابق با دستورالعمل مربوطه بر روی تمامی وجوه چوب اعمال گردد. بعد از اجرای این ماده بر روی سطح، حاصل کار به صورت کاملا شببیه به کاهگل طبیعی نمایان می شود به طوری که نمی توان تفاوت کاهگل مصنوعی ( کاهرنگ ) از کاهگل طبیعی را تمییز داد. کاهگل شهرنگ خدمات اجرا، فروش و تولید انواع کاهگل را در سراسر ایران انجام می دهد. و فشار 5 الی 10 اتمسفر در جهت محور افقی با سطح کار انجام شود.

 

اجرای نما شیشه

پیشنهاد میشود که در روزهای سرد نماهای رو به آفتاب و در روزهای گرن نماهای پشت به آفتاب کار شود. همانطور که در مطالب بالا خواندید این مصالح مزایا و معایبی دارد. 1.رده SW (آب و هوای سخت) برای استفاده در جاهایی که مقاومت بالا نسبت به تخریب، در برابر چرخه یخ بندان الزامی است. ملات طرح کاهگل با چسبندگی فوق العاده بالا و همچنین آماده سازی بسیار راحت ، برای مواردی نظیر احیا و مرمت آثار باستانی در اجرای اندود کاهگل ، ایجاد و احیای نماهای روستائی و قدیمی ، موارد دکوراتیو کاربرد دارد. مناسب برای محیط خانه بالاخص دکوراسیون دیوارهای داخلی منازل و همچنین بازسازی ابنیه تاریخی و خلق نمای سنتی مشابه مناطق کویری. فضای داخلی و نحوه و تقسیم بندی پلان ها، نقش مهمی را در ساختار معماری یک بنا بر عهده دارد. برای استعلام قیمت لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و شرایط محیطی و متراژ مورد نظر خود را اعلام نمایید تا بر اساس این اطلاعات قیمت کاهگل ضد آب در اختیار شما عزیزان قرار گیرد.

در تیرماه سال 1398 شرکت سازاکو رزین ویژه خود با نام نمالاک را بر روی دیوار کاهگلی با طول بیش از 5000 متر اجرا نموده است. در نماهای شیشه ای بعد از اجرای سفت کاری میبایست بر روی دیوار زیر نمای شیشه ای شاسی کشی شود . بطورکلی سنگ بوسیله دوغاب ماسه سیمان به دیوار سفت کاری نصب میشود. 5. بطور کلی سنگ بوسیله دوغاب ماسه سیمان به دیوار سفت کاری نصب می شود. در نماهای شیشه ای بعد از اجرای سفت کاری می بایست بر روی دیوار زیر نمای شیشه ای شاسی کشی شود. در این روش نما هیچ نوع بار مرده ی بر ساختمان تحمیل نمی کند. رنگ کلیپس ها با رنگ سرامیک انتخابی به کمک رنگ پلی استر با روش الکترواستاتیکی یکسان می شود. همچنین بسیاری از افراد به علت ویژگی های شاخص چوب، استفاده از آن را برای نمای ساختمان و ساخت تابلو چوب در دستور کار قرار می دهند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۸ دی ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۳:۵۱ | نویسنده : مهندس معمار | نظرات (0)نظرات (0)

اجرای نمای آجری

بقیه­ی شرکت کنندگان با تخفیف ویژه می­توانند این کتابچه را دریافت نمایند. همچنین تمامی جوش های صورت گرفته در زیرسازی نمای کرتین وال مانند هر قسمت دیگری باید بر اساس استاندارد های شرکت ملی ساختمان صورت بپذیرد و توسط مامور کنترل جوش مورد بررسی قرار بگیرد. درزهای کنترل وسیله ای برای کنترل انقباض نمای سیمانی می باشد و درزهای انبساط به حرکات بزرگ سازه ساختمان پاسخ می دهد. نمای سیمانی یکی از نماهای پرکاربرد به حساب می آید که از آن برای دیوارهای محافظ مورد استفاده قرار می گیرد. نمای سیمانی به عنوان یکی از نماهای مقاوم و قابل رنگ آمیزی به حساب می آید که در برابر شرایط آب هوایی و آتش سوزی مقاومت خاصی را از خود نشان می دهند. نمای شیشه ای کرتین وال نیز خود دارای تنوع بسیار است که اجرا کنندگان برای مشتریان ارائه می دهند. در این بخش 6 فایل اتوکد نمای رومی برای دانلود قرار داده شده است که در میان این فایل ها، نمای ساختمان های کلاسیک رومی و اروپایی و نیز نمونه هایی از نماهای رومی اجرا شده قرار داده شده است.

اجرای دیوار نما

درصورتی که قرار باشد بر روی صفحات سیمانی نما اندودکاری صورت گیرد، موضوع کیفیت برش مطرح نبوده و تمامی اقدامات برش می تواند بدون هیچ مشکلی در پای کار صورت گیرد. بندکشی به عنوان کار نهایی باید جذابیت منظر را کامل به اتمام برساند. اما توری زیر درز کنترل باید ممتد باشد. زوارهای درز کنترل تک قطعه ای می باشند در حالی که یک زوارهای درز انبساط دو قطعه ای هستند. در نمای سیمانی صرفنظر از زوار درز کنترل و انبساط، لوازم دیگری مثل زوارهای درزپوش ، زوارهای گوشه و درز پوش ، نیز لازم است. اگر حرکت تیر محیطی به دیوار منتقل نشود، دیوار تنها نیازمند درزهای کنترل می باشد. ارتفاع آویز تیرهای بتن آرمه در مرحله قالب بندی تیرها و سقف کنترل شود. در جایی که زوارها با یکدیگر مماس می شوند، درزها در انتهای دو طول یا تقاطع آنها باید با استفاده از درزگیر مناسب برای استفاده در محیط بیرونی آب بندی شود.

 

طراحی نما در ساختمان شما بیشتر به سلیقه شما مربوط می شود تا مباحث فنی. پیمانکار موظف است کارها را طبق قرارداد، اصول فنی و دستورات کارفرما/ یا نماینده ایشان/ یا دستگاه نظارت، طبق مشخصات، اسناد و مدارک پیوست این قرارداد اجرا نماید. محل اجرای قرارداد در آدرس …………………………………………………………………………………………………………………………………………. بنابراین، درزهای انبساط باید در دیوار خارجی در تراز هر طبقه در محل اتصال به تیر محیطی جهت جذب حرکات سازه فراهم گردد . البته از سیمان سیاه به علت مقاومت در برابر رطوبت برای سیمان کاری رویه دیوار های داخلی و خارجی و نمای ساختمان و کف هم استفاده می شود. که عبارتاند از: مقاومت در برابر تابشهای شدید و بارشهای اسیدی به دلیل پوشش رویه آن از جنس رزین PVDF. لازم به ذکر است که این روش اجرا تنها در صورتی عملی است که بازشدگیها در نما دارای نظم باشند و امکان تیپ کردن قطعات سیمانی فراهم باشد. نکته مهمی را که باید در نظر بگیرید این است که در زمان انجام نمای سیمانی باید سعی کنید تا حد امکان این نما را در دمای محیطی 5 درجه سانتی گراد ایجاد کنید. اول اینکه از لحاظ کاهش مصرف انرژی کارایی داشته و و دوم اینکه بر روی فوم عایق امکان کاربرد انواع جزییات اجرایی به سهولت وجود دارد.

  • 2-1- قرارداد حاضر
  • واحد رنگ نما
  • سازگاری با محیط زیست
  • جزیی از یک فضای شهری

علیرغم نکات مثبت، به دلیل استفاده از موادی مانند سیمان یا دوغاب در ملات ساختمان کثیف می شود که نیاز به تمیز کاری دارد. آبشار یکی دیگر از انواع آبنما می باشد که با استفاده از سنگ و سیمان یک آبشار پیاده سازی می شود که آب به وسیله پمپ به بالا هدایت می شود و سپس از آبشار پایین می آید. سیمان سیاه یکی از پرکاربردترین انواع سیمان است و در ساخت ملات دیوار چینی، اندودکاری دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان ها بکار می رود. محدودیتها و مزایای نمای سیمانی: دیوار بنایی یا بتنی پوشیده شده با نمای سیمانی یک دیوار مانع است. نصب صفحات سیمانی: نصب صفحات سیمانی به زیر قاب، به دو روش خشک و تر، با استفاده از پیچ یا پرچ صورت میگیرد. نمای سیمانی عمدتا ماندگاری و دوام مناسبی دارند و در صورت ترکیب خوب و انتخاب یک مجری متخصص میتواند نیازها و خواسته های کارفرما و مالکین محترم ساختمان را تامین کند. پرسلان ها دوام و مقاومت بالایی دارند که باعث می شود پس از گذشت چندین سال از عمر نمای ساختمان همچنان پوششی جذاب و زیبا به نظر بیایند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۸ دی ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۱:۵۳ | نویسنده : مهندس معمار | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.