طراحی و اجرای نما

طراحی و اجرای نما

طراحی و اجرای نما

بک لینک چیست؟

بک لینک چیست؟

همه ما در سایت ها به لینک هایی برخورد کرده ایم که ما را به یک سایتی ارجاع میدهند. این لینک ها بک لینک نامیده میشود. معمولا این لینک ها ما را به سایت هایی ارجاع میدهند که یا سایت های مرتبط با سایت میزبان است یا دارای مطالب پرطرفدار میباشد.

بک لینک

در زمان های گذشته سایت ها میتوانستند با افزایش تعداد لینک ها اعتبارسازی نمایند. هزینه کمتری پرداخت میکردند و میتوانستند تعداد بسیار بالایی پروفایل و لینک های اسپم تهیه نمایند. اما در حال حاضر این لینک ها و بک لینک ها در گوگل جایی ندارد و گوگل به آن ها زیاد اهمیت نمی دهد و در واقع به لینک هایی که هویت بالایی دارند بیشتر اهمیت می دهد.

 

بک لینک PBN چیست؟

پی بی ان (PBN)  مخفف عبارت Private Blog Networks  می باشد.

ما برای لینک سازی به سبک  PBN نیاز به یک شبکه ی وبلاگی با هویت بالا داریم.لینک سازی پی بی ان (pbn) به صورت لایه ای میباشد.

بک لینک pbn

 

معمولا وب سایت یا وبلاگ هایی با موضوعات مختلف را برای ایجاد این ساختارها ایجاد کرده و این وبلاگ ها برای اعتبار بخشی به سایت های مورد نظر به کار میبرند. چند بک لینک ایجاد کرده و با این بک لینک ها کاربران را به سایت اصلی لینک میدهیم. با ادامه دادن این مراحل لینک ها به صورت هرمی افزایش می یابند و همین مسئله موجب شده است که به خرید بک لینک PBN شهرت یافته است .

بالا رفتن رتبه سایت

اگر بدون علم کافی شروع به اجرای PBN شوید، سایت شما به سرعت به سمت پنالتی شدن و به حذف از گوگل نزدیک می شود.

بک لینک PBN دارای انواع مختلفی میباشد. گفته میشود بیش از 200 روش برای لینک سازی وجود دارد. اما همه این روش ها ایده آل نیستند و تعداد بسیار کمی از آن دارای تاثیرات مطلوبی میباشند.

شما می توانید از پکیچ های سفارش بک لینک pbn یا سفارش رپورتاژ pbn مجموعه شیک رنک دیدن بفرمایید .

 

منبع


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۶:۵۱:۲۹ | نویسنده : مهندس معمار | نظرات (0)نظرات (0)

اهمیت خرید رپورتاژ PBN در سئو 2020

در دنیای وب شناخته شده ترین بخش، بخش تبلیغات میباشد و همگان با آن سروکار داشته یا لااقل با این تبلیغات مواجه شده اند. اما این تبلیغات دیگر مثل قبل بر روی کاربران تاثیرگذار نیست و همین مسئله سبب شده است که روش های جدید تبلیغاتی در صفحات وب به کار رود.  رپورتاژ آگهی پی بی ان یکی از این روش ها میباشد. رپورتاژ آگهی در سئو و افزایش رتبه سایت بیشتر کارایی دارد.

 

رپورتاژ pbn

 

رپورتاژ pbn چیست؟

 PBNمخفف عبارت Private Blog Network میباشد، این عبارت به معنی شبکه ای از سایت های معتبر است. افرادی که با اصول سئو در گوگل آشنا هستند از راه های مختلفی برای بالا رفتن سایت در گوگل استفاده می نمایند که گرفتن بک لینک < span dir="LTR">PBN< span style="color:#333333"> یکی از این راه ها میباشد.

 

 

در صورت استفاده کردن از روش های این چنینی، گوگل با استفاده از الگوریتم هایی که استفاده میکند شناسایی خواهد کرد که شما از چه ترفندهایی استفاده کرده اید و در این صورت سایت شما جریمه خواهد شد و به اصطلاح از لیست نتایج گوگل پنالتی میشود. چون گوگل در شناسایی تبلیغات متنی بسیار هوشمندانه عمل میکند اما در  خرید  رپورتاژ PBN دیگر گوگل به سیستم لینک سازی شما شک نخواهد کرد و به آسانی رتبه سایت قابل ارتقا خواهد بود.

 

 رپورتاژ pbn

 

روش کار pbn چگونه است؟

در طرح رپورتاژ PBN رپورتاژ ادز با تکیه بر تیم فنی و سئوکار خود بهترین روش های لینک سازی شبکه ای را از طریق رپورتاژ ارائه می نماید. در پکیج های خرید رپورتاژ < span dir="LTR">PBN& nbsp;به هیچ عنوان مشکلی در سئوی سایت شما اتفاق  نخواهد افتاد.

روش کار این گونه میباشد که سئوکاران بین سایت هایی که از نظر اتوریتی دامنه با ارزش هستند لینک سازی را به صورت شبکه ای ایجاد میکنند. در واقع طوری تنظیم می نمایند که چند سایت به یکدیگر پیوند یا  لینک میشوند. این روش لینک دهی شبکه ای نام دارد. در روش لینک دهی شبکه ای در همه صفحات وب سایت، کلمات کلیدی لینک داده میشد. به همین دلیل، برای گوگل به راحتی قابل شناسایی بود. در روش رپورتاژ ادز کلمات کلیدی در همه صفحات پیوند داده نمیشوند بلکه در یک متن طولانی به عنوان رپورتاژ آگهی نوشته میشود و این روش هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.

 

لزوم خرید رپورتاژ PBN و مزایای آن

  • رپورتاژ، یک مقاله کامل و جامع برای معرفی شماست نه صرفا یک بنر تبلیغاتی
  • نسبت به سایر روش های تبلیغاتی رپورتاژ آگهی بیشتر توجه کاربران را جلب خواهد کرد.
  • رپورتاژ، باعث کسب رتبه بهتر برای وب سایت شما خواهد شد.
  • پس از درج آگهی شما هم یک نوع بازاریابی برای سایت شما خواهد شد و هم رتبه سایت بالا میرود.
  • رپورتاژ آگهی شما هیچوقت حذف نخواهد شد. یعنی رپورتاژ آگهی شما دائمی خواهد بود. این دائمی بودن سبب میشود که در مدت زمان طولانی رتبه سایت شما بالا برود.
  • برای رپورتاژ PBN نسبت به بقیه روش ها  هزینه کمتری صرف خواهد شد. یعنی با صرف کمترین هزینه بهترین نتیجه را از آن سایت خود خواهید کرد.

​و در آخر 2 لینک برای خرید رپورتاژ پی بی ان مجموعه معتبر و با سابقه شیک رنک معرفی می گردد :

 

1-

https://www.chicrank.com/reportage. php

2-

https://www.chicrank.com/reporter.p hp

 

 

منبع


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۹:۵۱ | نویسنده : مهندس معمار | نظرات (0)نظرات (0)

معرفی نرده بالکن، درب باغ، درب پارکینگ، درب آهنی، حفاظ درب ورودی آپارتمان

نرده بالکن چیست

نرده بالکن، محافظی برای مناطق مرتفع در دسترس افراد مانند بالکن ها یا تراس های سقفی می باشد. این مناطق نیاز به محافظت در برابر سقوط دارد. نرده بالکن می تواند یک دیوار، پاراپه، بالستیک یا هر مانع مشابه با حداقل ارتفاع 110 سانتی متر باشد. اگر می خواهید یک بالستیک را انتخاب کنید، می توانید تصمیم بگیرید که آیا یک بلوک ساختاری شیشه ای را یا یک نرده آهنی می خواهید. ما برای آشنایی بیش تر شما با نرده بالکن، انواعی از نرده بالکن را برای شما در ادامه ی مقاله شرح داده ایم.

 

C:UsersentezarDesktopگلنرده.jpg

نرده بالکن

 

معرفی انواع نرده بالکن:

نرده بالکن شیشه ای: نرده های بالکن شیشه ای، یکی از گزینه های محبوب در حال حاضر است. این سیستم های بالستیک همراه با کفش های پایه، آداپتورهای شیشه ای یا گیره های شیشه ای کف، در بالا یا در مقابل فاسیای کف بالکن نصب شده اند.  هم چنین می توانید یک فولاد ضد زنگ گرد یا یک نرده دستی چوبی به آن اضافه کنید. شما این ها را با براکت های دستی که بین 2 صفحه ی شیشه ای یا از طریق شیشه قرار دارد سوار می کنید. نرده بالکن شیشه ای به عنوان حصار بالکن فواید بسیاری دارد. دارای ساخت و ساز بسیار قوی و شفاف است، که نمای زیبایی را حفظ می کند.اگر حریم شخصی بیش تری می خواهید، از شیشه های رنگی، طرح دار یا مات استفاده کنید.

اگر تصمیم گرفته اید از نرده بالکن استفاده کنید ، می توانید به اطلاعات کافی در این زمینه دست پیدا کنید. به سادگی می توانید نرده های با کیفیت از جنس استنلس استیل یا آلومینیوم را ما خریداری نمایید. شما هم چنین می توانید نوع دیگری از انعطاف پذیری مانند میله، کابل یا شبکه استیل ضدزنگ را انتخاب کنید. این امر یک نگاه صنعتی مدرن ایجاد می کند و نتیجه آن بسیار قوی و ایمن است.

 

 

C:UsersentezarDesktop2-ojzm60iy32n8urjzn84ayg5q91qopkby890zlfi5ps.jpg

نرده بالکن

 

آشنایی با درب پارکینگ:

بعد از این که به معرفی نرده بالکن، پرداختیم می خواهیم با درب پارکینگ آشنا شویم. از ویژگی های یک درب پارکینگ خوب به شرح زیر است:

  • دارای خطوط و مواد مدرن و واضحی که با بسیاری از سبک های معماری هماهنگ باشد

  • دارای انواع رنگ های مطابق کلاسیک یا سفارشی RAL که به جذابیت بصری ساختار ها و ساختمان های منفرد کمک کند

  • متناسب با انواع برنامه های نصب از جمله زیر زمین، سطح خیابان و حتی سازه های ایستاده رایگان باشد.

  • عملکرد قابل اطمینان، روان ، کارآمد و با حجم بالا از ترافیک مداوم را تضمین کند

  • سرعت بالا ریسک خنجر زدن و پیگیری و یا ورود ترافیک غیرمجاز به داخل مرکز را کاهش دهد

  • ساخته شده با مواد بادوام برای مقاومت در برابر محیط های متغیر و سخت آب و هوایی از برف و نمک تا وزش باد طوفان باشد.

 

 

C:UsersentezarDesktopIMG_20171115_140946.jpg

درب پارکینگ

 

معرفی انواع درب پارکینگ:

باید بدانید که درب پارکینگ نیز همانند نرده بالکن  جهت حفظ امنیت و حریم خصوصی ساخته است. اما گستردگی درب پارکینگ از نرده بالکن  بیش تر است. درب های پارکینگ در چهار نوع اساسی قرار دارند که به شرح زیر می باشند:

دربی که از بیرون بپیچند

دربی که به هم بپیوندند

دربی که بالا بروند

دربی که به سمت پایین کشیده شود.

در صورت لزوم نگه داشتن سقف یا در صورت تمایل به ظاهر متمایز آن ها، درب های چرخ دار واگن های چرخان یا درب های انبار کشویی انتخاب مناسبی هستند. در غیر این صورت، محبوب ترین گزینه تا کنون درب رولینگ مقطعی به عنوان درب پارکینگ است.

 

C:UsersentezarDesktoppa81-ojzm5yn9peko7jmpy7b1tgmt29zya64hjzq0mvky28.jpg

نرده بالکن

 

نکات مهم در رابطه با خرید نرده بالکن و درب پارکینگ:

مهم است سیستمی را که انتخاب می کنید متناسب با سبک خانه ی شما باشد. به عنوان مثال اگر در یک خانه ی ییلاقی زندگی می کنید، ممکن است چیزی را بخواهید که بسیار متفاوت با انتظار شما در آپارتمان ها باشد. سیستم های نرده بالکن و درب پارکینگ  مدرن تولید شده توسط تولید کنندگان،  تقلید شده از روی سبک هایی هستند که مربوط به درب های نوسان قدیمی می باشند و با لولا تسمه ای در طرفین و یک جفت دستگیره که یک شیار عمیق در مرکز قرار دارند تکمیل می شود. بیش تر سبک ها، چه سنتی و چه معاصر، پانل های برجسته، تر و تمیز و جزئیات دیگر را با خود به همراه دارند.

 سیستم های ساخته شده با قالب واقعی محکم تر از آن هایی که دارای جزئیات تزئینی هستند، می باشند، که صرفاً چسبیده یا میخ دار هستند. بسیاری از سبک ها برای درب پارکینگ دارای صفحات شیشه ای در ردیف بالا هستند که به نظر می رسد برای طراحی خیابان جذاب باشد و نور روز را به داخل بیاورد. هم چنین برای داشتن ظاهری مدرن تر، می توانید در کلیه ی پنل ها، درب های رول با شیشه ضد آب یا پلاستیک مات را پیدا کنید.

 

C:UsersentezarDesktopدرب-پارکینگ-درب-لاکچری.jpg

درب پارکینگ

 

مواد اولیه های مورد استفاده برای نرده بالکن و درب پارکینگ:

چوب:  چوب جذابیت و اصالت دارد که سایر مواد صرفاً از آن تقلید می کنند. سیستم های چوبی را می توان در اندازه ی موردنیاز به صورت محلی درست کرد که حتی در مقابل ضربات بسکتبال به خوبی ایستاده باشد. نکته ی منفی این است که آن ها نیاز به اصلاح مجدد یا پالایش مجدد دارند، به خصوص اگر در آب و هوای مرطوب زندگی می کنید. سیستم های چوبی بسته به این که آیا آن ها از یک قاب چوبی سبک و پر از عایق یا از یک تخته ی سه لایی یا پوست تخته سنگی تشکیل شده باشند، دارای قیمت های متفاوت و مقاومت های متفاوتی هستند.

فولاد: اگر شما وقت نگه داری زیادی ندارید، فلز انتخاب بهتری از چوب است. فولاد نسبتاً ارزان و در عین حال سخت است. فولاد برهنه زنگ می زند، بنابراین اگر به صورت برهنه از آن در نرده بالکن و درب پارکینگ استفاده شود، در معرض هوا اکسیده شده و به رنگ قرمز متمایل می شود. راه حل جلوگیری از این اتفاق، استفاده از رنگ ها و پوشش های ضد زنگ است.

فایبرگلاس: سیستم هایی با روکش فایبرگلاس در برابر اکسیده شدن مقاومت می کنند و زنگ نمی زنند. با این وجود فایبرگلاس مجدداً از بین می رود زیرا رنگ با گذشت زمان محو می شود. سیستم های فلزی با کیفیت بالا ممکن است دارای ضمانت های طولانی در سخت افزار، ورقه بین فولاد و هر عایق و رنگ کارخانه ای باشند. ممکن است قیمت نرده بالکن فلزی و هم چنین قیمت درب های پارکینگ فلزی گران باشد.

آلومینیوم: سیستم های ارزان قیمت آلومینیومی با نسخه های محکم با قاب های اکسترود شده سنگین و پانل های روکش شده با مقاومت جایگزین شده اند. ناهموار و مقاوم در برابر زنگ زدگی، می باشد و یک انتخاب عالی است. سیستم های آلومینیومی با هزینه ی کم تری دارای قاب و مواد دیگر مانند پلی اتیلن با چگالی بالا هستند. آلومینیوم به دلیل وزن کم در صورت داشتن درب دو جداره فوق العاده گزینه مناسبی است.

 

C:UsersentezarDesktopIMG_20171115_140946.jpg

درب پارکینگ

 

درب باغ:

بهتر است که به غیر از نرده بالکن و درب پارکینگ به سایر سیستم های حفاظتی بپردازیم. درب باغ، می تواند بسیار مفید باشد. از مهم ترین مزیت های استفاده از درب باغ به شرح زیر است:

حفاظت از باغ در برابر افراد مزاحم

حفظ حریم خصوصی

پیشگیری از ورود حیوانات به باغ

زیبایی شناختی و دادن جلوه ای زیبا به باغ

و غیره.

درب باغ می تواند از جنس های مختلفی ساخته شود. معمولا رایج ترین جنس برای درب باغ، فلز رنگ شده و پوشیده شده است. زیرا هم می تواند مقاوم باشد و هم عمر طولانی داشته باشد.

 

C:UsersentezarDesktop450.jpg

درب باغ

 

حفاظ درب ورودی آپارتمان:

معمولا درب های ورودی آپارتمان، درب آهنی نیست و از بیش تر از جنس چوب ساخته شده است. به همین جهت از امنیت بالایی برخوردار نیست. ورود به آپارتمان هایی که در درب ورودی یا به عبارتی در لابی، نگهبان ندارند، بسیار راحت است. لذا این موضوع می تواند امنیت خانه های آپارتمانی را به خطر بیندازد. به همین منظور تولید کنندگان از حفاظ درب ورودی آپارتمان را تولید نموده اند. حفاظ درب ورودی آپارتمان، همانند نرده بالکن، جزء سیستم های حفاظتی محسوب می شود. از این رو ساختاری شبیه به نرده بالکن دارد اما از نظر ارتفاع بلند تر می باشد. حال می خواهیم بدانیم که حفاظ درب ورودی آپارتمان چگونه نصب می شود و در کدام قسمت قرار دارد. مسلما همه ی ما این حفاظ ها را دیده ایم. در واقع نرده های بلندی هستند که از بیرون پشت درب اصلی قرار می گیرند و به صورت کشویی باز و بسته می شوند. این محافظ ها را در زمانی که از منزل خارج می شوند، می بندند و آن را با یک قفل محکم بسته نگه می دارند. معمولا جنس محافظ درب ورودی آپارتمان از فلز است. این فلز را برای دوام بیش تر با رنگ های و مختلف از جمله رنگ های ضد زنگ می پوشانند. ارتفاع این سیستم برابر با ارتفاع درب ورودی و شاید کمی بیش تر است.

 

C:UsersentezarDesktopSliding-Glass-Doors.jpg

حفاظ درب ورودی آپارتمان

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۰:۰۰ | نویسنده : مهندس معمار | نظرات (0)نظرات (0)

استفاده از حفاظ فلزی و حفاظ پنجره، حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ درب آکاردئونی و تامین امنیت

استفاده از حفاظ فلزی و حفاظ پنجره، حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ درب آکاردئونی و تامین امنیت

شاید به هنگام شنیدن توصیه هایی از افراد مختلف برای استفاده از حفاظ پنجره یا حفاظ فلزی و یا انواع حفاظ ها این سوال در ذهنتان پیش آید که استفاده از حفاظ پنجره چه اهمیت وضرورتی دارد؟

 

اهمیت استفاده از حفاظ پنجره

اگر فرزند کم سن و سالی در خانه دارید یا اصلا فرزند کوچکی ندارید اما به هنگام آمدن افراد خردسال به منزل نگران بازیگوشی های آنها جلوی پنجره های در ارتفاع کم هستید استفاده از حفاظ پنجره می تواند خیال شما را از این بابت آسوده نماید.

 

حفاظ پنجره

 

اهمیت استفاده از حفاظ پنجره

حفاظ پنجره علاوه بر حفظ امنیت جانی افراد در برابر سقوط، از منزل شما در برابر سارقان نیز محافظ می کند، با وجود حفاظ پنجره، سارقان قادر به ورود به منزل از طریق پنجره ها نخواهند بود.

همچنین برخی افراد نیز حفاظ پنجره را برای شکل و ظاهر زیبایی که به ساختمان می دهد استفاده می کنند. حفاظ های شیک و مدرن ظاهر ساختمان را بسیار لوکس و زیباتر جلوه می کنند.

 

حفاظ پنجره بیرونی و داخلی

حفاظ پنجره بیرونی که گفته شد می تواند از یک ساختمان ساده و معمولی، یک ساختمان شکیل و زیبا بسازد، ممکن است مورد پسند و سلیقه برخی افراد نباشد و از نظر آنها، شکل و ظاهر ساختمان را تحت تاثیر سو قرار دهد. این افراد نیز نباید نگران سقوط کودکان از پنجره و یا ورود سارق به منزل شان باشند، آنها می توانند از حفاظ پنجره داخلی استفاده کنند این حفاظ ها از داخل نصب می شوند و نمای بیرونی ساختمان را دچار تغییر و تحول نمی کنند. حفاظ هایی که از داخل نصب می شوند اندازه گیری متفاوتی از حفاظ های خارجی دارند، حفاظ های داخلی را باید به هنگام ساخت به اندازه چارچوب داخلی پنجره تولید کرد.

سوالی که در مورد نصب حفاظ پنجره داخلی پیش می آید درمورد نحوه تمیز کردن پنجره است. دقت داشته باشید که حفاظ های داخلی ثابت نیستند و با توجه به اینکه از طریق لولا متصل می شوند می توان به راحتی آنها را باز و بسته کرد و به نظافت و تمیز کردن شیشه پنجره ها اقدام نمود.

چه در مورد حفاظ های داخلی چه حفاظ های بیرونی، بایستی نهایت دقت در طراحی صورت گیرد تا حفاظ مانع از عبور نور به داخل منزل نشود، حفاظ پنجره با تراکم بالا ممکن است باعث عدم رسیدن نور مناسب به داخل ساختمان شود.

 

ایمنی شیشه ها با استفاده از حفاظ پنجره

حفاظ پنجره ایمنی شیشه ها را نیز تضمین می کند. از قدیم الایام به یاد دارید که برخورد توپ بچه هایی که در کوچه ها مشغول بازی بودند همواره تهدیدی برای شیشه پنجره ها محسوب می شد. هرچند که امروزه دیگر این شیوه تفریح علاقمندان خود را از دست داده و بیشتر کودکان و نوجوانان اکثر اوقات خود را در منزل یا بدور از اجتماعات می گذرانند اما برخورد هر شی یا پرتابه دیگری می تواند سبب ایجاد خسارت در مورد شیشه های پنجره ها شود.

 

ایمنی شیشه ها با استفاده از حفاظ پنجره

حفاظ پنجره که حفاظ فلزی است عموما از جنس فلزاتی چون آلومینیوم و آهن ساخته می شود و قیمت آن علاوه بر جنس، تحت تاثیر عوامل مختلفی چون نوع طراحی، میزان فلز به کار رفته در حفاظ پنجره و غیره است.

 

امنیت بیشتر منزل با استفاده از حفاظ شاخ گوزنی

علاوه بر استفاده از حفاظ پنجره، حفاظ شاخ گوزنی ترفند دیگری برای محافظت از منزل در برابر سارقان است. همچنین حفاظ شاخ گوزنی نیز باعث ابهت بیشتر ساختمان و داشتن ظاهر و نمایی لوکس در آن می شود. نیروهای امنیتی و اجتماعی نیز استفاده از حفاظ های شاخ گوزنی، بوته ای و ... را برای حفظ امنیت در ساختمان تایید کرده و توصیه می کنند.

 

امنیت بیشتر منزل با استفاده از حفاظ شاخ گوزنی

همانطور که می دانید امروزه افراد از ابزار و وسایل زیادی برای محافظت از منزل در برابر متجاوزان به اموال استفاده می کنند. برخی بدین منظور منزل را مجهز به دزدگیر می کنند برخی دیگر از دوربین های مداربسته در داخل و اطراف منزل استفاده می کنند و ... بیشتر این شیوه ها هزینه بالایی را در پی دارند و شاید به همان اندازه نیز کارایی نداشته باشند و با قطع سیمی از کار بیفتند، نصب آنها نیز مشکل بوده و نیاز به سرویس و نگهداری مداوم دارند. در این بین استفاده از حفاظ پنجره و حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوارها روش مناسبی است که در حین حفظ امنیت منزل نیاز به مراقبت پس از نصب ندارد و وظیفه محافظت از ساختمان را به نحو احسنت انجام می دهد.

حفاظ شاخ گوزنی در حال حاضر یکی از حفاظ های بسیار مورد پسند و استقبال در جامعه است که همانطور که شاخ گوزن راهی برای ایمنی این حیوان مهیا می سازد استفاده از حفاظ شاخ گوزنی نیز راهکار مناسبی برای حفاظت از ساختمان و ایمنی بیشتر آن است.

 

حفاظ شاخ گوزنی

 

حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ درب آکاردئونی

حال که در مورد حفاظ پنجره و حفاظ شاخ گوزنی و انواع حفاظ روی دیوار ی صحبت کردیم شاید با خود بگویید که راهکار پیشنهادی ما برای جلوگیری از ورود افراد ناخواسته و سارقان از طریق درب به داخل منازل چیست؟ حفاظ درب آکاردئونی بهترین گزینه برای این منظور می باشد. حفاظ درب آکاردئونی را شاید در بیشتر آپارتمانها دیده باشید. واحدهای آپارتمانی با استفاده از این حفاظ امنیت واحد خود را تامین می کنند.

 

حفاظ فلزی

نرده فلزی چیست؟ زمانی که می گوییم نرده فلزی در واقع منظور این است که این نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همین دلیل هم اغلب به آن ها نرده فلزی گفته می شود اما حفاظ دیوار و حفاظ پنجره نیز از جمله دیگر اسم هایی است که به نرده فلزی نسبت می دهند. شاید تصور شما از این نوع حفاظ ها این است که یک تکه آهن که به یک شکل خاصی طراحی شده است روی دیوار و یا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اینطور نیست و در واقع زمانی که شما از این حفاظ ها استفاده می کنید می توانید آن ها را با اشکال مشخصی برای استفاده انتخاب کنید که زیبایی نمای ساختمان شما را نیز حفظ خواهند کرد.

 

حفاظ فلزی

 

حفاظ درب آکاردئونی

البته استفاده از حفاظ درب آکاردئونی محدود به استفاده در آپارتمان ها و درب های منازل نیست و از آن می توان برای محافظت در درب های انبارها، مغازه ها و غیره نیز استفاده کرد. حفاظ درب آکاردئونی فضای زیادی را نیز اشغال نمی کند و محوطه سالن و راه پله های شما را مخلل نمی نماید.

عوام، بیشتر حفاظ درب آکاردئونی را با نام هایی چون درب کشویی و درب کرکره ای می شناسند. این حفاظ تاشو حداقل مکان را اشغال کرده و حداکثر امنیت را برای منزل شما فراهم می آورد.

حفاظ های درب آکاردئونی (آکاردئونی اشاره به ساز آکاردئون دارد که برای ساختن و طراحی این حفاظ از آن الهام گرفته شده است) با اینکه یک حفاظ فلزی هستند اما وزن کمی دارند و به راحتی با دست باز و بسته می شوند. برای راحتی بیشتر افراد امکان اتصال ریموت به این حفاظ ها نیز فراهم شده و از این رو زحمت باز و بسته شدن آنها با دست را نیز از بین می برد. استفاده از حفاظ درب آکاردئونی در پارکینگ ها نیز مزایای زیادی می تواند داشته باشد چرا که سنگینی درب های متداول به عنوان درب پارکینگ را ندارد و امکان استفاده از ریموت برای آن نیز وجود دارد.

 

استفاده از حفاظ درب آکاردئونی در آپارتمانها

همانطور که می دانید زندگی شهری امروز و افزایش روزافزون جمعیت اینگونه طلبیده است که افراد در آپارتمان ها و برج های آسمان خراش زندگی کنند. برجهایی که شاید بیش از صدها خانوار در آن روزانه رفت و آمد می کنند و پس از عمری زندگی در یک ساختمان هنوز همدیگر را نمی شناسند. همچنین برای تامین مخارج زندگی و مسئله رواج استقلال مالی زنان، امروزه بیشتر منازل و واحدهای آپارتمانی در طول روز خالی هستند و این امر افزایش سرقت و دزدی را در بیشتر شهرها موجب شده است. برای این منظور است که گفته می شود به کارگیری حفاظ درب آکاردئونی می تواند خیال شما را از بابت امنیت منزل به هنگام ترک آن آسوده نماید.

آنچه که گفته شد بیشتر از جهت ارائه یک راهکار برای حفاظت از منزل، اموال و کالاها در برابر افراد متجاوز دارای اهمیت است و محصولات معرفی شده از حفاظ پنجره و حفاظ درب آکاردئونی گرفته تا حفاظ شاخ گوزنی روی دیوارها می توانند این امنیت را برای شما، خانواده و اموالتان تامین کنند.

 

منبع ahaniranian.com


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۳:۴۲ | نویسنده : مهندس معمار | نظرات (0)نظرات (0)

کسب درآمد از اینترنت با همه امکانات

کسب درآمد با سیستم سئو آسیا

با کسب درآمد از نمایندگی فروش خدمات سئو آسیا به آرزوهایتان وعده تحقق بدهید با پیشرفت تکنولوژی و تمایل شرکت‌ها و برندها برای کسب درآمد از طریق فروش آنلاین و ایجاد فروشگاه‌های اینترنتی، رقابت جدید و تنگاتنگی در عرصه‌ی وسیع اینترنت در میان صاحبان کسب و کارهای وابسته به اینترنت ایجادشده‌ است.

در این میان رقابت جدی و اصلی برای ارتقا رتبه در گوگل توسط کاربران و مشتریان می‌باشد. سئوکاران به این کار سهولت بخشیده و صاحب درآمدهای کلان خواهند شد. باوجود بازار خوب و پردرآمدی که اکنون برای نمایندگی‌های فروش خدمات سئو وجود دارد، کسب درآمد از نمایندگی‌ فروش خدمات سئو آسیا با اقبال بلندی منتظر شماست.

 

 

کسب درآمد از فروش بک لینک
نمایندگی کسب درآمد از فروش بک لینک این روز ها از توجه بر انگیز ترین مراجعی است که خدمات ارائه شده در آن برای بهبود رتبه ی وب سایت ها می باشد. در واقع هدف اصلی یک وب سایت عمدتاً بهبود رتبه و تصاحب جایگاهی مطلوب در لیست معرفی های سیستم گوگل است، از این رو وب سایت دار ها همیشه به دنبال راهکار مناسبی در این راستا هستند.

بک لینک ها نیز از گذشته تاکنون گزینه ی اثر گذار و مناسبی در زمینه ارتقا سئو و رتبه کلمات کلیدی و صفحات سایت محسوب می شود، فلذا با تهیه ی یک بک لینک مناسب برای هر وب سایتی در هر حوزه ای می توان رتبه ی آن را در کوتاه ترین زمان ممکن به جایگاه مطلوبی در نتایج گوگل رساند. به همین جهت بهره مندی از نمایندگی کسب درآمد جهت ارائه بک لینک جزء عمده ترین برنامه های پرتقاضا صاحبان وب سایت ها به شمار می رود.

 

کسب درآمد از فروش ورودی گوگل ایرانی
کسب درآمد از فروش ورودی گوگل ایرانی با توجه به وجود انواع و اقسام وب سایت ها و بیشتر شدن مداوم تعداد آن ها، می تواند کسب و کار پر رونقی برای شما باشد .

افزایش ورودی گوگل برای وب سایت های اینترنتی همواره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای وب مستر ها از جمله حیاتی ترین پارامتر ها محسوب می شود. چرا که فعالیت هر وب سایتی با آنالیز آمار ورودی توسط گوگل مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار می گیرد و در صورتی که این آمار رو به افزایش باشد، نشان دهنده ی کیفیت بالای وب سایت مربوطه است. به همین علت وب مستر ها و مدیران وب سایت ها در جست و جوی روش مناسبی به جهت افزایش این آمار هستند پس کافیست همین امروز با نمایندگی فروش ورودی گوگل سئو آسیا درآمد خود را افزایش دهید .

 

کسب درآمد از فروش رپورتاژ آگهی
با توجه به طیف گسترده کاربران اینترنتی هر بازدیدکننده وب سایت یک مشتری بالقوه محسوب شده که می تواند برای شما ارزش آفرینی کند. پس چه بهتر که با دریافت نمایندگی رپورتاژ وب سایت خود را به یک ماشین پولسازی تبدیل کرده و در کنار فعالیت های خود از این طریق نیز به کسب درآمد بپردازید.

امروزه رپورتاژ اگهی یکی از اصلی ترین راه های معرفی کسب و کار محسوب می شود و اغلب کسب و کارهای آنلاین از آن استفاده می کنند. یکی از راه های کسب درآمد از وب سایت نمایندگی رپورتاژ است. این روش درآمدی پایدار و مطمئن را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

کسب درآمد از پکیج افزایش بازدید سایت
کسب درآمد با پکیج افزایش بازدید در پنل نمایندگی سئو آسیا از جمله پر متقاضی ترین نمایندگی ها و مراجعی است که با افزایش روز افزون وب سایت های اینترنتی پر متقاضی تر از قبل می شود.
زیرا در حقیقت عمده ترین هدفی که صاحبان وب سایت های اینترنتی به دنبال تحقق آن هستند، افزایش تعداد بازدید از سایت شان می باشد، چون در این صورت مخاطبان بیشتری جذب کرده و بالطبع محبوبیت و رتبه بالاتری کسب خواهند کرد که همه ی این ها منجر به کسب درآمد بالا تر و افزایش فروش آنها می شود.
گفتنیست این هدف خدماتی است که از طریق پنل نمایندگی سئو آسیا ارائه و محقق شده است .

 

کسب درآمد از سفارش تبلیغات متنی و بنری
این قابلیت در سایت نمایندگی وجود دارد و نمایندگان گرامی با واگذاری مکان های تبلیغاتی مشخص در سایت خود کسب درآمد می کنند .

نکته مثبتی که در تبلیغات متنی و بنری وجود دارد این است که مشتری به ازای رزرو جا هزینه پرداخت می کند و برای نشان دادن بنر خود برخلاف تبلیغات کلیکی که بیشتر وقت ها کلیک ها تقلبی می باشد هزینه ای پرداخت نخواهید کرد.

نکته مثبت خوب دیگری که در تبلیغات متنی و بنری وجود دارد این است که لینک غیر مستقیم و اختصاصی ویژه هر تبلیغ ایجاد میگردد و این لینک در گوگل ایندکس میشود .

 

آموزش کسب درآمد از سئو آسیا فقط در 4 گام
● گام اول : پرداخت حق عضویت نماینده و ثبت نام
● گام دوم : قرار دادن خدمات و پکیج های سئو آسیا در سایت خود و یا سفارش طراحی سایت اختصاصی با نام و برند و دامین دلخواه شما
● گام سوم : تبلیغات از سایت و خدمات و برند خود
● گام آخر : دریافت سفارش از مشتریان در سایت نماینده و ثبت سفارشات از طریق پنل و ارجاع به سئو آسیا جهت فعالسازی نهایی


به همین راحتی بدون داشتن هیچگونه دانش فنی و نگرانی یا فراهم کردن زیرساخت فنی و هرگونه مسائل و مشکلات مربوط به ارائه‌ی خدمات تحت وب به تجارت خود را در زمینه سئو آغاز کنید .

همین الان با کلیک بر روی لینک عضویت و ورود به صفحه ثبت نام هزینه اخذ نمایندگی را پراخت نموده و عضویت خود را تکمیل نمایید :

https://www.seoasia.ir/register.php

 منبع


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۰:۳۳ | نویسنده : مهندس معمار | نظرات (0)نظرات (0)

4 نمونه طراحی نمای مدرن و خلاقانه

گروه معماری سیــــــــــدمــــــــــام آمادگی دارد تا طراحی نما را با قیمت مناسب و ارائه نقشه هایی که در زمان اجرا کمترین تغییرات را داشته باشند ارائه نماید. آخرین قیمت نمای شیشه کرتین وال که به صورت قاب دار، بدون قاب و نیمه قاب دار اجرا می شود، را از مهندسین متخصص آن دریافت کنید. بوسیله ابزار زوایای مختلف با لبه تیز تا ۱۳۵ درجه را می توان با این ورقها ایجاد کرد در حالیکه برای مصالح رایج دیگر فاقد سیمان، سنگ و شیشه این امر امکان پذیر نمی باشد. روش ثابت Fixing : در این روش، ورقها پس از برش و خم با استفاده از پیچ یا پرچ و توسط نبشیهای آلومینیومی بطور ثابت به زیر سازی فلزی متصل می گردند. روش ریلی سایت تخصصی معماری و عمرانی مهندسی ساز اجرای نمای سرامیک Hanging : در این روش، ورقها با استفاده از شیارهای تعبیه شده، بصورت ریلی بر روی پروفیلهای مخصوص آلومینیومی نصب می گردند. این آبنماها با معضل طراحی و تعبیه رو به رو نیستند و به راحتی قابل جابجایی در فضا می باشند. آنها هم جواب میدهند.برخی ادعا میکنند که از فنلاند وارد میکنند در صورتی که اینگونه نیست.روسیه و چین و استونی نیز ادعا دارند که ترمووود خوبی دارند، درحالیکه دارای بیمهنامه وگارانتی نیستند. اینگونه چوب پس از روغنکاری روی آن بسیار زیبا و دلربا می باشد و میتوان این زیبایی را منحصربهفرد نامید.

طراحی نما ویلایی

این عنصر از دیرباز در زندگی انسان ها نقش بسیار مهمی داشته و همیشه جز, طراحی نورپردازی نمای ساختمان - منبع این مقاله - ثابتی از آن به شمار رفته و می رود. این ساختمان را به زندگی می آورد و فرصتی برای خلق شخصیت و هویت به یک ساختمان و تجسم شخصیتِ ساختمان می دهد. این کرتین والهای جداشونده است و به صورت مرحله به مرحله در محل ساختمان اجرا و نصب می شوند. به این صورت که توسط کارگران سنگ تراش محلی طراحی نمای آجری هتل انجام گرفته است که نخستین بار است که در این کشور از چنین آجر چینی الگوریتمیکی با این مقیاس اجرا شده است. نصب نمای کامپوزیت در ایران به روش های مختلفی انجام میگیرد که متاسفانه همه روش ها استاندارد نیستند . متاسفانه بسیاری از نماهای ساخته شده در کشور دارای سبک مشخصی نیستند! در مبحث طراحی نمای ساختمان به ویژه نماهای مدرن و یا نماهای بازسازی شده، در یک دهه گذشته متریال ترمووود توجه طراحان و معماران را به خود جلب کرده است. با توجه به وجود تنوع رنگ ورق ها طراحان می توانند از رنگ های بسیار متنوع و مختلف از جمله رنگ های متالیک در طرحهای خود استفاده کنند. ترویج و اشاعه الگوهای مطلوب و مناسب در معماری و تاکید بر ضرورت استفاده از متخصصان در فعالیت های معماری از اهداف بلند مدت طراحان و برنامه ریزان این گروه می باشد. فعالیت دفتر مهندسی آلفا اجرای نماهای چوب و فروش چوب های ترموود می باشد که به شیوه ای زیبا و تخصصی انجام میگیرد.

همچنین چوب زبان گنجشک یا Ash ازجمله سخت چوبهاست که پس از انجام عملیات ترمووود بسیار مقاوم شده و برای استفاده در تمام محیطهای بیرونی مناسب میباشد. Feb 18, 2014 - به خدا و بندش شک کردم و تشخیص خوب و بد برام از سنگ سخت تر شده . روش نصب و مونتاژ این سیستم ساده تر است. ۱- پلی استر: ساده ترین روش اجرای رنگ روی لایه آلومینیوم می باشد که رنگ بدون هرگونه لایه محافظ روی لایه آلومینیوم اجرا می گردد. لایه میانی ضد حریق A2 که معمولاً از هیدروکسید آلومینیوم و یا دیگر مواد معدنی ساخته می شود. پنل هایی که از جنس کامپوزیت آلومینیوم هستند، تنوع قابل توجهی دارند و به شما اجازه می دهند هر رنگی را که می خواهید از میان آن ها انتخاب کنید. می توانید از نورهای رنگی آبی، نارنجی استفاده کنید. آلومینیوم کامپوزیت پانل طیفی (رنگی): آلومینیوم کامپوزیت پانل طیفی الهام گرفته از رنگهای موجود در طبیعت مثل رنگهای رنگین کمان می باشد. این نما شامل صفحات فلزی از جنس آهن ، آلومینیوم ، استیل ، برنج و مس می باشد . آلومینیوم کامپوزیت پانل ضدباکتری: آلومینیوم کامپوزیت پانل ضدباکتری یکی از محصولات انحصاری IBOND می باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل در یکی از پانل ها به دلایل مختلف، این قابلیت وجود دارد که بتوان بدون خرابی کل نما تنها پانل آسیب دیده را عوض کرده و یک پانل نو جایگزین آن کرد. همچنین گروه معماری ساختمانی باروک پیمانکار اجرای نمایندگی های ایران خودرو کل کشور می باشد. نرم افزار لومیون نرم افزار قدرتمند در زمینه انیمیشن سازی و رندرگیری به خصوص در حیطه مهندسی معماری است.



    • قوسی ها به شکل گرد و عریض اجرا می شوند



    • ایجاد حس نوستالژیک در یک فضای مدرن شهری



    • ملحقات ( تاسیسات الکتریکی و مکانیکی)



    • مصالح ، فرم و رنگ



    • 2-2- پوشش خارجی



    • محدودیت در پیش آمدگی نما



    • استفاده از متریال سنتی به روش های جدید




همچنین با روشهای مهندسی و تیمار مناسب چوب میتوان عمر و دوام چوبها را افزایش داد و آنها را در برابر پوسیدگی مقاومتر ساخت. کاهش قدرت جذب رطوبت در چوب منجر به کاهش فاسد شدن و پوسیدگی میشود. ترمووود یک نوع چوب فرآوری شده مقاوم است که بدلیل گذر از مراحل فرآوری در مقابل شرایط بد آب و هوایی ، حرارت و پوسیدگی کاملا مقاوم می باشد . نمای ساختمان و شرایط محیطی : انواع نمای ساختمان مسکونی و انواع نمای ساختمان ویلایی با توجه به نوع شرایط جغرافیایی و اقلیمی کاملا متفاوت می باشد . به صورتی که فاصله مولکولی توسط تکنولوژی نانو به کمتر از ۹-۱۰ می رسد که این خاصیت باعث عدم جذب آلودگی های محیطی از قبیل گردوغبار و ذرات روغنی معلق در فضا می گردد. با توجه به اینکه این ورق ها بصورت ثابت به نمای ساختمان متصل نمی شوند، هنگام وقوع زلزله ورق ها در جای خود حرکت کرده و امکان فرو ریختن آن به حدأقل می رسد. ۲- پوشش محافظ PVDF: این پوشش تحت نام پلی وینیل دین فلوراید نوعی رزین خاص است که تولیدکننده آن شرکت PPG می باشد. استفاده از شیشه علاوه بر زیبایی می تواند نور درون ساختمان را نیز تامین کند .


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۹ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۵:۴۹ | نویسنده : مهندس معمار | نظرات (0)نظرات (0)

تحقیق روش اجرا و متره نمای سنگ خشک

مَدرَس - نمای ساختمان و نکات مهم ان - صفحه ارتباطی استاد و دانشجو. یک مورد واضح ( یا اگه بیشتر می پسندید یک قانون قطعی ) اینه که مواردی که یک تصویر تک فریم را می سازه ، هیچ ارتباطی با یک انیمیشن نداره و اون داستان دیگه داره . از این مجموعه تصویر کلیپ آرت می توانید در طرح ها و پروژه های گرافیکی خود استفاده کنید. اپلیکیشن Houzz را میتوان برترین نمونهی موجود در زمینهی طراحی داخلی دانست. اصول و نکات ساختمانی، آنچه در طراحی و اجرای ساختمان باید بدانید! بارهای قائم نماهای آجری، یا به وسیله فونداسیونها تحمل شود یا در تراز هر طبقه به نبشیهای تکیه گاهی منتقل میشود. در معماری گالری از آینه ها استفاده شده تا سکوت و آرامش موجود در جنگل اطراف به داخل ساختمان هم منتقل شود. همچنین هوایی که در محفظه میانی تایل قرار دارد از منتقل شدن هوا سرد یا گرم محیط به بدنه تایل و به داخل بنا جلوگیری می نماید و از این رو در نقش یک عایق حرارتی ظاهر می شود. از مزایای نمای اسپایدر می توان به سبکی، شفافیت، سهولت و سرعت بسیار بالای اجرای آن، اجرا سطوح پیچیده، تنوع دتایل در یراق آلات و همچنین تحمل بهتر در برابر زلزله، اشاره کرد.



    • 1⃣ نشست زمین و جابجایی ساختمان



    • مهندس معمار علیرضا مشهدی میرزا



    • مدل سازی پیاده رو و گیاهان



    • اهداف و اهمیت تاییدیه کمیته نما



    • سبک طراحی داخلی منزل خود توجه داشته باشید



    • مقدار متریال های مصرفی




به دلیل اینکه چوب مقاومت کافی در برابر شرایط محیطی را ندارد، به همین دلیل بایستی از چوبی که با روش های مختلف فرآوری شده و در مقابل شرایط مقاوم سازی شده است، استفاده شود. رفتار مصالح در برابر تغییرات دمایی یکسان و قابل پیشبینی خواهد بود. پنجره های بزرگ و باز قاب بیشتر از این روستا را تنظیم می کنند، در حالی که نرده های شیشه ای اجازه می دهد که یک صندلی راحت در غلاف در فضای باز داشته باشند. ابتدا به طراحی نمای ساختمان مسکونی و سپس به اجرای آن و انواع روش های اجرا می پردازیم. نکات کلیدی در طراحی نمای ساختمان - معمار - معماری و عمران. این مجموعه شامل 63 کلیپ آرت فلش ، نماد یا پیکان های جهت نما است که در قالب فایل های png , eps , ai , طراحی و نمای داخلی ساختمان svg و abr بر روی سایت بارگذاری شده اند. شما کاربران گرامی می توانید تمام این نرم افزارها را بطورت مستقیم و رایگان (با لینک های صحیح و تست شده) از وب سایت آرل دانلود نمایید. نمونه های تهیه شده برگرفته از سایت زیر می باشد که حاصل طراحی شرکت های سراسر جهان می باشد. اما چطور باید طراحی نمای ساختمان یک ساختمان را نور پردازی کامپوزیت آلومینیوم سفارش طراحی نما شرکت عکس نمونه کار کرد . نما سازی سنتی با ملات ماسه و سیمان و به صورت غیر حرفه ای صورت می گرفت و وزن بسیار زیادی را به ساختمان ها تحمیل می کرد .

قیمت اجرای نمای ترکیبی

 

از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید. همچنین می توانید به راحتی اشیاء دلخواه خود را از لیست موجود در نرم افزاربا درگ و دراپ (کشیدن و رها کردن) به فضای طراحی خود اضافه کنید. قرار می گیرند و یا با کمترین هزینه و بدون طراحی نما، حجم و کالبد ساختمان رها میشود. پس از تقسیم بندی اولیه در نما، بعضی قسمت­های آن به عنوان مناطق سبز در نظر گرفته شد. اما در نماسازی خشک برای ایجاد نماهای تراکوتا، این مشکلات حل شده و به خاطر ارتجاعی بودن آجر و سفال این اتفاقات نمی افتد. به طور خلاصه دیوارپوش کامپوزیت تنها طرح آجر را دارد و پس از نصب باید رنگ شود اما دیوارپوش آجری با رنگ در کوره ها در قالب های آجری به ضخامت کم تولید میشود . نمای ساختمان آجری است و بهترین متریال برای پیاده سازی این حرکت روی نما پس از زیر سازی، آجر است. Dec 9, 2013 - در طراحی اتاق های نشیمن و پذیرایی بهترین حالت استفاده. در اینجا به نکات مهم استفاده از چسب در طراحی نمای سرامیک و اجرای نمای سرامیک اشاره می کنیک. و پوشش پکیج ، کولر و یا آبگرمکن در نمای ساختمان تز نکات کلیدی طراحی این ساختمان هاست. بهتر است با توجه به نوع پروژه و حساسیتی که در طراحی نما وجود دارد نسبت به انتخاب پیمانکار طراح اقدام کرد.

طراحی نما خارجی

 

ذر ضوابط شهرداری قید شده برای هماهنگی بیشتر با ابنیه مجاور باید به نکات زیر دقت کرد. تمام معمارانی که قصد طراحی نمای ساختمان دارند، برای رعایت اصول و ضوابط طراحی نما، ابلاغ شده توسط شهرداری نیاز دارند. ضوابط شهرداری و نکات مهم در طراحی ساختمان. این شیشه های هم فضای داخلی را از تابش شدید آفتاب مصون نگه می دارند و هم مانع ورود هوای گرم به داخل می شوند و در واقع بصورت عایق عمل می کنند. از این رو نصب داخل کام و زبانه قرار می گیرد.از این رو نصب آن به صورت مخفی است و اتصالات روی نما رویت نمی شود. محاسبه قیمت نماکاری ساختمان چگونه است؟ در این یادداشت عناصر با اهمیت در نمای ساختمان برشمرده شده است. نما برای ساختمان های اداری، مراکز تجاری، سینماها و … نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. طراحی نما از این رو اهمیت بسیار دارد چون ماهیت ساختمان شما را نمایان می کند. مخاطب با یک نگاه باید متوجه منظور شما از طراحی نما بشود. نمای hpl یا همان نمای اچ پی ال خلاصه شده High Pressure Laminate است که به ورق هایی با روکش طرح چوب یا طرح های گوناگون دیگر گفته می شود. در این مقاله سعی شده است به نکاتی مهم در زمینه طراحی نمای ساختمان اشاره شود.

اگر شما این اطلاعات را تحسین می کنید و مطمئناً می خواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با طراحی نما کتابخانه مهربانی دریافت کنید صفحه وب ما.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۵ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۶:۱۵:۱۴ | نویسنده : مهندس معمار | نظرات (0)نظرات (0)

طراحی و اجرای نمای کامپوزیت در ساختمان

یک مورد از این قطعه ها به دیوار پشتیبانی نصب شده و قطعه دیگر در درز افقی نما که از ملات ها پر شده، جای گرفته و قرار خواهد گرفت. فرم شکسته و شیبدار سقف به واسطه رنگ سفید و پنل های افقی با یک دیگر همپوشانی شده و مجموعه ایی یکپارچه را نمایش می دهند. ریتم، یک ساختار سازمان یافته می باشد که شیوه ی چیدمان آجرنما در نمای ساختمان ها، باید از نظم خاص و متعادلی پیروی کند، تا تمام قسمت های نمای آجری با هم همخوانی داشته باشد. در واقع نمای شسته جزء نماهای اندودی می باشد. بر عکس نبشی های تکیه گاه، تیر های نعل در گاهی، برای تامین امکان حرکت نسبی به سازه نصب نخواهد شد بلکه به شکل ساده بر روی نما واقع می شود. اتصال های فولادی که برای نصب کردن نما به دیوار پشتیبان استفاده شده اند از مدل بست های مفتولی دو تکه می باشند. در منطقه ها ی زلزله خیز بایستی از بست های مناسب زلزله استفاده شود. بست زلزله ای باعث اتصال مفتول پیوسته مسلح کننده به نما خواهد شد، همچنین مفتول مسلح کننده نما ها و بست های لرزه ای در داخل درز ملات های نمای آجر قرار خواهند گرفت. این مبلغ مجموع هزینه اجرای نقاشی و رنگ آمیزی نمای ساختمان و همینطور هزینهٔ متریال مصرفی آن است و در واقع شما هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. در زمان انتقال بار با توجه به آن که دیوار تحت فشار می باشد یا مکش، گیره های نصب شده، ممکن است تحت نیروی محوری از نوع فشاری یا کششی واقع شوند.

قیمت اجرای نمای سرامیک خشک

 

این گیره ها برای انتقال بار جانبی از نما ها به دیوار پشتیبانی، نقش دارند. در ساختمان هایی که دارای دیوار پشتیبانی هستند، بلوک سیمانی به دلیل تماس جداره بیرونی دیوار ها با هوا و آب، دیوار بایستی از مقاومت بالابی در برابر نفوذ عوامل ذکر شده برخوردار باشد. انتخاب آجرنماهای با کیفیت می بایست با دقت فراوان انجام شود؛ چرا که علاوه بر اینکه این مصالح باید در برابر عوامل بیرونی ماندگار و بادوام باشند، باید ارتباط خود را با محیط بیرون نیز حفظ نمایند. نمای ساختمان دقیقا همان بخشی است که در فضاهای شهری به عنوان یک عنصر تأثیرگذار در زیبایی، نقش ایفا می کند، از این رو طراحی زیبا و دقیق آن حائز اهمیت می باشد. در آخر درز گیر ها یا مکانی که دزر گیر ها قطع شده اند، بایستی به اندازه ارتفاع یک آجر به سمت بالا خم شوند. اگر بدنبال طراحی نمای خاص هستید میتوانی از فرم های متنوع و بازی با حجم ها استفاده کنید. اجزای استفاده شده در نمای آجری به دیوار، مشمول دو قطعه متصل شده به یک دیگر هستند. یک نمای شبکه بندی شده می تواند در عین داشتن زیبایی، دید فضای بیرون به درون را محدود کند که در ساختمان های دارای عملکرد خاص به کار می آید.

طراحی نما حرفه ای

 

زیرا نکته مهم برای طراحی سایت شبکه اجتماعی داشتن مخاطبان زیاد می باشد و تا کاربری به عضویت سایت شما در نیاید، مسلما جامعه ای تشکیل نخواهد شد. ساختمان های رومی معمولا با سنگ های بریده شده و گرد ساخته می شوند و همانند قلعه های بزرگ عمل می کنند. می توان پنجره ها را در گروه های کوچکتر ترکیب شده که شکل مشخصی را ایجاد می کنند دسته بندی کرد. مسلما در هنگام اجرا و طراحی نماهای آجری، این مصالح هستند که کیفیت نمای طراحی شده را تعیین می کنند. گرایش هندسی به سمت شمال، چشم انداز دیگری به محیط ارائه می دهد، در حالی که همان حرکات بدون چرخش کیفیت دیگری را به نمای جنوبی می بخشد. سیستم نمای خشک دارای اجزایی از جمله: عایق حرارتی، چهارچوب نگهدارنده، فضای خالی تهویه و اتصالات است. در درون ساختمان، تورفتگی لبه پنجره ها، نقطه دنجی را فراهم می کند تا شما لم بدهید و از آن بالا تماشاگر هیاهوی شهری باشید. با استفاده از V-Ray Next بدون اینکه نیاز باشد اطلاعات زیادی از نحوه عمل موتور رندر وی ری بدونید می تونید صحنه های بسیار جالب و زیبایی رو رندر کنید. از متداولترین سطوح قابل رنگ آمیزی در سطح نمای ساختمان و سطوح دیگر میتوان به سطوح بتنی سیمانی و همینطور سطوح رنگ شده قدیمی اشاره کرد.



    1. 3 نمای خارجی ساختمانها



    1. مصالح استفاده شده جنس و کیفیت مطلوبی داشته باشد



    1. آزمایشگاه ها



    1. شرایط پرداخت



    1. اجرای نمای کامپوزیت پروژه جهاد منابع طبیعی نجف آباد



    1. معایب سنگ مصنوعی



    1. عدم نیاز به کارگر حرفه¬ای جهت نصب



    1. 1- توجه به هماهنگی و یکپارچگی بصری

 



آنچه یک ساختمان را ایده آل می کند، داشتن یک نمای زیبا و چشم نواز است. قبل از اجرا نمای آجری سطح خارجی دیوار پشتیبانی بلوک سیمان، با استفاده از یک ماده خاص کاهش دهنده خرابی، در برابر هوا و آب پوشیده خواهد شد. در معماری مدرن ویلای شماره ۵۹۹ در سواحل مازندران که توسط نیما میرزا محمدی و امین فردوسی طراحی شده است، می توانید حضور قدرتمند و تاثیر گذار سنگ در نمای خارجی ساختمان را ببینید. اولین بخشی که قابلیت جذب افراد را در نگاه اول دارد و با مخاطبان ارتباط برقرار می کند، رنگ و نحوه به کار بردن آجرنما در نما می باشد. نماهای مینرال این قابلیت را دارند تا به راحتی جایگزین مناسبی برای رنگ باشند . وجود لایه هوا در بین ساختمان و نما، باعث می شود که بخار آب به راحتی از ساختمان خارج شود و رطوبت در جداره ساختمان کاهش یابد. نمای مینرال از به روز ترین سبک های طراحی نما است که امروزه مورد استفاده قرار میگیرد و توجه بسیاری به آن می شود . 2. یکی از کاربردهای مهم پوشش نهایی کاهش حجم آب باران ورودی به نمای ساختمان و محافظت عایق در برابر فشارهای جوی و ضربه های مکانیکی است. در نماهای پر ابزار امروزین، استفاده از سازه های فلزی و اعمال رابیتس بندی بسیار پر حجم می باشد.

بیان فضایی صریح و روشن در پلان از طریق حجم های ناب و معمارگرایانه و در عین حال خلق فضاهایی که با تاریخ معماری ایران ارتباط برقرار می کند از رویکردهای مهم طراحی آن می باشد. یکی از بهترین راه حل های این موضوع این است که با استفاده از ابزاری مخصوص جمع آوری ملات ها، در فضا های خالی را انجام دهیم، که این ابزار مخصوص دقیقا می تواند روی درز گیر ها واقع شود. در واقع رنگ آمیزی نمای ساختمان، به معنای اجرای پوشش رنگ بر روی نمای ساختمان است به گونه ای که نوع رنگ آمیزی یک دست و ساده باشد. اولین تصور و برداشت افراد از یک ساختمان مطمئناً نمای آن ساختمان است. با ورود نرم افزارهای پیشرفته به عرصه طراحی، گزینه های پیش روی طراحان برای شکل دادن به نمای ساختمان ها بسیار متنوع تر شده اند. این نوع اتصالات بیش تر در ساختمان هایی به کار می روند که ارتفاع کمی داشته و قاب سبک چوبی و همچنین در مناطقی با خطر زلزله و باد پایین تری کاربردی می باشد. یکی از مهمترین مراحل در اجرای نمای چوبی در ساختمان ها طراحی نمای چوبی با توجه به شرایط مختلف آب و هوایی و محیطی می باشد.

البته که برخی دیگر از تو همچون سطوح عالی سطوح سنگی و یا حتی سطوح چوبی و. طبق قوانین بیان شده که اگر ساختمان بیش از سه طبقه نداشت، باید دیوار های غیر باربر استفاده کرد. در محلی که باز شو ها مانند در ها یا پنجره، در نمای ساختمان هستند، به تیکه گاهی بجز موارد ذکر شده نیاز است. برو به بالاروش اجرای نقاشی نمای ساختمان به چه صورت است؟ آجرنمای انتخاب شده در طراحی نمای خارجی ساختمان ها، چه در تکرار یک شکل حجمی یا جزییات اجزای آن، باید طرح اصلی و اصالت اجرنما را نمایان سازد. صرفا ایجاد نماهای آجری و خشک نمی تواند آن جذابیت و مطلوبیت مورد نظر را به یک ساختمان ایده آل و لوکس ببخشد. تعیین محل قرار گرفتن پنجره ها و همخوانی ریتم آن ها با دیگر بخش ها، از مسائلی ست که باید در رابطه با طراحی نمای ساختمان ها، مد نظر معمارها قرار گیرد. نمای آجری همان لایه دیواری است که دارای ضخامتی حدود 10 سانتی متر می باشد. تصویری از نمای بیرونی ساختمان ۵ طبقه را مشاهده می کنید. هر چه نما ساده تر طراحی شود، عناصر به کار رفته تأثیر بیشتری بر ساختار و زیبایی نمای آن ساختمان خواهد گذاشت. از دیگر نکاتی که باید در هنگام طراحی نما اجرنما به آن توجه نمود، عدم استفاده از عناصر متعدد و پراکنده است.

طراحی نما جنوب تهران

 

پیوستگی مصالح به کار رفته در کل نما باید مشخص باشد، و این بدین معنا نیست که نما به یک شکل طراحی و اجرا شود، بلکه در اجرای قسمت های مختلف ساختمان، از یک فرم کلی بهره گرفته شود. ترکیب سنگ ها ، شیشه ها و سایر متریال های مقاوم در کنار آب و همراهی با معماری فضا قدم نهایی در ساخت یک آبنمای زیبا و ماندگار خواهد بود. 3 آجرهای معماری یا همان آجرهای fbaکه تعریف آن این است که آجرهایی هستند برای استفاده عمومی در مصالح بنایی که اثرات معمارانه مد نظر است. نمای شیشه ای یا کرتین وال کلیه ویژگی هایی که طراح در نظر دارد را نمایان میکند. در طراحی نمای ساختمانی که دارای نمای آجری است فقط سه نوع آجر موجود می باشد. عناصر شفاف در صورتی می توانند در نمای ساختمان تأثیرگذار باشند، که در مکان درست و با طراحی مناسب به کار گرفته شوند. در واقع پنجره ها جزء آن دسته از عناصر به شمار می آیند که در طراحی نما، نقش ایجاد کننده شفافیت را برای ساختمان ها بر عهده دارند. این ستون ها در بیشتر مکان های این نوع طراحی دیده می شود مانند تراس، راه پله و یا ایوان ویلاها.

در صورتی که این مقاله را دوست داشته باشید و می خواهید جزئیات بیشتری را در رابطه با تعرفه طراحی نما نظام مهندسی - fa.wikipedia.org - - fa.wikipedia.org - اطمینان کسب کنید به سایت اینترنتی ما بروید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۵ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۱:۱۰:۴۵ | نویسنده : مهندس معمار | نظرات (0)نظرات (0)

طراحی نمای ویلا با سقف شیروانی یا صاف دماوند کرج رودهن طالقان شمال

دست عنکبوتی: این قطعه که اصلیترین آنها هم است در واقع نگهدارنده شیشه در نما است که با توجه به محل و نحوه قرار گرفتن شیشه از نوع یک شاخ، دو شاخ، سه شاخ یا چهار شاخ استفاده میکنند. مبلمان مدرن ، پنل های سه بعدی ، نخل های بلند ، راه پله گرد و مجسمه طلایی همگی بر لوکس بودن این فضا تاکید می کنند . در طراحی ویلای دوبلکس فوق در بخش راه پله از سنگ مرمر گران قیمتی استفاده شده است . اگر شما یک معمار و طراح هستید و قصد دارید نمای ویلا و حجم معماری آن را طراحی نمایید، پیشنهاد می کنیم ایده های ارائه شده در این بخش را مورد بررسی قرار دهید. متاسفانه از آنجا که برخی کارفرمایان برای نمایش قدرت مالی خود دست به اجرای نمای ساختمان رومی میزنند، برای کاهش هزینهها از مصالح بیکیفیت استفاده میکنند یا بدون کمک کارشناس این نما را برای ساختمان خود انتخاب میکنند. بسیاری از ساختمان ها با گذشت زمان و مدرن شدن ساختمانها و شهرها از نمای مدرن برای ساختمان استفاده میکنند ولی در این بین ساختمان هایی هستند که هنوز از طرح های کلاسیک برای نمای خود بهره میبرند. ورقه ورقه نمی شود و ترک نمی خورد و در حالت غوطه ور در آب کمتر از 6 درصد جذب رطوبت میکنند و افزایش ضخامت ناشی از این جذب آب هم بسیار ناچیز است . همانطور که می دانید هزینه کردن برای طراحی نمای ساختمان ، بهترین سرمایه گذاری در ساخت و ساز ساختمان است زیرا طراحی یک نمای جذاب و زیبا می تواند ارزش هر ساختمانی را تا حد چشمگیری افزایش دهد.

اجرای نما شیشه

اگرچه ساخت این دست از ویلاها هزینه های بالای خود را دارد و ممکن است برای بسیاری از ما تنها یک رویا باشد اما لیاقت مردم ایران همیشه بهترین ها بوده و هست . در نرم افزار Abvent Artlantis Studio 5.1.2 میتوان نقشه ها و ابزارهای حرفه ای برای رندر نمودن تصاویر استفاده کرد . پس از دانلود یک نرم افزار، کافیست محتویات آن را توسط نرم افزار WinRAR یا یک فشرده سازی دیگر که از فرمت RAR پشتیبانی می کند، بر روی سیستم خود استخراج کنید. در طراحی ساختمان، نما مهمترین بخش بهشمار میرود زیرا نما چارچوب کار برای بقیه اجزای ساختمان را مشخص میکند. اگر در رابطه با طراحی دکوراسیون داخلی منزل تان سوالی دارید می توانید آن را در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه مطرح کنید تا کارشناسان چیدانه به شما کمک کنند. طراحی نما ویلای شما باید به صورتی باشد که فرصت را برای جلوه گری طبیعت فراهم کند. 3. ورق داخلی یا بیرونی (elecrobeam) (uv) (exterior) (interior) : یکی از مهمترین قسمت های ورق های hpl روکش آن میباشد که شامل طرح ها و رنگ های متنوع میباشد اما چطور میتوان اطمینان حاصل کرد که این روکش برای نمای بیرونی است یا داخلی ؟ لایه های کاغذ کرافت و روکش روئین سطح پانل هنگام تولید به رزین های ترموست آغشته شده و تحت دما و فشار بالا به یک ورق متراکم با ساختاری یکپارچه تبدیل می گردد. در فرایند تولید این ورق ها لایه های مختلف کاغذ کرافت به همراه روکش نهایی ورق به رزین های ترموست آغشته شده و در دما و فشار بالا به یک ورق متراکم و یکپارچه تبدیل می گردد .



    • استفاده در بخش های داخلی یک ساختمان



    • فایبرسمنت ساده



    • اجرای نمای چوبی یا ترمو وود و تلفیق آن با سایر نماها



    • اجرای سریع



    • انتخاب مبلمان و نحوه قرار گیری




درمقابل سنگهای به کار رفته در نما گران هستند و هزینهی نهایی زیاد خواهد شد. 5. خش ناپذیری: وجود لایه ملامینه نهایی در ضخامت HPL عامل مقاوم شدن این صفحات در مقابل خش پذیری است . صفحات HPL کاربرد وسیعی در زمینه های گوناگون دارد . این ترکیب پس از قرارگرفتن در دمای بالای 180 درجه سانتی گراد و فشار 80bar تبدیل به صفحات محکم با مشخصات فنی ویژه می شوند . 1. تراکم ورق : تراکم بالای ورق HPL یکی از مهمترین بخش این متریال می باشد . در طراحی ویلای دوبلکس فوق شاهد ظرافت بی بدیلی در تمامی بخش ها هستیم . طراحی ویلای دوبلکس با دکوراسیون لوکس و نمای مدرن خواست و نیاز بسیاری از ایرانیان است . از دیگر عواملی که میتواند در طراحی نمای لوکس و لاکچری بسیار کمک کننده باشد استفاده از نماهای سنگ گران قیمت و آنتیک است که جلوه ی بسیار لوکسی به نمای ساختمان می بخشند. و اما این همه ماجرا نیست ، قرار است به داخل این ویلای لوکس هم سَرَکی بکشیم تا ببینیم آیا داخل ویلا هم مثل نمای خارجی آن جلب توجه می کند ؟ در سیستم هنگ، با توجه به اینکه تمام اجزای زیرسازی و روسازی از یک جنس (آلومینیوم) میباشند، انقباض و انبساط اجزا در اثر تغییر دما مشابه هم بوده که این امر از تغییر حالت و خرد شدن جلوگیری میکند.

به همین خاطر در زمان شکسته شدن آسیبی به شما نمی رسد و شیشه از داخل به حالت متفاوت تری از شیشه های قدیمی شکسته می شود. امروزه استفاده از نمای شیشه ای در ساختمان با سیستم های متداول اجرایی زیر صورت می گیرد . در طراحی ویلای دوبلکس استفاده از فرم دایره و منحنی حتی در کف سازی به شکل خلاقانه ای استفاده شده است . یکی دیگر از نکاتی که لازم است قبل از طراحی نمای ساختمان به آن توجه کرد، آب و هوای منطقه ای که ساختمان سازی در آن صورت گرفته، می باشد. نماینده بازتابنده و رو به رو، پیچیدگی های پیچیده ای از رودخانه مجاور را تقلید می کند، در حالی که رنگ سبز گل طلای گرم در منظره طبیعی اطراف آن می افتد. نیازی به سوراخ کردن شیشه ندارد و بدین ترتیب اجازه نصب سریع و آسان را میدهد. اجرای نمای کرتین وال : اجرای نمای کرتین وال یکی از زیباترین نماهای مدرنی است که با توجه به کاربرد شیشه و آلومینیوم در آن از شرایط و ویژگیهای منحصر به فردی برخوردار می باشد. در طراحی نما با استفاده از ورق های اچ پی ال (HPL) بایستی به انتخاب روش مناسب با توجه به شرایط طراحی نما نیز دقت شود .

اگر این نوشتن را دوست دارید و دوست دارید حقایق بیشتری راجع به طراحی نما و جداره مهربانی به صفحه وب مراجعه کنید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۵ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۱:۳۸ | نویسنده : مهندس معمار | نظرات (0)نظرات (0)

اصول طراحی نمای ساختمان : معمارانه فکر کنید

از آنجا که گرمای خورشید و به نمای ساختمان ظاهری نامطلوب می بخشد از این رو لوورها مانند یک سایبان عمل می کنند که در نمای بیرون ساختمان استفاده می شود. کانسپت طراحی نمای مجتمع مسکونی دهلی مانند پاکت نامه ای که برای محتوای درون خود را حفظ می کند. حال آنکه در این دوره علاوه بر آموزش کامل نرم افزارهای مربوطه اصول طراحی، قوانین و ضوابط شهرداری، نکات مربوط به نظارت و اجرا را نیز فرا می گیرید. طراحی نما کلاسیک در اسکچاپ وزن هر قاب در این سیستم بسیار سبک است و مقاومت خوبی نیز در برابر تکان و زلزله دارد. به علت ریزه کاری های زیاد، طراحی نمای کلاسیک هزینه ی بالاتری نیز دارد ولی در نهایت ساختمانی با ابهت و شیک را می توانیم داشته باشیم. نکتهای که باید در نظر گرفت این است که اجزای زیادی از نمای کلاسیک بهصورت قطعات از پیش آماده هستند و در محل فقط روی بدنه خارجی نما نصب میشوند. پیچیدگیهای نماهای مدرن بیشتر در مهندسی طراحی است، تا آنچه طراح نما قصد دارد بهصورت واضح به نمایش درآید. اینکار باعث می شود نمای ساختمان شما بیشتر به شخصیت یک نمای مدرن نزدیک شود. ما از شنیدن صدای گرم شما بسیار خوشحال میشویم. شیشه سکوریت که طیِ فرایندی دقیق بر روی شیشه های خام حاصل می شود حتی اگر هم در شرایطِ بسیار خاص و ویژه بشکند به قطعاتِ بسیار ریزی تبدیل می شود که به هیچ وجه برنده و خطرناک نیستند. طراحی نمای ساختمان را از یک دریچه میتوانیم مهم بدانیم که در دگرگونی محیط شهری و فضای شهر نقشی ویژه دارد.

اجرای نما رشت

زیرا این سیستم به دلیل نوع اتصالاتی که دارد تحمل وزن شیشه هایی را با وزن بالا و ابعاد زیاد نخواهد داشت. این شیوه طراحی نشان می دهد که با سازه های ارزان بتنی یا فلزی می تواند چهره ساختمان سرد و بی روح را به منطقه ای مدرن و قابل درک تبدیل کرد. طراحی دکوراسیون و معماری داخلی شور و اشتیاق و آرامش را با استفاده از تکنیک ها و سبک های متعدد و طراحی های خلاقانه به کوچکترین و بی روح ترین فضاها باز می گرداند. برای افزایش فضای عمومی ساکنان آپارتمان،فضای گردش( circulasion) داخلی به آسمان باز می شوند و به عنوان ریه برای توسعه ی ساختمان عمل می کنند.این فضا نور روز و تهویه ی طبیعی را تأمین می کند. این محصول به صورت ملات بوده و متشکل از مخلوط دانه های گرانیتی و مرمر سرامیزه با تنوع رنگ فراوان و دانه بندی های متعدد، رزین های طبیعی و مصنوعی و سایر افزودنی ها می باشد. اغلب افرادی که در همهی امور استفاده از روشهای جدید را به روشهای قدیمی و سنتی ترجیح میدهند، در این خصوص نیز از طرفداران نماسازی خشک هستند. برخی گمان میکنند که چینیان نخستین بار قطبنما را ساختند برخی دیگر میگویند که قطبنما در ایتالیا اختراع شدهاست. باشد. پنجرهها همواره با دیگر عناصر دیوار، سطوح باز و بسته، تیرهوروشن، صاف و ناهموار را بوجود می آورند. طراحی نمای منحنی با خطوط پیش آمده این موقعیت را برای ساختمان ایجاد می کند تا از سایه های بزرگ و خُنک در روزهای گرم بهترین بهره را ببرند.

شما می توانید فروشگاه، محصولات و خدمات خود را در کرج آگهی ثبت و از این طریق به تعداد کثیری از مشتریان معرفی شوید. اگر از مزایا و ویژگی های منحصر به فرد طراحی و اجرای نمای شیشه تک جداره و دو جداره فریم لس اطلاع ندارید، به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. این نما تقریبا می توان گفت در صنعت ساختمان سازی در حال جایگیزین شدن به جای نمای کامپوزیت می باشد. پوشش آلومینیومی لوور ها با پوشش نمای ساختمان ترکیب قشنگی را بر جای می گذارد. در طراحی نما سعی نمایید که بحث فرم و عمکرد را فدای یک دیگر نکرده و در تلفیق مثبت از یک دیگر استفاده نمایید . در آن خبر به بررسی قابلیت و ویژگی های ماکسول نسبت به موتور رندرهای دیگر پرداخته شده بود. اجرای نمای چوب ترمو در کرج یکی دیگر از خدمات قابل ارائه توسط شرکت مهمندسی سازه پارسا گستر در کرج است که از جدید ترین و زیباترین نما های پیشنهادی مجموعه ماست. این لوورها به وسیله سازه به سوراخ های روی روپوش سقف یا پنجره یا در وصل می شوند. نمای کرتین وال یکی از نماهای مدرن با ترکیب پروفیل های آلومینیومی به عنوان سازه و لاستیک های آب بندی و هوابندی و اتصالات نصب می باشد.



    • نمای لوور چیست؟



    • شیوه (L, H)



    • مدلسازی ریل شاتر از هندسه موجود



    • آبنماهای پلهای بر روی دیوار یا



    • مدلسازی نرده شیشه ایی



    • 1- محیط CAD



    • نُسخ قرارداد



    • صرفه جویی در مصرف انرژی




در نمای فریم لس کرتین وال به علت شکست حرارتی، اتلاف انرژی به صورت قابل چشمگیری کاهش می یابد. اولین جلسه ارائه به کارفرمای پروژه مسکونی دادمان، اوایل سال 94 صورت گرفت. البته قابل ذکر است که طول عمر نمای خشک ۵۰ سال است. هنوز در آن خانه های قدیمی و حیاط دار، ساختمان هایی متعلق به دوره پهلوی، مغازه هایی با قدمت بیش از ۵۰ سال دیده می شود. به همین دلیل از این نوع نمای شیشه ای فریم لس می توان در ساختمان هایی با ارتفاع زیاد استفاده کرد. این ساختمان در دو طبقه با پلان تیپ طراحی شده است . نماهای طراحی شده برای این پروژه طراحی معماری مجتمع مسکونی ( دانلود پروژه کامل مجتمع مسکونی ) به تفکیک و برای همه تیپ بلوک ها می باشد. نصب نمای کامپوزیت در ایران به روش های مختلفی انجام میگیرد که متاسفانه همه روش ها استاندارد نیستند . مقدار جذب آب سنگ باید در محدوده مجاز استاندارد باشد. در ایران باستان آب پیام آور روشنایی و پاکی به شمار می رفت و از ارزش زیادی برخوردار بود. در مرحله بعد، از الگوی فخرومدین برای کنترل نورورودی و سایه به داخل ساختمان، در پوسته دوم استفاده می شود. یکی از نکاتی که باید در هنگام طراحی نما به خاطر داشت، عدم استفاده از عناصر متعدد و پراکنده است. لوور به دلیل کاربرد ویژه خود در بازار خرید خود مشتریان پایه ثابتی هم دارد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۸ دی ۱۳۹۸ | ۰۱:۱۳:۳۵ | نویسنده : مهندس معمار | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.