طراحی و اجرای نما

طراحی و اجرای نما

طراحی و اجرای نما

طراحی نمای ساختمان

اجرای نمای کامپوزیت در دو مرحله زیرسازی با پروفیلهای فلزی و نمای اصلی با ورقههای شکل داده شده کامپوزیت انجام می پذیرد. آن وقت است که دستگاه های اجرایی باید با نظارتی ارشادی وارد عمل بشوند. به عنوان مثال در طراحی نما کلاسیک که فقط با سنگ های تراورتن اجرا می شود انتخاب رنگ بسیار مهم است. در دیوارهای باریک معاصر این عمل با جلو و عقب آمدن ساختمان انجام میشود. به کارگیری شیشه در نمای بیرونی ساختمان در طرح و مدل های متنوعی می تواند انجام شود. طراحی نما به حدی بر برندینگ پروژه تاثیر گذار است که می توان سازنده و آرشیتکت آن پروژه را از روی طراحی نمای آن تشخیص داد. گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب آماده ارائه خدمات صفر تا صد مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی دکوراسیون هتل مدرن و طراحی داخلی لابی هتل است. برتری این چوب در میان گزینههای مختلف وقتی پررنگتر میشود میشود که بدانیم مقاومت بسیاری خوبی هم در برابر آفات و شرایط آبوهوایی دارد. ترمو چوب دارای ۲ روش استاندارد تولید Thermo-S و Thermo-D می باشد . نمای کامپوزیت، نمای چوب، نمای شیشه، نمای سرامیک و نمای لوور از مهمترین خدمات شرکت آکاد در زمینه نمای ساختمان می باشد.

نحوه اجرای نما

هدف اصلی ما در طراحی این مقاله، این است که شما مخاطبان محترم را با الزامات طراحی و اجرای نمای سیمانی آشنا کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم حتما مقاله ما را دنبال کنید. وجود سنگهای تراورتن بسیار زیبا و سازگاری آنها با اقلیم ایران از دلایلی است که مردم به این نماها روی آورده اند. نصاب نمای سرامیک خشک پرسلانیارائه مناسب ترین قیمت نصب و اجرای نمای سرامیک خشک پرسلانی با مجرب ترین و حرفه ای ترین کادر فنی و اجرایی. پانل های بکار رفته شده دارای کیفیت بالایی هستند که می توانند نقش مهمی را در نمای بتنی پیش ساخته شده ایفا کند. پروژه موجود از دو کاربری متفاوت در دو ضلع سوله برخوردار بود و این مورد بعد از اجرای پروژه به آن تحمیل و بازشوهایی بدون هیچ طراحی از پیش تعریف شده ای را منجر گردیده بود. ابتدا توسط لینک ثبت نام در منوهای اصلی سایت فرم عضویت را تکمیل نمایید و سپس آگهی خود را بعد از مطالعه قوانین توسط لینک درج آگهی ثبت نمایید. در این مرحله، چنگکها با استفاده از پیچ به کانکتور و سازه اصلی متصل میشوند. لازم بذکر است گفته شود در زمان انجام نمای ساختمان اصلی ترین و مهم ترین مصالح بکارگرفته شده در نما استفاده از سیمان های پرتلند می باشد. حال ممکن است که ما در تحقق این هدف هزینهی نسبتاً زیادی را متحمل شویم.

اجرای نمای چوبی

هدف سوم دعوت مشتری برای خرید است و دستیابی به این هدف در سایه دو مورد اول تحقق خواهد شد . بنابراین اجرای نمای لوکس علاوه بر تجربه نیازمند خوشفکری است. اجرای نمای کامپوزیت. سرامیک خشک. در روش نصب خشک باید سنگی که برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد، ضخیم باشد، چرا که در این روش، نیاز به سوراخ کردن سنگ است و چنانکه سنگ از ضخامت مناسبی برخوردار نباشد ترک خواهد خورد. لازم بذکر است گفته شود دیوارهای فلزی Lsf به عنوان یک دیوار مانع بشمار نمی آیند. یک نمای جذاب بیانگر خلاقیت بصری معمار و نشان دهنده خواسته او برای تاثیر گذاری بر بیننده با خلق اثری منحصر به فرد و غیر معمول می باشد. با دقت به تصویر زیر می توان دید که چطور نورپردازی شیارهای نما توانسته به شاخص و برجسته به نظر رسیدن آن ها کمک کند. مصالح: مهمتری اجزا و عناصر تشکیل دهنده شکل و فرم نما که از دید ناظرت قابل رویت می باشد. این همبستگی در هنگام مشاهده مسیر دانه در لبه های عمدا در معرض دید و کشش انگشتان پا به وجود می آید. در پست زیر نیز تعدادی نمای ساختمان ایرانی بسیار شیک و جدید را مشاهده می نمایید. قبل از اینکه نسبت به سبک نمای ساختمان خود تصمیم گیری کنید می بایست اطلاعاتی در مورد ضوابط کمسیون تایید نمای شهرداری منطقه خود داشته باشید. ولی در شرکت سیتاک این خدمات به صورت پکیج بوده و شما فقط یک بار و یک هزینه مشخص را بر حسب متراژ سطح نمای خود پرداخت می کنید.



    1. اجرای زیر سازی فلزی مطابق با نقشه زیر سازی



    1. 1- طراحی نمای ویلایی مدرن



    1. مزایای نمای بایرامیکس



    1. ترکیب عناصر نما



    1. استفاده از متریال و سیستم های مدرن در نما



    1. سه طبقه پارکینگ در زیرزمین



    1. دیوار بتن مسلح یا AAC




پس از اتمام کار پیمانکار موظف است نسبت به تهیه صورت وضعیت کارهای انجام شده اقدام و پس از تائید نماینده کارفرما با توجه به مفاد قرارداد نسبت به پرداخت مبلغ کارکرد پس از کسر کسورات قانونی اقدام خواهد شد. دیوار و پرده هر دو حائل هایی بین دو فضا هستند یکی سخت و سنگین و دیگری سبک و قابل انعطاف است. همانطور که میدانید طراحی نما به یکی از مباحث تخصصی در معماری و بازسازی تبدیل شده است که میتواند به شکل های مختلف و در سطوح متفاوتی پیاده سازی و اجرا شود . همچنین نمای شیشه در طراحی نما فریم لس یا کرتین وال میتواند ویژگی هایی که طراح طرح مدرن به آنها دقت کرده است را نمایان کند. کنج میتواند حالت عمود ۹۰ درجه، نیم دایره یا سه وجهی را داشته باشد و هر کدام می تواند تاثیرات متفاوتی را در نما بگذارد. تلفن ………………. که در این قرارداد کارفرما نامیده می شود از یک طرف، و آقای …………….. از آنجا که سنگ یک مصالح مقاوم در برابر ضربه است، لذا مصرف سنگ در دیوار پارکینگها به همین منظور صورت میپذیرد، تا هنگام ضربات غیر عمدی اتومبیلها به دیوار در پارکینگها، دیوارها صدمه نبینند. جرای سرامیک خشک به روش شیاری (غیر نمایان) یکی از روش های کم هزینه و مخفی است که در پشت سرامیک ها شیار خورده می شود و سرامیک ها توسط یک Runner افقی بصورت کشویی به زیرسازی متصل می شوند. کاشی های لعاب دار برای مصرف در نما مناسب نیستند چراکه میزان جذب آن بیش از 5/1% است.

اجرای نمای پلی استایرن

مصرف سنگ پلاک در نما به خاطر مقاوم بودن در مقابل شرایط جوی، نور آفتابو شرایط اقلیمی مختلف میباشد. در سالهای اخیر سنگهای تراورتنبا رنگهای سفید، کرمی و بژ بیشتر مورد پسند سازندگان و مصرف کنندگان قرار گرفتهاند. لذا استفاده از طرحهای مختلف در نما و سنگهای ساختمانی چه از نظر رنگ و چه از نظر اندازه روز به روز افزون میگردد. عدم محدودیت در اندازه قطعات ، شکل و رنگ های تراکوتا برای نما ، امکان طراحی های متنوعی را برای مهندسین ما فراهم کرده است. به شکل دقیقی نمی توان گفت که کاهگل از چه زمانی در ایران جای خود را باز کرده و استفاده می شده است. در سیستم نما خشک در صورت صدمه دیدن المانی از پوشش نما (مثلا شکستن بر اثر ضربه ی شدید) می توان به راحتی آن قسمت کوچک از پوشش را باز و تعویض کرد. این نوع نما برای ارتفاع های مختلف نما قابل اجرا می باشد و به راحتی قابل نصب و اجرا می باشد. سنگهای ساختمانی انواع مختلفی در قالب تراورتن، گرانیت، مرمر و مرمریت دارند و که هر نوع از آنها نیز دارای تنوع زیادی میباشند. لذا در ارتفاع پایین بیشترین زیبایی را در نمای ساختمان سنگهای همرنگ و بدون رگه و یک قواره به وجود میآورند. این آب نما قابلیت اجرا در فضاهای بسیار کوچک را نیز داراست و می تواند به زیبایی با کفپوش های حیاط شما ترکیب شود.

برای کسانی که تقریباً هرگونه سؤالی در مورد مکان و همچنین نحوه اشتغال طراحی نمای ساختمان قوس دار شما دارند ، احتمالاً می توانید از طریق وب سایت ما به ما ایمیل دهید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۲۰ دی ۱۳۹۸ | ۰۸:۴۰:۲۳ | نویسنده : مهندس معمار | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.