طراحی و اجرای نما

طراحی و اجرای نما

طراحی و اجرای نما

نمای اسپایدر و بررسی مزایا و معایب شیشه اسپایدر در طراحی نما

برای رسیدن به این اهداف استفاده از تعداد زیادی خط عمودی ساختمان را بلندتر و استفاده از خطوط افقی آن را عریض تر نمایش می دهد. در سیستم هنگ نمای کامپوزیت آلومینیوم ، فقط خطوط عمودی آلومینیوم اجرا میشوند و نیازی به اجرای پروفیل های افقی نبوده و ژوئن های مابین ورق توسط طراحی خاص ورق های کامپوزیت آلومینیوم تامین می گردد. در برابر طوفان، باد و لرزشهای ناشی از زلزله مقاومتر از سیستم فیکس است. سیستم فیکس به نام ورزش ثابت نیز معروف است. میخ هم یکی از فیکس کننده های قطعات می باشد که در اجرای نمای خشک به کار می رود. استفاده از ۲ متریال سنگ و آجر میتواند علاوه بر خلق یک نمای چشمگیر، در هزینههای ایجاد آن باعث صرفهجویی شود. در گام نخست مالک ساختمان انتخاب می کند از چه طرحی مایل است برای ساختمان استفاده کند، در گام بعدی طراحان تصمیم میگیرند که کدام طرح مناسب تر است. با استفاده از این روش طراح نما قادر است ساختمان را بلند تر و یا عریض تر از واقعیت نمایش دهد. ما این دوره را با یک سری تغییرات و افزودن جزئیات در فتوشاپ به پایان خواهیم رساند. ما در این سری شما را با روند کامل طراحی محیط های خارجی، متریال دهی، نور پردازی، افزودن جزئیات و خروجی گرفتن بسیار با کیفیت آشنا خواهیم کرد.

طراحی نما اجر و سنگ

 

با این عمل علاوه بر صرفه جویی در هزینه مصالح از کنار ساختمان پیشروی نمود و یا ساختمان های مجاور کاملا رعایت گردد . در گام بعدی، ورقها با استفاده از شیارهای ناودانی شکل به صورت ریلی بر روی پروفیلهای آلومینیومی نصب میشوند. شما می دانید اگر طراحی نما برای ساختمان شما با توجه به ضوابط شهرداری تهران انجام نشود در اخذ تاییدیه به مشکل می خورید و تا رفع کامل ایرادات نقشه نمی توانید تایید شهرداری را دریافت کنید. هر گونه مصالحی که قابلیت استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان را داشته باشد و با هر ابعادی ( البته متعارف ) از ضخامت ۵ میلیمتر تا ۵۰ میلیمتر به روش نمای خشک قابل نصب است. ریلهای آلومینیومی با مقطع مشخص در آکس نبشیهای آهنی به وسیله بَستهای آلومینیومی که دارای دو سوراخ لوبیایی هستند به زیرسازی متصل میشوند. بهتر است از اجرای این نما در شهرهای قدیمی مانند دزفول، یزد و … که دارای سبک معماری خاص خودشان هستند پرهیز شود. تمامی عکس ها کاملا جدید و به روز می باشد و سعی شده که زیباترین نماهای اجرا شده در شهرهای بزرگ را جمع آوری نماییم. که این مساله در ابر شهرهای با آلودگی های بالای صوتی بیشتر نمود پیدا میکند.

  1. دارای استاندارد های جهانی نمای ساختمان
  2. 7 ساعت پیش
  3. عدم استفاده از سازه عمودی و افقی
  4. بدون محدودیت در توان، جایگاه نمایش را انتخاب کنید
  5. توجه به طراحی ورودی
  6. مدل سازی پیاده رو و گیاهان
  7. 1- روش نمایان (VISIBLE)

گروه معماری ماکت با برخورداری از تیم مهندسی مجرب، آماده ارایه خدمات طراحی نما برای پروژه های ساختمانی شما می باشد. گروه مهندسین مشاور آرین کاوش با تجربه طراحی نمای کامپوزیت آماده ارائه مشاوره در این زمینه می باشد. به صلاح دید شما سیتاک به صورت یک پکیج آماده همه ی این موارد را برای شما انجام می دهد. برای اجرای و طراحی نما رومی از سنگ استفاده شود مانند اکثر کارهایی که در تهران انجام می شود. در پروژههایی که زمان به اتمام رسیدن کار اهمیت زیادی دارد توصیه میشود از نمای آلومینیومی استفاده شود. در حال حاضر نمای خارجی ساختمان هااز لحاظ زیبایی بخشیدن به ساختمان دارای اهمیت فراوان است. این سایت باعث شد تا من به عنوان مجری سایت در عرصه ترجمه دارای رزومه کاری مناسب باشم . نمای بیرونی را می بینید که در سایت پلان در زمینی با موقعیت عالی واقع شده است.این نقشه ویلایی یک طبقه که به صورت باغ شهری طراحی شده دارای طراحی فضای لندسکیپ نیر هست . برای داشتن نمایی دل انگیز، با ما همراه باشید. طراحی نما به صورت اصولی سبب می شود ساختمان ضمن داشتن تفاوت نسبت به ساختمان های کناری به نوعی با آن ها هماهنگ باشد، اما به صورت کلی باید از ساختمان های دیگر شاخص تر و جذاب تر باشد.

اگر قصد طراحی نمای کامپوزیت دارید همین الان با مشاوران ما تماس بگیرید. طراحی نمای ساختمان یک طبقه با استفاده از انواع شیوه های مدرن و کلاسیک ایده خلاقانه ای است که قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم. در این مرحله با استفاده از دوربین نقشه برداری ابعاد دقیق شیشه ها تهیه می شود و با نقشه های تهیه شده در ابتدای پروژه سنجیده می شود و سپس شیشه های نمای کرتین وال سفارش داده می شود. یعنی از همان ابتدا که کروکی زمین از شهرداری به دست مهندس می رسد تا زمانیکه نقشه ها به طور کامل ترسیم و تحویل نظام مهندسی می شوند. از بتن مسلح گرفته تا نمای کامپوزیت، مواد مرکب در حوزه ساختمانسازی به مانند دیگر صنایع حضور قدرتمندی دارند. پودر اسید سیتریک خوراکی را که قابل تهیه از فروشگاههای لوازم قنادی است، با آب ۵۰ درجه مخلوط کرده و اشباع میکنیم؛ به طوری که دیگر اسید قابل حل در آن نباشد. مطمئنیم که شما با مشاهده این فیلم , قطعآ , به هیچ منبع آموزشی دیگر نیاز نخواهید داشت.شک نکنید! با استفاده از الیاف شیشه در بتن، محصولی مقاوم به نام بتن تقویتشده با الیاف شیشه (Glass Fiber Reinforced Concrete)، که مخفف آن میشود GRC یا GFRC ایجاد میشود. زیرسازی نما، بخشی از مرحله اجرایی نما می باشد که جهت ایجاد سطحی صاف در زیر نازک کاری نهایی مورد استفاده قرار می گیرد.

طراحی نمای ساختمان گرد

 

برای کسانی که تقریباً هرگونه سؤالی در مورد مکان و همچنین نحوه اشتغال طراحی نما مجتمع تجاری شما دارند ، احتمالاً می توانید از طریق وب سایت ما به ما ایمیل دهید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۴ دی ۱۳۹۸ | ۰۲:۲۸:۲۵ | نویسنده : مهندس معمار | نظرات (0)نظرات (0)

طراحی نمای ساختمان

ضوابط مربوط به در و پنجره صنعتی و با ابعاد مدولار در مبحث الزامات عمومی ساختمان (مبحث ۴) آورده شده است. تغییرات اساسی و کلی در پلان کافه، تعریف فضای VIP و فضای کافه، طراحی و اجرای فضای بار، طراحی و تعیبه سرویس های بهداشتی-جانمایی تجهیزات آشپزخانه و تمام تجهیزات صنعتی شامل تاپینگ، فر، تنور، قهوه سازها، میکسر ها و …. فصل اول این مجموعه مروری بر اصول طراحی سایت پلان و بررسی حدود اربعه (چهار بر پلان) همسایگی های پلان اصلی با مجاورتهای موجود جهت آنالیز ارتفاع نما و ضوابط بازشوها در طراحی نمای ساختمان میباشد. برای ثبت آگهی رایگان ساختمانی در سایت ساختمان سازها کلیک کنید! نورپردازی نمای ساختمان نیز اهمیت زیادی برخوردار است و شما می توانید به کمک انواع نورهای مخفی و رنگی و … برای نما ساختمان نورپردازی متفاوت و ایده آلی را طراحی کنید. در پشت سرامیک ها نیز توری فلزی و یا پلاستیکی قرار داده می شود تا از در صورت جدا شدن آن ها از ساختمان، از سقوط و شکسته شدنشان جلوگیری شود. در این روش سرامیک ها با فاصله بسیار کمی از یکدیگر ( چند میلیمتر) نصب می شوند تا در صورت انقباض و انبساط از شکسته شدن آن ها جلوگیری شود.

اجرای نمای ترمووود

ابتدا گیره های آهنی بر روی ساختمان نصب می شود و بعد سرامیک بر روی نما، به گیره ها متصل می شود. طراح به تناسبات انسانی در طراحی نما، به ویژه در طبقات همکف تا سوم، توجه داشته باشد. نما حاکی از موقعیت فرهنگی سازندگان ساختمان است و نشانگر میزان نظم طرح ساختمان، امکانات و ذوق تزیین و خانه آرایی طراح و مالک است. ساختمان امروزه یک موجود منزوی نیست که تمام توجه طراح و مالک به آن جلب شود بلکه باید با حفظ شخصیت و اعتبار خود عنصری از یک جامعهٔ وحدت یافته باشد. ۲- از آینه های تزئینی برای اضافه کردن نور به فضای زندگی خود استفاده کنید: اهمیت و تاثیر استفاده از آینه در محیط های کوچک بر هیچکس پوشیده نیست. نصب آینه ها باید در نقطه مقابل پنجره ها صورت گیرد، با انجام این کار، نور منعکس شده و فضای اتاق بیشتر روشن می شود. پرداخت به صورت خالص می باشد . من نمی دونم چطور قراره موفق بشم، چیزی که میدونم اینه که به هیچ وجه قرار نیست بازنده باشم! من با خرید این آموزش چه چیزی دریافت میکنم؟ نما چوبی: بی شک چیزی به اندازه چوب نمی تواند نمای یک ساختمان را زیبا و جذاب نشان دهد. با مشاهده آبنما با طراحی های زیبا احساس شور و نشاط در شما زنده می شود و هم چنین صدای آب در فضای بیرون به شما احساس آرامش و نشاط می دهد.



    • تماس تلفنی ( ۰۲۱۲۲۸۸۸۰۵۳)



    • نمای لوور آلمینیومی



    • 3- نصب سمنت برد



    • قیمت بیلت آلومینیومی



    • محتوا بیشتر از خدمات



    • امکان استفاده از شیشه ۲ یا ۳ جداره



    • جذابیت نمای شب مغازه و جذب مشتری




علاوه بر این ویژگی نفوذ ناپذیری و مقاومت در برابر رطوبت نیز باعث شده است تا اجرای نمای چوبی با ترمو پارت بتواند یکی از گزینه های ایده آل شرکت ها و سازمان های مختلف برای زیباسازی دکوراسیون محیطی باشد. همچنین احتمال تأثیرگذاری جاذبههای مغناطیسی موجود در خاک نیز وجود دارد، که بسیار نادر است. اکسید مغناطیسی آهن نوعی کانی آهن است یک نام دیگر آن ماگنتیت است. تیغه نشانه روی و عدسی چشمی: تیغه ایست که بالای آن شکاف کوچکی همانند شکاف درجه اسلحه است و با زاویه ۴۵ درجه نسبت به صفحه مدرج قرار میگیرد و در موقع گرا گرفتن با کمک تار موئی بکار میرود. نخستین قسمتی از ساختمان که موردتوجه قرار میگیرد و در دید عموم است نمای ساختمان است. بعضی از نخستین قطبنماها تکههای اکسید مغناطیسی آهن بودهاند که بر قطعات چوبی یا چوبپنبه قرار داشتند و در یک ظرف آب شناور بودند. قطب نماهای مغناطیسی جدید کشتیها معمولاً از چند آهنربا ساخته شده که بر روی یک قرص مسطح به نام صفحه قطبنما طراحی نمای مدرن نصب شدهاست. کشور ایران منطقه ای زلزله خیز است و تجربه های تلخ و تأسف بار در تخریب نماهای ساختمانی منجر به این شده است که ضوابط سختگیرانه و معقولی برای اجرای نمای ساختمانی وضع شود. این پلان 3 طبقه مناسب زمین های با ابعاد محدود است و اسکلت بتنی طراحی شده است.

همچنین در نرم افزار Revit Architecture ، می توان متره و برآورد مصالح نماهای اجرایی، خروجی نما، پلان ها و دتایل ها را نیز انجام داد. برای نمای ساختمان میتوان از مصالح مختلفی مانند آجر نما، انواع سیمانکاری، انواع سنگ، انواع دانههای سنگی رنگی با چسبهای مخصوص یا انواع ورقهای فلزی آلومینیم و… استفاده میشود. هزینه طراحی نما، به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از این عوامل، تعداد برهای نمای ساختمان (شرقی، غربی، شمالی یا جنوبی) است. هزینه اجرای نمای مونولیت در مقایسه با سایر نماهای ساختمانی از جمله سنگ, طراحی نمای ساختمان شیشه و کامپوزیت بسیار پایین تر است اما ایمنی آن بالاتر از دیگر نماهاست. نماهای سیمانی با نام های مختلفی از جمله نمای رومی، نمای چکشی، نمای تیشه ای، نمای کلنگی، نمای سیمان شسته، نمای کمچه ای و نمای تگری شناخته می شوند. به دلیل انجام محاسبات سازه ای و دیتیلینگ قبل از اجرای نمای خشک می توان نمای خشک را از نوع سیستم های خود ایستا در نظر گرفت . طراحی و اجرای نمای ساختمان نه تنها از نظر زیبایی حائز اهمیت می باشد، بلکه از نظر ایمنی نیز بسیار مهم است. امروزه طراحی نمای ساختمان نیز هم رده و حتی بالاتر از طراحی نمای داخلی ساختمان قرار گیرد. در اجرای نمای ساختمان توجه به عوامل جوی در حین اجرای نما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سقف و ستون ها در این سبک دارای اهمیت فروانی می باشند در واقع هر چقدر ارتفاع سقف و ستون ها بلندتر باشد عظمت آن بیشتر و جلال شکوهی دوچندان خواهد داشت. جذاب تری نکته در آبنما موزیکال هماهنگی آب با هر موزیکی می باشد(از اذان گرفته تا موسیقی های ریتم تند) در اوایل پیدایش آبنما موزیکال برای هر موسیقی آبنما را برنامه نویسی می کردند . کاغذ دیواری گلدار، فضا را کوچک نشان می دهد. همه عناصری شاخص باید در تاریکی فضا توسط نورپردازی روشن شوند. طراحی فضایی با انعطاف پذیری بالا و تنوع پذیر از لحاظ چیدمان و آرایش سطوح می تواند کارکردهای مختلفی را بپذیرد و این در حالی است که مخاطب احساس رضایت بیشتری از فضا خواهد داشت. با وجود سرعت بالا و هزینه کمتر ، بدلیل معایب آن روش H & L در میان سازندگان ساختمان فراگیر نشده است . مساحت نما: تعداد طبقات و بزرگی برِ ساختمان نیز بدون شک از جمله عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه نمای خشک ساختمان هستند. ترفندهای معروف طراحی داخلی و طراحی نما وجود دارد که طراحان از آن استفاده می کنند که شما نیز می توانید با کمترین تلاش و هزینه به راحتی آن را انجام دهید. حتی استفاده از یک فرش قدیمی نیز می تواند در تحقق این امر به شما کمک کند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۴ دی ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۱:۰۳ | نویسنده : مهندس معمار | نظرات (0)نظرات (0)

اجرای نمای لوکس: ساختمان منحصر به فرد

در ساخت نمای کرتین وال از چه متریالی استفاده می شود؟ کرتین وال یا دیوار پرده ای بعنوان یکی از پر طرفدارترین متریال ها نزد طراحان و کارفرمایان میباشد که به صورت فریم لس و فیس کپ اجرا میشود . برای ساخت این مدل، از تیغه هایی فولادی و فلزی به عنوان پشتیبان و حمایت کننده استفاده می شود تا نمای اسپایدر با کمک آن ها محکم بایستد. مدل های کابلی هم از لحاظ نصب و هم از لحاظ ظاهری، پیچیده ترین مدل هستند و به همین خاطر آن ها را می توان پرهزینه ترین و گران قیمت ترین مدل دانست. نمای مدل اسپایدر همانند دیگر انواع نما، دارای گونه های مختلفی است که از نظر طراحی و زیبایی با هم متفاوت هستند. آبنماها می توانند به صورتی طراحی شوند که از یک نقطه سرچشمه بگیرند و پس از طی مسافتی به نقطه ای دیگر مثل یک حوض بریزند. ورقهای کامپوزیت بوسیله اتصالاتی آلومینیومی به شکل ناودانی (بچه ناودانی) که در داخل لاملهای آلومینیومی میباشند بر روی لاملها نصب میگردند. پنل هایی که از جنس کامپوزیت آلومینیوم هستند، تنوع قابل توجهی دارند و به شما اجازه می دهند هر رنگی را که می خواهید از میان آن ها انتخاب کنید. پس از آن ورقهای کامپوزیت مطابق نقشه و طرح شیار و برش خورده و بر خلاف روش فیکس خم داده نمیشوند و به همان صورت و به شکل کشوئی در داخل پروفیلها قرار میگیرند.

نحوه اجرای نما آجری

 

این نوع نمای ساختمان به بهینه سازی در مصرف انرژی کمک چشم گیری می کند و به جهت آزادی استفاده از روسازی های متفاوت ساختمان را در برابر ورود آب ، صوت و هوا مقاوم می سازد. در طراحی نمای مدرن انتخاب متریال و مصالح از آن جهت اهمیت دارد که باید به گونهای انتخاب شوند که حس سادگی فضا را خدشه دار نکنند. فایبرسمنت ایرانی کنامیت، نسبت به باقی متریالهای نماسازی ارزانترین و مناسبترین است. در یک کلام می توان گفت آجر در معماری ایران نقش بنیادی دارد و به گونه ای است که «اگر آجر را از معماری ایران بگیریم چیزی از آن باقی نمی ماند! پس از تایید شما این نقشه به شهرداری ارسال می شود تا پس از بررسی در کمسیون نما تایید شود. مطمئن باشید این فضای خالی که فضایی مفید برای تبلیغات شما خواهد شد، کسبوکار شما را رونق میبخشد. تراز بودن سطح زیرین کار قبل از اجرای نما چوبی برای بهتر شدن و نصب اصولی نما الزامی است. طراحی ورودی اصلی ساختمان باتمهیداتی چون ایجاد پیش فضای ورودی (عقب نشینی )حداقل ۴۰سانتی متر وحداکثر۱٫۵۰سانتی متر واستفاده ازباغچه وفلاورباکس در هماهنگی با کل نما الزامی است. ولی با این حال، استفاده از نمای اسپایدر تنها محدود به ساختمان هایی می شود که نما، ورودی و یا خروجی های بسیار بزرگی دارند.

این ویژگی ها عموماً در ساختمان های تجاری مثل پاساژهای چندین طبقه دیده می شود که ورودی آن ها بسیار عظیم است. نمای اسپایدر سبکی جدید در اجرای نمای ساختمان ها است که با استفاده از چهارچوب های فلزی و شیشه طراحی و ساخته می شود. این نوع نما با نام عنکبوتی معرفی شده است و شما می توانید از سایت های معتبر نسبت به سفارش و خرید آن اقدام کنید. جوی های آب با ایجاد یک خط معماری شاخص در میان باغ یا دکوراسیون منزل می توانند به عنوان یکی از ویژگی های طراحی باشند. این کار طبق سلیقه کارفرما می تواند با انواع چسب سیلیکون، لاستیک و یا ورق استیل انجام گیرد. طبق ابعادی که در نقشه برداری مجدد به دست آمد نقشه تولید شیشه ها تهیه شده و برای تولید به کارخانه ارسال می گردد. یکی دیگر از انواع آبنما, قیمت اجرای نمای چوبی - پیوند خانه - آبنمای ستونی است که با ظاهری متفاوت انواع گوناگونی دارد و به دو صورت کلی ساخته می شود. این سازه قادر است ظاهری جذاب، مدرن و فوق العاده به ساختمان شما ببخشد. نمای اسپایدر، از جذاب ترین انواع نمای ساختمانی است که دارای سازه های کمی می باشد و به صورت یکنواخت قابل نمایش بوده است. بر خلاف بند قبل، یک روش دیگر برای جذاب ساختن آبنما عدم استفاده از گیاه و سنگفرش کردن کف آن با قلوه های سنگ است طوری که آب تمیز آن تصویر محیط اطراف را منعکس کند. ظاهر جذاب و مدرن: در اولین نگاه، هیچ چیز به اندازه نمای بیرونی ساختمان به چشم نمی آید.

  • موارد متفرقه
  • قابلیت شکل پذیری
  • نما با استفاده از چسب
  • ایجاد بافت خاص برای پلن های دلخواه شما
  • 1- زیر سازی فلزی
  • تجهیز و برچیدن کارگاه محل پروژه
  • کاهش مصرف انرژی

در واقع، به همین دلیل در بسیاری از ساختمان های تجاری از نمای اسپایدر استفاده می شود. در این مرحله ابعاد دقیق شیشه ها، محل ستون ها، جای سوراخ ها و هرچه برای زیرسازی احتیاج هست مشخص می گردد. به عنوان مثال در اسپایدر پایپ که بسیار رایج هم هست از اتصال پیچ و مهره استفاده می گردد یا اگر از ستون آهن استفاده شود معمولا از قطعاتی که روی سازه جوش می شوند استفاده می گردد. اضافه کردن فواره ها به آبنماهای معاصر، همان طور که تصاویر منعکس شده در آب را به هم می ریزد باعث جوش و خروش می شود. با توجه به سوراخکاری روی شیشه ها چند میل خطا هم میتواند باعث بروز مشکلات عمده گردد. تعدادی جوی کوچک که با زاویه و به صورت طبقه طبقه از سطوح بالا به سطوح پایین تر منتقل می شوند و آبشارهای کوچک بین آنها به وجود می آید، نمونه ای از طراحی های مدرن است. در صورت استفاده از این پروفیل، درز بین پنل های سیمانی به صورت نمایان باقی خواهد ماند که برای پوشش این درز، میتوان از پروفیل گالوانیزه A استفاده نمود. جالب است بدانید در باغ های امروزی نیز بعضی از افراد از کاهگل برای پوشش دیواره ها استفاده می کنند تا عایق مناسبی برای حرارت در باغ خود استفاده کرده باشند.

پس از نصب پروفیلهای عمودی، پروفیلهای افقی را که در حقیقت نگهدارنده اصلی سنگ و یا سرامیک می باشد، بوسیله پیچ و یا پرچ روی پروفیلهای عمودی نصب می کنند. ابعاد استاندارد تولید شده برا این نوع سرامیک خشک پرسلانی 120 در 60 می باشد و قابلیت برش به اندازه های مورد نظر طرح را دارد. این ساختمان ادارای دارای سازه بتنی می باشد که ساختاری خطی و نمای خارجی تمام شیشه ایی و کاملا اکسپوز آن موجب متمایز شدن این بنا نسبت به ساختمان های پیرامون گردیده است. کلیت نما می بایست اتصالات محکم و مقاومی را با سازه اصلی داشته باشد. ۲- جلوگیری از پیچیدن باد در سازه که ممکن است باعث کنده شدن ورق های شیروانی شود. جوی های باریک ممکن است توسط ریشه های ناشی از کاشت بیش از حد گیاهان یا رشد بی وقفه ی آنها مسدود شوند، پس بهتر است این گیاهان به طور مرتب هرس شوند و از انبوه شدن آنها جلوگیری شود. ضروری است طرح نما حتی المقدور بیانگر عملکرد ساختمان باشد به نحوی که نوع استفاده از آن را به بیننده القا کند بطور مثال نمای یک ساختمان مسکونی در یک محله مسکونی بایستی با عملکرد ساختمان سنخیت کامل داشته باشد.

طراحی نما شیشه

 

در کنار این موارد می توان به طراحی نمای ساختمان یک طبقه و دو طبقه و چند طبقه، طراحی نمای ساختمان تجاری، و طراحی نما ساختمان ادارای، مجتمع های مسکونی. آبنما، عنصری که به طراحی جهت می دهد! این چسب با دستگاه مخصوص (گان) جهت درزگیری و آب بندی بین ورق های فایبر سمنت اجرا میگردد. در بین تمام ویژگی های آب که ما در باغ و باغچه هایمان استفاده می کنیم، شاید تاریخچه ی خاصیت جاری شدن آب از همه جالب تر باشد. پس از این مرحله امکان انجام مراحل نازک کاری پروژه مهیا می گردد. پس از این مرحله قطعا محل سوراخها و ابعاد شیشه دچار کمی تغییرات می گردد که این ابعاد جدید مبنای کار ما برای شروع پروسه تولید شیشه می شود. در این مرحله مجدد مراحل اندازه برداری کنترل می گردد و نقشه ازبیلت ستون ها ترسیم می گردد. حال نوبت به این رسیده که ابعاد و اندازه های برداشتی را بر روی کاغذ آورده و تبدیل به نقشه های ازبیلت نماییم. این تصویر متعلق به یکی از پروژه های شرکت طراحی اگما است که به خوبی با آبنما فضاها را تفکیک کرده است. تقریباً هر نوع طراحی نمای ساختمانی را می توان با استفاده از سبک نمای اسپایدر اجرا کرد.

اگر هر نوع سؤالی در مورد مکان و بهترین راههای استفاده از طراحی نما ویلا در کرج دارید ، می توانید با ما در سایت اینترنتی ما تماس بگیرید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۳ دی ۱۳۹۸ | ۰۴:۲۲:۵۵ | نویسنده : مهندس معمار | نظرات (0)نظرات (0)

اجرای نمای ترمووو

ضوابط مربوط به در و پنجره صنعتی و با ابعاد مدولار در مبحث الزامات عمومی ساختمان (مبحث ۴) آورده شده است. تغییرات اساسی و کلی در پلان کافه، تعریف فضای VIP و فضای کافه، طراحی و اجرای فضای بار، طراحی و تعیبه سرویس های بهداشتی-جانمایی تجهیزات آشپزخانه و تمام تجهیزات صنعتی شامل تاپینگ، فر، تنور، قهوه سازها، میکسر ها و …. فصل اول این مجموعه مروری بر اصول طراحی سایت پلان و بررسی حدود اربعه (چهار بر پلان) همسایگی های پلان اصلی با مجاورتهای موجود جهت آنالیز ارتفاع نما و ضوابط بازشوها در طراحی نمای ساختمان میباشد. برای ثبت آگهی رایگان ساختمانی در سایت ساختمان سازها کلیک کنید! نورپردازی نمای ساختمان نیز اهمیت زیادی برخوردار است و شما می توانید به کمک انواع نورهای مخفی و رنگی و … برای نما ساختمان نورپردازی متفاوت و ایده آلی را طراحی کنید. در پشت سرامیک ها نیز توری فلزی و یا پلاستیکی قرار داده می شود تا از در صورت جدا شدن آن ها از ساختمان، از سقوط و شکسته شدنشان جلوگیری شود. در این روش سرامیک ها با فاصله بسیار کمی از یکدیگر ( چند میلیمتر) نصب می شوند تا در صورت انقباض و انبساط از شکسته شدن آن ها جلوگیری شود.

اجرای نمای ترمووود

ابتدا گیره های آهنی بر روی ساختمان نصب می شود و بعد سرامیک بر روی نما، به گیره ها متصل می شود. طراح به تناسبات انسانی در طراحی نما، به ویژه در طبقات همکف تا سوم، توجه داشته باشد. نما حاکی از موقعیت فرهنگی سازندگان ساختمان است و نشانگر میزان نظم طرح ساختمان، امکانات و ذوق تزیین و خانه آرایی طراح و مالک است. ساختمان امروزه یک موجود منزوی نیست که تمام توجه طراح و مالک به آن جلب شود بلکه باید با حفظ شخصیت و اعتبار خود عنصری از یک جامعهٔ وحدت یافته باشد. ۲- از آینه های تزئینی برای اضافه کردن نور به فضای زندگی خود استفاده کنید: اهمیت و تاثیر استفاده از آینه در محیط های کوچک بر هیچکس پوشیده نیست. نصب آینه ها باید در نقطه مقابل پنجره ها صورت گیرد، با انجام این کار، نور منعکس شده و فضای اتاق بیشتر روشن می شود. پرداخت به صورت خالص می باشد . من نمی دونم چطور قراره موفق بشم، چیزی که میدونم اینه که به هیچ وجه قرار نیست بازنده باشم! من با خرید این آموزش چه چیزی دریافت میکنم؟ نما چوبی: بی شک چیزی به اندازه چوب نمی تواند نمای یک ساختمان را زیبا و جذاب نشان دهد. با مشاهده آبنما با طراحی های زیبا احساس شور و نشاط در شما زنده می شود و هم چنین صدای آب در فضای بیرون به شما احساس آرامش و نشاط می دهد.



    • تماس تلفنی ( ۰۲۱۲۲۸۸۸۰۵۳)



    • نمای لوور آلمینیومی



    • 3- نصب سمنت برد



    • قیمت بیلت آلومینیومی



    • محتوا بیشتر از خدمات



    • امکان استفاده از شیشه ۲ یا ۳ جداره



    • جذابیت نمای شب مغازه و جذب مشتری




علاوه بر این ویژگی نفوذ ناپذیری و مقاومت در برابر رطوبت نیز باعث شده است تا اجرای نمای چوبی با ترمو پارت بتواند یکی از گزینه های ایده آل شرکت ها و سازمان های مختلف برای زیباسازی دکوراسیون محیطی باشد. همچنین احتمال تأثیرگذاری جاذبههای مغناطیسی موجود در خاک نیز وجود دارد، که بسیار نادر است. اکسید مغناطیسی آهن نوعی کانی آهن است یک نام دیگر آن ماگنتیت است. تیغه نشانه روی و عدسی چشمی: تیغه ایست که بالای آن شکاف کوچکی همانند شکاف درجه اسلحه است و با زاویه ۴۵ درجه نسبت به صفحه مدرج قرار میگیرد و در موقع گرا گرفتن با کمک تار موئی بکار میرود. نخستین قسمتی از ساختمان که موردتوجه قرار میگیرد و در دید عموم است نمای ساختمان است. بعضی از نخستین قطبنماها تکههای اکسید مغناطیسی آهن بودهاند که بر قطعات چوبی یا چوبپنبه قرار داشتند و در یک ظرف آب شناور بودند. قطب نماهای مغناطیسی جدید کشتیها معمولاً از چند آهنربا ساخته شده که بر روی یک قرص مسطح به نام صفحه قطبنما طراحی نمای ساختمان 1 طبقه نصب شدهاست. کشور ایران منطقه ای زلزله خیز است و تجربه های تلخ و تأسف بار در تخریب نماهای ساختمانی منجر به این شده است که ضوابط سختگیرانه و معقولی برای اجرای نمای ساختمانی وضع شود. این پلان 3 طبقه مناسب زمین های با ابعاد محدود است و اسکلت بتنی طراحی شده است.

همچنین در نرم افزار Revit Architecture ، می توان متره و برآورد مصالح نماهای اجرایی، خروجی نما، پلان ها و دتایل ها را نیز انجام داد. برای نمای ساختمان میتوان از مصالح مختلفی مانند آجر نما، انواع سیمانکاری، انواع سنگ، انواع دانههای سنگی رنگی با چسبهای مخصوص یا انواع ورقهای فلزی آلومینیم و… استفاده میشود. هزینه طراحی نما، به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از این عوامل، تعداد برهای نمای ساختمان (شرقی، غربی، شمالی یا جنوبی) است. هزینه اجرای نمای مونولیت در مقایسه با سایر نماهای ساختمانی از جمله سنگ, طراحی نما مجتمع مسکونی شیشه و کامپوزیت بسیار پایین تر است اما ایمنی آن بالاتر از دیگر نماهاست. نماهای سیمانی با نام های مختلفی از جمله نمای رومی، نمای چکشی، نمای تیشه ای، نمای کلنگی، نمای سیمان شسته، نمای کمچه ای و نمای تگری شناخته می شوند. به دلیل انجام محاسبات سازه ای و دیتیلینگ قبل از اجرای نمای خشک می توان نمای خشک را از نوع سیستم های خود ایستا در نظر گرفت . طراحی و اجرای نمای ساختمان نه تنها از نظر زیبایی حائز اهمیت می باشد، بلکه از نظر ایمنی نیز بسیار مهم است. امروزه طراحی نمای ساختمان نیز هم رده و حتی بالاتر از طراحی نمای داخلی ساختمان قرار گیرد. در اجرای نمای ساختمان توجه به عوامل جوی در حین اجرای نما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سقف و ستون ها در این سبک دارای اهمیت فروانی می باشند در واقع هر چقدر ارتفاع سقف و ستون ها بلندتر باشد عظمت آن بیشتر و جلال شکوهی دوچندان خواهد داشت. جذاب تری نکته در آبنما موزیکال هماهنگی آب با هر موزیکی می باشد(از اذان گرفته تا موسیقی های ریتم تند) در اوایل پیدایش آبنما موزیکال برای هر موسیقی آبنما را برنامه نویسی می کردند . کاغذ دیواری گلدار، فضا را کوچک نشان می دهد. همه عناصری شاخص باید در تاریکی فضا توسط نورپردازی روشن شوند. طراحی فضایی با انعطاف پذیری بالا و تنوع پذیر از لحاظ چیدمان و آرایش سطوح می تواند کارکردهای مختلفی را بپذیرد و این در حالی است که مخاطب احساس رضایت بیشتری از فضا خواهد داشت. با وجود سرعت بالا و هزینه کمتر ، بدلیل معایب آن روش H & L در میان سازندگان ساختمان فراگیر نشده است . مساحت نما: تعداد طبقات و بزرگی برِ ساختمان نیز بدون شک از جمله عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه نمای خشک ساختمان هستند. ترفندهای معروف طراحی داخلی و طراحی نما وجود دارد که طراحان از آن استفاده می کنند که شما نیز می توانید با کمترین تلاش و هزینه به راحتی آن را انجام دهید. حتی استفاده از یک فرش قدیمی نیز می تواند در تحقق این امر به شما کمک کند.

 

موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۲ دی ۱۳۹۸ | ۰۹:۴۷:۲۹ | نویسنده : مهندس معمار | نظرات (0)نظرات (0)

طراحی نمای ساختمان

ضوابط مربوط به در و پنجره صنعتی و با ابعاد مدولار در مبحث الزامات عمومی ساختمان (مبحث ۴) آورده شده است. تغییرات اساسی و کلی در پلان کافه، تعریف فضای VIP و فضای کافه، طراحی و اجرای فضای بار، طراحی و تعیبه سرویس های بهداشتی-جانمایی تجهیزات آشپزخانه و تمام تجهیزات صنعتی شامل تاپینگ، فر، تنور، قهوه سازها، میکسر ها و …. فصل اول این مجموعه مروری بر اصول طراحی سایت پلان و بررسی حدود اربعه (چهار بر پلان) همسایگی های پلان اصلی با مجاورتهای موجود جهت آنالیز ارتفاع نما و ضوابط بازشوها در طراحی نمای ساختمان میباشد. برای ثبت آگهی رایگان ساختمانی در سایت ساختمان سازها کلیک کنید! نورپردازی نمای ساختمان نیز اهمیت زیادی برخوردار است و شما می توانید به کمک انواع نورهای مخفی و رنگی و … برای نما ساختمان نورپردازی متفاوت و ایده آلی را طراحی کنید. در پشت سرامیک ها نیز توری فلزی و یا پلاستیکی قرار داده می شود تا از در صورت جدا شدن آن ها از ساختمان، از سقوط و شکسته شدنشان جلوگیری شود. در این روش سرامیک ها با فاصله بسیار کمی از یکدیگر ( چند میلیمتر) نصب می شوند تا در صورت انقباض و انبساط از شکسته شدن آن ها جلوگیری شود.

طراحی نما ساختمان عکس

ابتدا گیره های آهنی بر روی ساختمان نصب می شود و بعد سرامیک بر روی نما، به گیره ها متصل می شود. طراح به تناسبات انسانی در طراحی نما، به ویژه در طبقات همکف تا سوم، توجه داشته باشد. نما حاکی از موقعیت فرهنگی سازندگان ساختمان است و نشانگر میزان نظم طرح ساختمان، امکانات و ذوق تزیین و خانه آرایی طراح و مالک است. ساختمان امروزه یک موجود منزوی نیست که تمام توجه طراح و مالک به آن جلب شود بلکه باید با حفظ شخصیت و اعتبار خود عنصری از یک جامعهٔ وحدت یافته باشد. ۲- از آینه های تزئینی برای اضافه کردن نور به فضای زندگی خود استفاده کنید: اهمیت و تاثیر استفاده از آینه در محیط های کوچک بر هیچکس پوشیده نیست. نصب آینه ها باید در نقطه مقابل پنجره ها صورت گیرد، با انجام این کار، نور منعکس شده و فضای اتاق بیشتر روشن می شود. پرداخت به صورت خالص می باشد . من نمی دونم چطور قراره موفق بشم، چیزی که میدونم اینه که به هیچ وجه قرار نیست بازنده باشم! من با خرید این آموزش چه چیزی دریافت میکنم؟ نما چوبی: بی شک چیزی به اندازه چوب نمی تواند نمای یک ساختمان را زیبا و جذاب نشان دهد. با مشاهده آبنما با طراحی های زیبا احساس شور و نشاط در شما زنده می شود و هم چنین صدای آب در فضای بیرون به شما احساس آرامش و نشاط می دهد.



    • تماس تلفنی ( ۰۲۱۲۲۸۸۸۰۵۳)



    • نمای لوور آلمینیومی



    • 3- نصب سمنت برد



    • قیمت بیلت آلومینیومی



    • محتوا بیشتر از خدمات



    • امکان استفاده از شیشه ۲ یا ۳ جداره



    • جذابیت نمای شب مغازه و جذب مشتری




علاوه بر این ویژگی نفوذ ناپذیری و مقاومت در برابر رطوبت نیز باعث شده است تا اجرای نمای چوبی با ترمو پارت بتواند یکی از گزینه های ایده آل شرکت ها و سازمان های مختلف برای زیباسازی دکوراسیون محیطی باشد. همچنین احتمال تأثیرگذاری جاذبههای مغناطیسی موجود در خاک نیز وجود دارد، که بسیار نادر است. اکسید مغناطیسی آهن نوعی کانی آهن است یک نام دیگر آن ماگنتیت است. تیغه نشانه روی و عدسی چشمی: تیغه ایست که بالای آن شکاف کوچکی همانند شکاف درجه اسلحه است و با زاویه ۴۵ درجه نسبت به صفحه مدرج قرار میگیرد و در موقع گرا گرفتن با کمک تار موئی بکار میرود. نخستین قسمتی از ساختمان که موردتوجه قرار میگیرد و در دید عموم است نمای ساختمان است. بعضی از نخستین قطبنماها تکههای اکسید مغناطیسی آهن بودهاند که بر قطعات چوبی یا چوبپنبه قرار داشتند و در یک ظرف آب شناور بودند. قطب نماهای مغناطیسی جدید کشتیها معمولاً از چند آهنربا ساخته شده که بر روی یک قرص مسطح به نام صفحه قطبنما قیمت اجرای نمای بایرامیکس نصب شدهاست. کشور ایران منطقه ای زلزله خیز است و تجربه های تلخ و تأسف بار در تخریب نماهای ساختمانی منجر به این شده است که ضوابط سختگیرانه و معقولی برای اجرای نمای ساختمانی وضع شود. این پلان 3 طبقه مناسب زمین های با ابعاد محدود است و اسکلت بتنی طراحی شده است.

همچنین در نرم افزار Revit Architecture ، می توان متره و برآورد مصالح نماهای اجرایی، خروجی نما، پلان ها و دتایل ها را نیز انجام داد. برای نمای ساختمان میتوان از مصالح مختلفی مانند آجر نما، انواع سیمانکاری، انواع سنگ، انواع دانههای سنگی رنگی با چسبهای مخصوص یا انواع ورقهای فلزی آلومینیم و… استفاده میشود. هزینه طراحی نما، به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از این عوامل، تعداد برهای نمای ساختمان (شرقی، غربی، شمالی یا جنوبی) است. هزینه اجرای نمای مونولیت در مقایسه با سایر نماهای ساختمانی از جمله سنگ, طراحی نما و دکوراسیون داخلی شیشه و کامپوزیت بسیار پایین تر است اما ایمنی آن بالاتر از دیگر نماهاست. نماهای سیمانی با نام های مختلفی از جمله نمای رومی، نمای چکشی، نمای تیشه ای، نمای کلنگی، نمای سیمان شسته، نمای کمچه ای و نمای تگری شناخته می شوند. به دلیل انجام محاسبات سازه ای و دیتیلینگ قبل از اجرای نمای خشک می توان نمای خشک را از نوع سیستم های خود ایستا در نظر گرفت . طراحی و اجرای نمای ساختمان نه تنها از نظر زیبایی حائز اهمیت می باشد، بلکه از نظر ایمنی نیز بسیار مهم است. امروزه طراحی نمای ساختمان نیز هم رده و حتی بالاتر از طراحی نمای داخلی ساختمان قرار گیرد. در اجرای نمای ساختمان توجه به عوامل جوی در حین اجرای نما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سقف و ستون ها در این سبک دارای اهمیت فروانی می باشند در واقع هر چقدر ارتفاع سقف و ستون ها بلندتر باشد عظمت آن بیشتر و جلال شکوهی دوچندان خواهد داشت. جذاب تری نکته در آبنما موزیکال هماهنگی آب با هر موزیکی می باشد(از اذان گرفته تا موسیقی های ریتم تند) در اوایل پیدایش آبنما موزیکال برای هر موسیقی آبنما را برنامه نویسی می کردند . کاغذ دیواری گلدار، فضا را کوچک نشان می دهد. همه عناصری شاخص باید در تاریکی فضا توسط نورپردازی روشن شوند. طراحی فضایی با انعطاف پذیری بالا و تنوع پذیر از لحاظ چیدمان و آرایش سطوح می تواند کارکردهای مختلفی را بپذیرد و این در حالی است که مخاطب احساس رضایت بیشتری از فضا خواهد داشت. با وجود سرعت بالا و هزینه کمتر ، بدلیل معایب آن روش H & L در میان سازندگان ساختمان فراگیر نشده است . مساحت نما: تعداد طبقات و بزرگی برِ ساختمان نیز بدون شک از جمله عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه نمای خشک ساختمان هستند. ترفندهای معروف طراحی داخلی و طراحی نما وجود دارد که طراحان از آن استفاده می کنند که شما نیز می توانید با کمترین تلاش و هزینه به راحتی آن را انجام دهید. حتی استفاده از یک فرش قدیمی نیز می تواند در تحقق این امر به شما کمک کند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۱ دی ۱۳۹۸ | ۰۴:۱۰:۳۲ | نویسنده : مهندس معمار | نظرات (0)نظرات (0)

اجرای نمای خشک ساختمان، چه فایدهای داره؟

امروزه نمای کلاسیک برای ساختمان های چند طبقه کاربرد کمتری دارد با این حال این سبک طراحی دارای طرفداران بسیاری در ایران است. آنچه در این بخش قصد بررسی آن را داریم، نمای ساختمان هایی است که در واقع یک مجتمع خوابگاهی هستند. معماری مدرن به نفع مس است زیرا مکمل مواد معمولی مانند آجر، چوب، سنگ و شیشه است و می تواند برای ساختمان هایی با سبک های مدرن یا سنتی استفاده شود. با توجه به حساسیت هایی که جنس چوب دارد در انتخاب نمای چوبی باید دقت لازم شود تا علاوه بر زیبایی بتواند در محیط مورد نظر دوام و پایداری بسیار زیادی داشته باشد. بسیاری از نماها ارزش تاریخی دارند و در کشورهای گوناگون قوانین سختگیرانهای در مورد موضوع تغییر نما وجود دارد که برخی از اینن قوانین هر گونه دگرگونی در نماهای تاریخی را ممنوع میکند. توجه شرایط آب و هوایی منطقه ساختمان مورد بحث از مهمترین اصول طراحی و اجرای نمای ساختمانی است. در این سیستم جهت اجرای کمربندیهای اصلی زیر سازی از پروفیلهای آهنی با مقطع مشخص و متناسب با ابعاد ساختمان و طرح مورد استفاده قرار میگیرد. مزایا تهیه این دوره غیرحضوری برای من چیست؟ حضور تیم دوره دیده در KME آلمان به عنوان همکار رسمی آن شرکت و حضور قدیمی ترین صنعت کار مس در ایران باعث شده شرکت نماسازان در هر دو زمینه های کاری مدعی باشد. برای جلوگیری از این کار بهتر است روی نما به فاصلههای حدود ۵/۱ تا ۲۲ متر خطوطی در جهتهای عمودی و افقی ایجاد نماییم تا از دیده شدن ترکهای احتمالی جلوگیری شود.



    1. عکاس پروژه : Arjen Schmitz



    1. طراخی داخلی و خارجی نماهای ساختمان



    1. 02-کار بر روی کانسپت و حجم محیطی در رویت



    1. توجه به کاربری ساختمان



    1. امکان استفاده از درپوش های مختلف



    1. مصالح با کیفیت و پایدار




این خانه کمی به سمت عقب متمایل است. بدین معنی که برخلاف سنگهای طبیعی در اثر عوامل جوی و عدم چسبندگی به مرور زمان از بدنه ساختمان جدا نمیشود، از آشناترین معایب سنگ طبیعی، همین جداشدن تدریجی از بدنه ساختمان است. ۲- سبک تر از سنگهای طبیعی و با وزن مخصوص ۱۱۰۰ تا ۱۳۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب است که همین امر باعث وزن کمتر ساختمان و در نتیجه کاهش اثر زلزله بر ساختمان میشود. باید پذیرفت مس یک نمای در تعامل با طبیعت پیرامون آن ارائه می دهد به نحوی که بعد از گذشت سالیان اثر محیط را کاملا به خود جذب کرده و از آن متاثر می شود. از همه مهمتر تغییر نمای ایجاد شده با گذر زمان و پیش روی به سوی زیباتر شدن هست که تطبیق آن را با طبیعت پیرامون میسر می کند. مس نمای زنده ای را ارائه می دهد که با طبیعت پیرامون در حال تعامل است. این سبک بسیار باستانی و در عین حال لاکچری می باشد. در عین حال نمای هر ساختمان به عنوان بخش عمومی شهر جزوی از فضای شهری است و زیبایی و زشتی آن بر زشت و زیبایی شهر تاثیرگذار است. فریم های آلومینیومی قاب شده بوسیله پیچ های فلزی بر روی شبکه سازه فلزی ایجاد شده نصب می گردند .

طراحی نما رومی در رویت

در این مرحله با استفاده از دوربین نقشه برداری ابعاد دقیق شیشه ها تهیه می شود و با نقشه های تهیه شده در ابتدای پروژه سنجیده می شود و سپس شیشه های نمای کرتین وال سفارش داده می شود. مجتمع خوابگاهی شامل ۸۰۰ اتاق خواب که در جوار یک دانشگاه در این شهر از هندوستان واقع شده است. در طبقه همکف این خانه سالن مطالعه، اتاق های خواب و سرویس بهداشتی قرار گرفته است. سازه ساختمان در این نقشه تلفیقی از اسکلت بتنی و اسکلت بنایی است .دسترسی ساختمان از سمت جنوب و غرب می باشد و دارای سه اتاق خواب است . حالت تغییر یافته مس از حالت ابتدایی آن زیباتر بوده و برای رسیدن به این منظور انواع پتینه به صورت صنعتی نیز تولید می گردد تا نمای مس را با قدمت نشان دهد. این مجموعه اقامتی، شامل ۵ ساختمان با نمای یک شکل است که به صورت خطی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. البته این مقدار بصورت عرفی در نظر گرفته میشود و با تغییر الگوهای نما این عدد نیز متغییر میباشد. البته به دلیل استفاده از سنتوری دوران یونان و قوس سبک رومی می توان نام این سبک را نئوکلاسیک التقاطی گذاشت. جهت شروع درج آگهی، ابتدا روی لینک ثبت نام کلیک کنید و پس از پرکردن فرم ثبت نام آگهی خود را ثبت کنید. درج آگهی در سایت ایستگاه رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده میباشد.

طراحی نما قیمت مناسب

با توجه به تعداد زیاد آگهی در ایستگاه، لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول دارید. از این رو استفاده از سبکهای طراحی به موارد زیادی محدود میشود.مثلا به علت ارتفاع زیاد ساختمانهای بلند مرتبه(برج ها) استفاده از طراحی نمای کلاسیک ،هوشمندانه محسوب نمیشود. نمای این ساختمان سفید و بسیار چشم نواز است و در زمینه تیرهی سایت کنتراست رنگی خاصی را به بیننده القا میکند. برای مشاهده سایر نمای های ساختمانی کافیست زیر شاخه نمای ساختمان سایت زیبایی خانه را مشاهده کنید و یا از طریق لینک های مطالب مرتبط نمای ساختمان های گوناگون را مشاهده نمایید. فریم های آلومینیومی (AGK)بر اساس مدول بندی طراحی و اجرا شده و به صورت فیکس یا بازشو اکسترود، و سپس با استفاده از دستگاه CNC برش و ساخته میگردند. استفاده از مس بر اساس شیوه های سنتی است که در طول سال ها ثابت شده است. نماهایی که برای اجرایشان از سنگ های مرغوب استفاده شده، سال ها عمر خواهند کرد. سنگ پلاک علاوه بر مقاومت در برابر یخبندان ، حرارت و رطوبت باید ضخامت مناسبی داشته باشد . نمای ساختمان معمولا طوری طراحی می شود که علاوه بر چشم نوازی وظیفه حفاظت محیط داخل و حفظ انرژی را نیز برعهده گیرد.

سطوح مس، پوشش های اکسید سولفات را ایجاد که سطوح مس زیرین را در برابر خوردگی به مدت زمان بسیار طولانی حفظ می کند. سطوح مس، پوشش های اکسید سولفات را ایجاد که سطوح مس زیر را در برابر خوردگی به مدت زمان بسیار طولانی حفظ می کند. همچنین روش های سنتی کار فلز مس بر روی گنبدهای اسلامی با هنر معماری ایرانی عجین شده است. از اینرو طراحی نمای یک ساختمان علاوه بر جذابیت بخشی به آن بنا می بایست درتعارض و تضاد با فضای عمومی شهر نباشد. امروز سیتاک قصد دارد در مورد طراحی نما ترکیبی یا طراحی نما مدرن با شما صحبت کند. استفاده از مس برای پوشش بام در مقایسه با مصالح سنتی از وزن کمتری برخوردار است که در هنگام نصب به عنوان ساختار اصلی سقف، مزیت واضحی دارد. طراحی نمای ساختمان از دیرباز یکی از مسائل مهم مطرح در طراحی معماری و ساخت ساختمان ها بوده است. معماری خانه مدرن در این شهر بسیار قابل تأمل است. به این سبک از نماها ، نمای رومی لندنی نیز می گویند که از یک بام شیبدار تزئینی در جلوی نما استفاده می کنند. شهرداری تهران در این زمینه تخصصی فقط با طراح شما جلسه ای برگذار می کند تا هم ضوابط را بررسی کنند و هم مفهوم نما را از طراح جویا شوند. در این سالن پنجره بزرگ باعث میشود تا نور طبیعی وارد فضا شود و آن را روشن سازد. به همین دلیل اکسید محافظ و پتینه باعث مزیت باور نکردنی استفاده از مس در نما یا بام که طول عمر و دوام آن است، می شود.

طراحی چراغ نما

نور ملایمی در تمام طول روز به سالن نشیمن میتابد. سالن نشیمن در طبقه بالا قرار دارد و پلان بازی دارد. ورق مسین به دلیل انعطاف بالا و شکل پذیری خوب از سهولت بالا در نصب و اجرا برخوردار است. یکی از مزایای باور نکردنی استفاده از مس در نما یا بام طول عمر و دوام آن است. با توجه به دوام، نگهداری کم و ارزش اسقاط نهایی، هزینه اضافی برای مس ممکن است در طول عمر یک بام، بی طراحی نمای مدرن (https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86) اهمیت باشد. در طول سیمان کاری و همچنین تا چند روز بعد از آن باید حداقل روزی ۳ الی ۴ بار دیوار سیمان کاری شده را به وسیله آب مرطوب نمود. باید توجه نمود که کلیه مصالحی که با سیمان مصرف میشود از جمله سیمانکاری نما باید حداقل در حرارتهای ۴ الی ۵ درجه بالای صفر انجام شود تا از یخ زدن و فاسد شدن ملات جلوگیری شود. از طرف دیگر با توجه به اینکه در این منطقه دمای هوا بالای ۳۰ درجه است و خورشید بصورت مستقیم می تابد، روی نما، پنجره ها حالتی دارند که جلوی تابش نور مستقیم خورشید به فضای داخلی گرفته شود. در ادامه برخی از بهترین نمونه های این سبک از طراحی نمای ساختمان را مشاهده خواهید کرد. در برخی موارد سقف های کلیسا در اروپا قدمتی بیش از ۴۰۰ سال دارند که سقف سبز رنگ آن موید عمر طولانی مصالح مس است. هنگامی که خورشید بر روی شهرهای بزرگ جهان غروب میکند، افق آسمان به نمایشی پویا از نور و رنگ ساختمانها تبدیل میشود.

طراحی نما و دکوراسیون داخلی

طرح جدید ،نور ورودی به ساختمان را کنترل می کند و بر زیبایی آن میافزاید. در طراحی جدید که طراحان می بایست فضایی روشن، بزرگ و یکپارچه را طراحی میکردند، طرح مثلثی خطی و ریتیمیک را در نمای ساختمان به کار بردند. این نیاز به منابع جدید معدنی را کاهش می دهد و نیاز به انرژی کمتر از استخراج معادن دارد. این پتینه است که بیشتر پوشش های سقف تاریخی را پوشانده است. ما با استفاده از تکنیک های مدرن طراحی، چشم اندازهای طبیعی، پایدار و سازگار با محیط زیست خلق می کنیم. ساختار آن ها با رزین و همینطور سنگ های طبیعی به وجود آمده است . برای جلوگیری از این کثیفی در این شهر ها باید سطح آجر ها را با رزین کاری سنگ نما از تمیز کردن عایق نمود. نکته بسیار مهم در طراحی دکوراسیون این خانه، استفاده از رنگ های شاد و متضاد است. استفاده از این نماهای مدرن سبب گردیده که دتایل های نصب متفاوت نیز طراحی گردد که از آن جمله شیشه های فریم لس و نماهای لامل(Face Cap) می باشد. معماران از هر کدام از این متریالها برای ساختمانهای متنوعی استفاده میکنند. کامپوزیتها یک کلاس منحصر به فرد از مواد هستند که از ترکیب دو یا چند ماده جداگانه تشکیل شدهاند که ماده حاصل نسبت به هر کدام از اجزاء تشکیلدهنده استحکام و دوام بیشتری دارد.

معماری خانه مدرن چیست؟

همچنین ترکیب نمای بتن اکسپوز و چوب پلاست گزینه مناسبی برای یک نمای شیک با قیمت مناسب است. ملبورن برای ترکیب زیبای معماری تاریخی ویکتوریایی منحصربهفردش در کنار بناهای مدرن و پیشرفته آن شهرت جهانی یافتهاست. معماری داخل خانه را چگونه تغییر دهیم؟ مس و آلیاژهای آن تقریبا ۱۰۰٪ قابل بازیافت است و می توانند بی نهایت بار بدون هیچ گونه تغییر کیفیت بازیافت شوند. معماری داخلی ساختمان چگونه تغییر می کند؟ معماری خانه مدرن چیست؟ معماری خانه مدرن ملبورن در خیابان «ملبورن» به گونهای قرار گرفتهاست که فرم مثلثی شکلی در نمای ساختمان ایجاد کردهاست. مطرح می شود که چرا از معماری ایرانی یا اسلامی در نماهای ساختمانها استفاده نمیشود. نمای داخلی ساختمان ایرانی را چگونه تشخیص دهیم؟ نمای داخلی منزل ایرانی را بهتر بشناسیم. در کلیه نماسازیها بهتر است حداقل ۳۰ سانتیمتر پایین کار را یک رج سنگ رگی و یا سنگ پلاک کار گذاشته شود. نصب سنگ در نمای خشک به سه روش کلی قابل اجرا می باشد . جلوههای منحصربه فرد روشنایی میتواند جلوهای سه بعدی ایجاد کند، به ساختمانها شخصیت دهد و آنها را در چشم انداز شهری به عنوان جاذبههایی پرطرفدار تبدیل کند. در موقع سیمان کاری ابتدا زیر کار را سیمان معمولی و ماسه میپوشانند که به این لایه اصطلاحا آستر میگویند قبل از آستر کردن باید تمام سطح دیوار شمشه گیری بشود.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۱ دی ۱۳۹۸ | ۰۳:۲۰:۴۲ | نویسنده : مهندس معمار | نظرات (0)نظرات (0)

طراحی نمای ساختمان

اجرای نمای کامپوزیت در دو مرحله زیرسازی با پروفیلهای فلزی و نمای اصلی با ورقههای شکل داده شده کامپوزیت انجام می پذیرد. آن وقت است که دستگاه های اجرایی باید با نظارتی ارشادی وارد عمل بشوند. به عنوان مثال در طراحی نما کلاسیک که فقط با سنگ های تراورتن اجرا می شود انتخاب رنگ بسیار مهم است. در دیوارهای باریک معاصر این عمل با جلو و عقب آمدن ساختمان انجام میشود. به کارگیری شیشه در نمای بیرونی ساختمان در طرح و مدل های متنوعی می تواند انجام شود. طراحی نما به حدی بر برندینگ پروژه تاثیر گذار است که می توان سازنده و آرشیتکت آن پروژه را از روی طراحی نمای آن تشخیص داد. گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب آماده ارائه خدمات صفر تا صد مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی دکوراسیون هتل مدرن و طراحی داخلی لابی هتل است. برتری این چوب در میان گزینههای مختلف وقتی پررنگتر میشود میشود که بدانیم مقاومت بسیاری خوبی هم در برابر آفات و شرایط آبوهوایی دارد. ترمو چوب دارای ۲ روش استاندارد تولید Thermo-S و Thermo-D می باشد . نمای کامپوزیت، نمای چوب، نمای شیشه، نمای سرامیک و نمای لوور از مهمترین خدمات شرکت آکاد در زمینه نمای ساختمان می باشد.

نحوه اجرای نما

هدف اصلی ما در طراحی این مقاله، این است که شما مخاطبان محترم را با الزامات طراحی و اجرای نمای سیمانی آشنا کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم حتما مقاله ما را دنبال کنید. وجود سنگهای تراورتن بسیار زیبا و سازگاری آنها با اقلیم ایران از دلایلی است که مردم به این نماها روی آورده اند. نصاب نمای سرامیک خشک پرسلانیارائه مناسب ترین قیمت نصب و اجرای نمای سرامیک خشک پرسلانی با مجرب ترین و حرفه ای ترین کادر فنی و اجرایی. پانل های بکار رفته شده دارای کیفیت بالایی هستند که می توانند نقش مهمی را در نمای بتنی پیش ساخته شده ایفا کند. پروژه موجود از دو کاربری متفاوت در دو ضلع سوله برخوردار بود و این مورد بعد از اجرای پروژه به آن تحمیل و بازشوهایی بدون هیچ طراحی از پیش تعریف شده ای را منجر گردیده بود. ابتدا توسط لینک ثبت نام در منوهای اصلی سایت فرم عضویت را تکمیل نمایید و سپس آگهی خود را بعد از مطالعه قوانین توسط لینک درج آگهی ثبت نمایید. در این مرحله، چنگکها با استفاده از پیچ به کانکتور و سازه اصلی متصل میشوند. لازم بذکر است گفته شود در زمان انجام نمای ساختمان اصلی ترین و مهم ترین مصالح بکارگرفته شده در نما استفاده از سیمان های پرتلند می باشد. حال ممکن است که ما در تحقق این هدف هزینهی نسبتاً زیادی را متحمل شویم.

اجرای نمای چوبی

هدف سوم دعوت مشتری برای خرید است و دستیابی به این هدف در سایه دو مورد اول تحقق خواهد شد . بنابراین اجرای نمای لوکس علاوه بر تجربه نیازمند خوشفکری است. اجرای نمای کامپوزیت. سرامیک خشک. در روش نصب خشک باید سنگی که برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد، ضخیم باشد، چرا که در این روش، نیاز به سوراخ کردن سنگ است و چنانکه سنگ از ضخامت مناسبی برخوردار نباشد ترک خواهد خورد. لازم بذکر است گفته شود دیوارهای فلزی Lsf به عنوان یک دیوار مانع بشمار نمی آیند. یک نمای جذاب بیانگر خلاقیت بصری معمار و نشان دهنده خواسته او برای تاثیر گذاری بر بیننده با خلق اثری منحصر به فرد و غیر معمول می باشد. با دقت به تصویر زیر می توان دید که چطور نورپردازی شیارهای نما توانسته به شاخص و برجسته به نظر رسیدن آن ها کمک کند. مصالح: مهمتری اجزا و عناصر تشکیل دهنده شکل و فرم نما که از دید ناظرت قابل رویت می باشد. این همبستگی در هنگام مشاهده مسیر دانه در لبه های عمدا در معرض دید و کشش انگشتان پا به وجود می آید. در پست زیر نیز تعدادی نمای ساختمان ایرانی بسیار شیک و جدید را مشاهده می نمایید. قبل از اینکه نسبت به سبک نمای ساختمان خود تصمیم گیری کنید می بایست اطلاعاتی در مورد ضوابط کمسیون تایید نمای شهرداری منطقه خود داشته باشید. ولی در شرکت سیتاک این خدمات به صورت پکیج بوده و شما فقط یک بار و یک هزینه مشخص را بر حسب متراژ سطح نمای خود پرداخت می کنید.



    1. اجرای زیر سازی فلزی مطابق با نقشه زیر سازی



    1. 1- طراحی نمای ویلایی مدرن



    1. مزایای نمای بایرامیکس



    1. ترکیب عناصر نما



    1. استفاده از متریال و سیستم های مدرن در نما



    1. سه طبقه پارکینگ در زیرزمین



    1. دیوار بتن مسلح یا AAC




پس از اتمام کار پیمانکار موظف است نسبت به تهیه صورت وضعیت کارهای انجام شده اقدام و پس از تائید نماینده کارفرما با توجه به مفاد قرارداد نسبت به پرداخت مبلغ کارکرد پس از کسر کسورات قانونی اقدام خواهد شد. دیوار و پرده هر دو حائل هایی بین دو فضا هستند یکی سخت و سنگین و دیگری سبک و قابل انعطاف است. همانطور که میدانید طراحی نما به یکی از مباحث تخصصی در معماری و بازسازی تبدیل شده است که میتواند به شکل های مختلف و در سطوح متفاوتی پیاده سازی و اجرا شود . همچنین نمای شیشه در طراحی نما فریم لس یا کرتین وال میتواند ویژگی هایی که طراح طرح مدرن به آنها دقت کرده است را نمایان کند. کنج میتواند حالت عمود ۹۰ درجه، نیم دایره یا سه وجهی را داشته باشد و هر کدام می تواند تاثیرات متفاوتی را در نما بگذارد. تلفن ………………. که در این قرارداد کارفرما نامیده می شود از یک طرف، و آقای …………….. از آنجا که سنگ یک مصالح مقاوم در برابر ضربه است، لذا مصرف سنگ در دیوار پارکینگها به همین منظور صورت میپذیرد، تا هنگام ضربات غیر عمدی اتومبیلها به دیوار در پارکینگها، دیوارها صدمه نبینند. جرای سرامیک خشک به روش شیاری (غیر نمایان) یکی از روش های کم هزینه و مخفی است که در پشت سرامیک ها شیار خورده می شود و سرامیک ها توسط یک Runner افقی بصورت کشویی به زیرسازی متصل می شوند. کاشی های لعاب دار برای مصرف در نما مناسب نیستند چراکه میزان جذب آن بیش از 5/1% است.

اجرای نمای پلی استایرن

مصرف سنگ پلاک در نما به خاطر مقاوم بودن در مقابل شرایط جوی، نور آفتابو شرایط اقلیمی مختلف میباشد. در سالهای اخیر سنگهای تراورتنبا رنگهای سفید، کرمی و بژ بیشتر مورد پسند سازندگان و مصرف کنندگان قرار گرفتهاند. لذا استفاده از طرحهای مختلف در نما و سنگهای ساختمانی چه از نظر رنگ و چه از نظر اندازه روز به روز افزون میگردد. عدم محدودیت در اندازه قطعات ، شکل و رنگ های تراکوتا برای نما ، امکان طراحی های متنوعی را برای مهندسین ما فراهم کرده است. به شکل دقیقی نمی توان گفت که کاهگل از چه زمانی در ایران جای خود را باز کرده و استفاده می شده است. در سیستم نما خشک در صورت صدمه دیدن المانی از پوشش نما (مثلا شکستن بر اثر ضربه ی شدید) می توان به راحتی آن قسمت کوچک از پوشش را باز و تعویض کرد. این نوع نما برای ارتفاع های مختلف نما قابل اجرا می باشد و به راحتی قابل نصب و اجرا می باشد. سنگهای ساختمانی انواع مختلفی در قالب تراورتن، گرانیت، مرمر و مرمریت دارند و که هر نوع از آنها نیز دارای تنوع زیادی میباشند. لذا در ارتفاع پایین بیشترین زیبایی را در نمای ساختمان سنگهای همرنگ و بدون رگه و یک قواره به وجود میآورند. این آب نما قابلیت اجرا در فضاهای بسیار کوچک را نیز داراست و می تواند به زیبایی با کفپوش های حیاط شما ترکیب شود.

برای کسانی که تقریباً هرگونه سؤالی در مورد مکان و همچنین نحوه اشتغال طراحی نمای ساختمان قوس دار شما دارند ، احتمالاً می توانید از طریق وب سایت ما به ما ایمیل دهید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۰ دی ۱۳۹۸ | ۰۸:۴۰:۲۳ | نویسنده : مهندس معمار | نظرات (0)نظرات (0)

اجرای نما پروژه

از این رو از سه روایت بیان شده در خواندن این نماز یک روایت از جهت عمل مفصل­تر از دیگری است. برنامه ی طراحی نمای ساختمان فایل زیپ خراب است | اسم فایل و محل فایل رو تغییر دهید یا با سیستم دیگری اکسترکت نمایید. در طراحی نما از لوورها یا سایبان های خورشیدی جهت سایه اندازی و محافظت ساکنین از تابش مستقیم نور خورشید بر روی نما استفاده می شود. طراحی نما تجاری، طراحی نما مسکونی، طراحی نما ویلا، طراحی نما اداری، طراحی نما ویلا، طراحی نما رستوران، طراحی نما هتل، طراحی نما فروشگاه و…. طراحی خارجی بر اساس کاربری های ترکیبی طراحی نما تجاری اداری، طراحی نما تجاری مسکونی، طراحی نما اداری مسکونی و…. طراحی نمای بیرونی ساختمان وزارت کشاورزی روسیه یک نمونه قابل قبول در حوزه طراحی نما محسوب می گردد . با این وجود به عنوان تنها نکتهی قابل توجه در این خصوص می توان به نحوهی تمیز کردن آبنما اشاره کرد. این بنا به معماری قبلی روسیه اشاره داشته و هیچ شباهتی به ساختمان های شوروی بروتالیسم ندارد. معمولا نمای سیمانی EIFS در ساختمان های کوتاه و بلند استفاده می شود. نماهای سیمانی که از قطعات فولادی سرد نورشده تشکیل شده است دارای ساختاری می باشند که از پوشش های تخته گچی یا تخته های سیمانی با لایه های عایق رطوبتی طراحی شده اند. شما می توانید به سبک های مختلف نمای ساختمان خود را طراحی کنید.



    • بام سبز



    • سبک دکوراسیون مدرن



    • سرعت اجرا در این روش بالاست



    • دیوار هایی با داشتن قاب های فولاد سرد نورد شده



    • مکان پروژه : شهر زووله، هلند




همانطور که می دانید قلب طراحی های ساختمانی طراحی نما است. تیم طراحی با توجه به این موارد و حس سنتی گونه ای که آجر به نما می بخشد تصمیم به استفاده از این مصالح کاربردی و جذاب کردند. طرحی برای ساختمان شما مناسب است که هم مطابق با منظره و بدنه ی شهری طراحی شده باشد و هم در عین زیبایی ساختار ساده ای داشته باشد. علاوه بر اجرای عمومی برای شهروندان، اجراهای اختصاصیای نیز برای دانش آموزان، ناشنوایان و هنرمندان خانه سینما و خانه تئاتر، در نظر گرفته شده است. مراسم افتتاحیه رسمی اجرای نمایش «نقطه رهایی»، روز دوشنبه ۲۳ مهر ماه، ساعت ۱۷ با حضور سعید اوحدی، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جمعی از مدیران شهری و مسئولان لشکری، برگزار میشود. این نمایش از ۲۲ مهر ماه به مدت ۱۰ شب، از ساعت ۱۸:۳۰ و در چهار نوبت متوالی اجرا میشود. ، با حضور بیش از ۶۰ بازیگر در فضایی به وسعت ۱۰ هکتار در بخش شمالی مصلای امام خمینی(ره) (مجموعه گلگشت)، برای مخاطبان اجرا میشود. در این لحضه در در بخش دکوراسیون مجله اینترنتی زردآلو عکس تعدادی ویلای بسیار شیک و با طراحی خاص اجرا شده در ایران را برای شما دوستان عزیز آماده کردیم.

ضوابط طراحی نما منطقه 1

اگر می خواهید از سبک مدرن در طراحی نما استفاده نمایید، می بایست بدانید که فقط استفاده از سنگ و چوب گزینه ی نهایی شما نخواهد بود. مطبخ، گوشه دیگر حیاط بود و همیشه عطر خوش نان تازه از تنور درآمده، شامه را نوازش میکرد و انگار همیشه اشتها برای خوردنش داشتم. برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی داخلی ، دکوراسیون داخلی و مشاوره رایگان با مجموعه هنر و معمار تماس بگیرید. طراحی نمای ساختمان با رویکرد احترام به طبیعت و هزینه اجرای پایین خود یک ایده خلاقانه و مبتکرانه است. مورد اول احترام به طبیعت و مورد دوم طراحی نمای ساختمان با هزینه مناسب است. امروزه در طراحی نمای ساختمان استفاده از متریال چوب رایج شده است. تبصره 2: جلسه دفاع از طراحی نما ، با رزرو وقت قبلی و حضور طراح نما انجام می گردد. در طراحی نما ترجیحا حداکثر از ۲ نوع مصالح با رنگ غالب (حدود ۰۲ تا ۰۷ درصد) روشن و ملایم (سفید، کرم، شیری) استفاده شود. نصب این ورق ها به عنوان یکی از مصالح نمای خشک آسان و سریع بوده ؛ در برابر عوامل جوی مانند تابش آفتاب تغییر رنگ نمی دهند ، وزن آنها سبک بوده و به آسانی نیز قابل شستشو هستند .

طراحی نما سنگ گرانیت

خلل و فرجی موجود در سطح این سنگ برای نصب بسیار مناسب می باشد زیرا ملات ماسه سیمان پشت سنگ به داخل این سوراخها نفوذ نموده و مانع جدا شدن آن از نما میگردد. اما در مورد سند این روایات هر سه روایت از جهت سندی اعتبار لازم برای صحت را ندارند که البته بر مبنای حدیث شناسان چون محتوای این احادیث در مورد مستحبات است ؛ این ضعف سند اشکالی ندارد . البته اگر درخت هایی را میخواهید که سطح وسیعی را پوشش بدهند؛ به نظر من بهتر است از درخت های سه بعدی یا از پلاگین فارست پک استفاده کنید. ساختمان وزارت کشاورزی که در کازان (پایتخت تاتارستان در فدراسیون روسیه) قرار دارد به عنوان یکی از معماری های باشکوهی در نظر گرفته شده است که در طراحی آن از درخت های فرفورژه و آهنی استفاده شده است. این بسیار مهم است که شما برای طراحی داخلی مغازه خود حتما از یک گروه متخصص در این زمینه استفاده نمایید . طراحی نما کلاسیک، طراحی نما مدرن و ترکیبی از سبک های شناخته شده برای نمای ساختمان است. در طراحی نماسنگ از متریال سنگ های ساختمانی برای طراحی نما استفاده می شود . روز به روز، متریال های مختلفی برای نمای ساختمان از طرف شرکت های مختلف ارائه می گردد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۰ دی ۱۳۹۸ | ۰۷:۳۰:۲۸ | نویسنده : مهندس معمار | نظرات (0)نظرات (0)

شرکت طراحی و اجرای نما

در طراحی نما کلاسیک باید مفاهیم عظمت و شکوه و تناسبات نورپردازی نما را در نظر بگیریم. 5. گنبد ، سر ستون ها و کتیبه ها ، برجک ها ، پیش آمدگی های بنا و ..که می توان آن ها را در جهت افزایش شکوه و عظمت بنا نورپردازی کرد و به آنها هویت بخشید. در طراحی ویلا کلاسیک که در نمای ساختمان آن ها از طراحی های کلاسیک استفاده شده است شما می توانید شکوه و زیبایی را توامان با یکدیگر مشاهده کرده و خانه ای به سبک سنتی و کلاسیک داشته باشید. یادتان باشد طراحی نما برای ساختمان شما می بایست در شهرداری تهران تایید شود. یادتان باشد ماهیت ساختمان شما گم نشود. برای مثال توجه به مسکونی یا اداری بودن ساختمان از نکات تاثیر گذار در چگونگی طراحی نمای آن میباشد. و تایید آن را به همراه تایید دیگر نقشه ها اخذ کنید. نمای ساختمان دارای سبک های مختلف مدرن و کلاسیک است که هر فرد می تواند با توجه به سلیقه شخصی خود نمای بیرونی زیبا و بی نظیری را انتخاب نماید. برای داشتن یک انتخاب خوب، مشاوره با کارشناسان و طراحان باتجربه خانههای چوبی جهت انتخاب نمای مناسب با در نظر داشتن همه عوامل مؤثر توصیه میشود. این روش برای نصب پانل سنگی، صفحات کامپوزیتی، رسی و… استفاده میشود.



    • انجام نورپردازی طبیعی



    • سیستم کامل آشپزخانه شامل : کابینت، هود، سینک، گاز و



    • آلومینیوم کامپوزیت پانل آنتی باکتریال



    • سهولت تعمیر و نگهداری با اجرای فایبر سمنت بورد




7- بعد از تولید و مونتاژ ورق های کامپوزیت , طراحی نما بافت فرسوده (fa.wikipedia.org) ورق کامپوزیت در جای خود با توجه به نوع سیستم اتصال نصب می گردد. ایجاد شکست در پوسته ساختمان از جمله ایده های جذابی است که بسیاری از معماران در طراحی های مدرن خود از آن بهره می گیرند. دقت داشته باشید که آجرها به دلیل اینکه خودشان از رنگ طبیعی آجر بهره می برند بهتر است از نورهای خنثی در نورپردازی کمک بگیرید. 2. بهره گیری از نور پردازی با هدف تاکید بر المان های کلاسیک که نشان دهنده شکوه معماری نمای این نوع ساختمان هستند. مورد دیگر طاق ها و سردر ها است که معمولا در نمای کلاسیک دیده می شود، که نورپردازی این قسمت به تجمل و شکوه این سبک کمک می کند. 2. نکته دیگر در نورپردازی توجه به رنگ ها و شدت نورها می باشد که فاکتوری مهم در طراحی نورپردازی ساختمان های مدرن است. رنگ، حالت و شدت نور و هماهنگ سازی رنگ نور با رنگ مصالح نمای ساختمان نکاتی است که طراح باید در نظر بگیرد. نمای ویلا با استفاده از متریال های مناسب موجود در منطقه با در نظر گرفتن دوام و زیبایی و قیمت مناسب انتخاب می گردد. نور محیطی یک انتخاب مهم است . نما در واقع بستر کالبدی شکل دهنده به تصویر ذهنی شهروندان از محیطی است که در آن قرار گرفته اند و از این جهت حائز اهمیت است. ولی امروزه با مهم شدن منظر شبانه برای ادارات و سازمان ها و شهروندان بحث نورپردازی پیشرفت زیادی کرده و مورد توجه واقع شده است.

طراحی نما شرکت

 

معمولاً در نیم طبقه ها و جایی که شما از نیم تاج استفاده کرده اید نور افقی تابانده می شود. نمای رومی و نمای کلاسیک امروزه در شهرها برای خود جای ویژه ای باز کرده اند . اجرای نمای رومی بسیار حرفه ای و همچنین گرانقیمت است. همچنین نمایشگر هویت حجمی و زیبا شناسی یک سازه است. یک طراحی نورپردازی نمای ساختمان موفق مثل نورپردازی در طراحی داخلی مواردی را مانند چگونگی عمق دید ،جذابیت های ساختمانی و زیبایی شناسی آن ، مسائل اقتصادی و مصرف انرژی را شامل میشود. سبک ، ظاهر و حس زیبایی شناسی در صدر موضوعات قابل بررسی می باشند . همچنین این شرکت در ساخت سازه (اجرای ساخت کامل، بازسازی، طراحی داخلی و دکوراسیون و نمای صنعتی ساختمان ) دارای تخصص و تجربه بسیار بالا می باشد. در ادامه این قسمت از شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا قصد داریم در مورد طراحی نما و ویژگی های طراحی نمای کلاسیک مطالبی را ارائه دهیم. ارائه کردن طرحی مطابق با نمای ساختمان برای نورپردازی کار دشواری است. در ادامه پیشنهادی به عنوان تبصره الحاقی در بند ۶ ماده ۴ مبنی برساماندهی سیما و منظر شهری با اولویت فضاهای عمومی و مبادی ورودی شهر و میادین اصلی ارائه شد. آبنماهای آبشاری بیشتر در باغ هها و فضاهای بزرگ کاربرد دارد.

برای اجرای سنگ ها از اسکوپ استفاده گردد.

 

تراس ها چشم اندازهای جدیدی نسبت به فضاهای بیرون برای ساختمان فراهم می آورند. این مسئله به خوبی در زلزله ها ثابت شده است هر چه نفوذ و آمیختگی سیمان در سنگ بیشتر باشد به همان نسبت چسبندگی سنگ به نما افزایش یافته است. نسبت ۱:۱/۲ الگوهای یکنواخت تری را ایجاد میکنند. مبلمان نقش سازنده ای را در سبک دکوراسیون کلاسیک ایفا می کند. برای مثال در شهر های استان مرکزی از قبیل خمین و محلات و استان هایی چون اصفهان و لرستان ، استفاده از نمای سنگ پیشنهاد می شود . برای اجرای سنگ ها از اسکوپ استفاده گردد. از آنجایی که در اغلب گالری ها تابلوهای نقاشی و پوسترها ، یک تعداد مجسمه ، شیشه های هنری ، یا مجموعه های دیگر به نمایش گذاشته می گذارند . نورهای تاکیدی برای آثار هنری روی دیوارها . این روش را به خاطر فیکس و ثابت شدن ورق کامپوزیت با پیچ و پرچ بر روی زیرسازی فلزی ، فیکسینگ یا ثابت مینامند. رزین کاری چوب با روش های متعددی در سطح کشور اجرا می شود که همه آن ها را در این مقاله شرح خواهیم داد. نمای رومی معماری پیچیده ای دارد و در طراحی این نما از انواع مصالح گران قیمت استفاده می شود به همین دلیل است که برای دیزاین نمای خارجی ساختمان های لوکس این مدل نما کاربرد زیادی دارد.

در این مطلب با انواع طراحی مدرن و کلاسیک نمای ساختمان دو طبقه آشنا شدید که امیدواریم با الگوبرداری از این نماهای خارجی بتوانید به نمای ساختمان ایده آل و دلخواه خود دست یابید. از آنجا که طبقه همکف ساختمان قسمت اتصال به زمین یا کف پیاده رو است، به صورت قابل توجهی در معرض دید قرار می گیرد. ترکیب نورهای روشن با رنگ سنگ های روشن ساختمانی در شب جلوه ای زیبا به ساختمان می دهد. بایرامیکس به صورت ملات بوده و متشکل از مخلوط دانههای سنگ با تنوع رنگ فراوان و دانهبندیهای متنوع، رزینهای طبیعی و مصنوعی و سایر افزودنیها است. انتخاب ملات مناسب برای بندکشی درزهای نما از اهمیت ویژه ای برخوردار است . 7. هماهنگی رنگ نور ها با رنگ متریال المان های موجود در نما انتخاب شود ، که از مهم ترین مواردی است که باید در هنگام برنامه ریزی برای نور پردازی به آن توجه کرد. چراکه بسیاری از خریداران کیفیت یک ساختمان را بر اساس پوسته آن ساختمان می سنجند و عدم استفاده از مصالح مرغوب در نما را نشانه بی کیفیتی کل ساختمان می دانند. در نمای مدرن برجستگی ها و فرورفتگی های زباد به زیبایی دوچندان نما کمک شایانی می کند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۰ دی ۱۳۹۸ | ۰۲:۲۹:۰۶ | نویسنده : مهندس معمار | نظرات (0)نظرات (0)

نمای خاص و 6 ترفند مهم در طراحی نمای ساختمان

سرعت نصب قطعات فلزی نسبت به اجرای قطعات بتنی سریعتر بوده و مدت زمان کمتری طول میکشد. بتن طول عمر بالایی دارد و پس از اجرا نیاز به نگهداری و مراقبت خاصی ندارد. پس از اتمام کار ساختمان به مراقبت خاصی احتیاج نخواهد داشت. اشغال یا فضای مرده در ساختمانهای بتنی بیشتر از ساختمان فلزی است. به همین علت مخارج نگهداری و محافظت این سازهها بیشتر از سازههای بتنی است. مصالح بتنی، مناسب برای سازههای طویل، سرعت بالای ساخت. اسکلت فلزی برای سازههای طویل بسیار مناسب است. بتن مقاومت بسیار مطلوبی هنگام آتشسوزی دارد. بتن ممکن است از انواع مختلف سیمان ونیز پوزولان ها ، سر باره کوره ها ، مواد مضاف ، گوگرد ، مواد افزودنی ، پلیمر ها ، الیاف و غیره تهیه شود. از آنجا که قطعات فلزی از کارخانه تهیه میشوند، پرت مصالح در آن نسبت به اسکلت بتنی کمتر است. که در کارخانه تهیه می شود کمتر است. زیرا فولاد در کارخانه و در مقاطع و شکلهای محدود و مشخص ساخته میشود. قطعات فلزی در کارخانه تولید میشوند، به همین دلیل نظارت بر استاندارد بودن آنها به خوبی انجام میشود. محاسبه دقیق به همراه اجرای با دقت شیشه اسپایدر میبایست باهم انجامشده و حتی اختلاف محاسبه میلیمتری به دلیل ساختار شبکهای به کیفیت کار آسیب جدی میزند. به همین دلیل بتن در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی، عمر بهرهدهی بسیار طولانی دارد.

که به کمک اتصالات به یکدیگر وصل میشوند.

بتن آماده نیز با کیفیت و مشخصات مختلف قابل خریداری است. ساختمان با اسکلت فلزی در برابر انفجار مقاومت بهتری دارد. ساختمان اسکلت بتنی بسیار ارزانتر از اسکلت فلزی تمام میشود. مقاومت کششی بتن بسیار پایین بوده و در حدود یک دهم مقاومت فشاری آن است. اسکلت فلزی کیفیت ساخت را بالا برده و پرتی مصالح را پایین میآورد. خواص کامپوزیتها در مجموع از هرکدام از اجزاء تشکیل دهنده آنها بهتر است و اجزاء مختلف، کارایی یکدیگر را بهبود میبخشند. تناسب این رنگ ها با یکدیگر در تاثیرگذاری روی مخاطب حرف اول را می زنند. که به کمک اتصالات به یکدیگر وصل میشوند. در صورتی که سطح بدنه ساختمان تراز نباشد ملات سیمان به یکدست شدن آن کمک میکند و عیب آن را میپوشاند. البته که ممکن است به کمک وسایلی که عملیات نقاشی و رنگ آمیزی نمای ساختمان به کمک آنها انجام میشود نیز بافت هایی بر روی سر ایجاد کرد. پس از ایجاد شیار در پشت سرامیک ها، کلمپ ها با برجستگی های خود از طریق چسب داخل این شیارها محکم می شوند.در مرحله آخر، سرامیک ها به واسطه کلمپ ها روی ریل های زیرسازی پیچ می شوند. در ادامه تکمیل کانسپت های نمای آجری، بام ساختمان با سازه های چادری قوس دار طراحی و اجرا شده است. نمای رومی: نمای ساختمان رومی یکی از جدیدترین نماها برای طراحی نماهای خارجی ساختمان ها است.

سیتاک با بیش از ۱۰۰ طراحی نما در تهران که عموماً اجرا هم شده اند خدمات اختصاصی طراحی نما را به شما ارائه می کند. آب بندی نما ساختمان خدمتی است یک شرکت تخصصی آن را با بهترین کیفیت و قیمت برای شما انجام میدهیم. و قیمت آنها، کاربری ساختمان و خصوصیات جوی و زمینشناسی منطقه صورت بگیرد. رزین کاری نمای اجر در سطح کشور نیز توسط نمایندگیهای مربوطه صورت می گیرد. توجه داشته باشید نمای ساختمان های اداری تمام ماهیت آن ساختمان ها به شما می نحوه ی اجرای سنگ نما روند. برای فضا های روف گاردن می توان از انواع آبنما ها با طراحی مختلف استفاده کرد. این بدان معناست که کیفیت طراحی نمای یک بنا نه تنها در زیبایی آن بنا، که در سطح شهری نیز تاثیرگذار است. بهره گیری از مبانی و تعاریف اولیه ی مسکن و استفاده از المان های خانه ی ایرانی، ایده ی اصلی شکل گیری فرمی و عملکردی بنا را تشکیل می دهند. حال اگر بخواهیم جزیی تر به این سیستم اشاره کنیم ، سوالاتی در ذهن مخاطب بوجود می آید که آیا میتوان از این طریق تمامی نیازها در ساخت بنا را حاصل نمود ؟ در حال حاضر تولیدات اغلب کارخانجات داخل کشور از این گروه محصول می باشد. در حال حاضر انواع مختلفی از نماهای بتنی اکسپوز در معماری تولید میشوند که ترکیبی از پوزولان ها ، سولفور ها ، پلیمر ها ، الیاف های مختلف و افزودنی های متفاوتی هستند ، تولید میشوند. لکه های رنگ: در چنین مواردی بهتر است به دستورالعمل های سازنده رنگ مراجعه شود.



    • دیوار مصالح بنایی مسلح



    • عمر و دوام بالا



    • ابتدا نرم افزار مورد نظر خود را دانلود کنید



    • 10 اتفاق شگفت انگیزی که حین خواب رخ می دهد



    • مقاومت در برابر رطوبت هوا و عدم تغییر رنگ سنگ ها



    • کافی شاپ



    • جاذب گرد و خاک و رطوبت




علاوه بر این صفحات کامپوزیتی را می توان در طیف وسیعی از رنگ های مات و براق نیز استفاده نمود؛ حتی می توان گفت این قابلیت وجود دارد که آنها را شبیه چوب و یا سنگ نیز مشاهده کنیم. در این موارد رنگ کردن مجدد نما باعث نو شدن نما و قابل تغییر بودنش تنوع خاصی به نمای شما می دهد. مصالحی که در ساخت آبنما مورد استفاده قرار می گیرند نیز دارای طیف وسیعی از تنوع هستند که می توان نوع مناسب را با توجه به محل و فضای قرارگیری آبنما از میان آن ها انتخاب کرد. این سبک از طراحی نما ساختمان دارای تنوع بسیار زیادی در رنگبندی و فرم ظاهری است و امروزه طرفدارانی را در ایران به خود جلب کرده است . در صورت به کاربردن رزین کاری سنگ نما می توان نمای ساختمان را از انواع الودگی ها به راحتی تمیز کرد و نما ساختمان را براق و درخشنده نمود. به صورت مناسب نگهداری شود، برای مدت طولانی قابل بهرهبرداری خواهند بود. استفاده از اسکلت فلزی در ساختمانها پیشینهای طولانی دارد. از معایب اسکلت بتنی میتوان به وزن بالای آن و زمان طولانی اجرای ساختمان اشاره کرد. نمای ساختمان خود را به سادگی با نور پردازی می توانید خاص تر از تمام ساختمان های دیگر به نمایش بگذارید.

اجرای نما در زمستان

آن وقت است که دستگاه های اجرایی باید با نظارتی ارشادی وارد عمل بشوند. در پایان این مرحله، باید زیرسازی و اتصالات چک شود و مورد بررسی قرار گیرد تا از صحت اجرای آن اطمینان به عمل آید. بتن در برابر انفجار ضعیف عمل میکند. اشکالی برای بتن یا حتی میلگردهای داخل آن ایجاد نمیکند. دانشی که به تحقیق در مورد سرامیک می پردازد علم سرامیک و صنعت مرتبط با آن صنعت سرامیک نامیده می شود. ورودی ها جائی هستند که افراد از محل خصوصیشان وارد محل عمومی می شوند. و در محل ساخت سازه قالببندی و اجرا میشوند. با توجه به ابعاد و سهولت کار با بلوک هبلکس سرعت اجرا نیز نسبت به آجر و سفال تا ۲ الی ۳ برابر افزایش می یابد. کادر اجرایی بلوک هبلکس : کارکردن با بلوک هبلکس نیاز به تخصص خاصی ندارد. 3. جذب آب بلوک هبلکس : با توجه به ابعاد متخلخل بودن بلوک هبلکس ، نم و رطوبت توسط این بلوکها منتقل نمیشود. در این ساختمانها همۀ تیرهای اصلی و حتی دیوارهای برشی با بتن ساخته میشوند. بتن باید بلافاصله پس از ساخت به کار گرفته شده و اجرای گریل نما مصرف شود. عایق حرارتی: عایق حرارتی باید بهصورت مجزا از طریق اتصال مکانیکی یا چسب به سطح زیر کار متصل شود. به این تریتب که در نمای خشک بر خلاف نمای ملاتی، ملات در نما حذف می شود و سطح رویه (سرامیک،سنگ،سمنت برد و … ) به وسیله یک سری اتصالات مکانیکی (عمدتاً فلزی) به سازه ساختمان متصل می گردد .


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۰ دی ۱۳۹۸ | ۰۱:۳۶:۰۷ | نویسنده : مهندس معمار | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.