طراحی و اجرای نما

طراحی و اجرای نما

طراحی و اجرای نما

دستورالعمل و راهنمای اجرای بلوک هبلکس

کاهگل مصنوعی (کاهگل ضدآب) به وسیله قلمو یا پاشش و بسیار ساده تر از سایر رنگها قابل اجراست. کاهرنگ، ملات کاهگل مدرن، ضدآب و بدون گرد و غبار است که جایگزین مناسبی برای سیمگل و کاهگل سنتی میباشد. چار چوبی که انتخاب می شود باید از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشد. جهت خرید انواع محصولات نانو می توانید از طریق همین سایت اقدام به خرید آنلاین محصولات نانو کنید . شما نمی توانید با آگهی دهنده تماس بگیرید. ایجاد یک دروازه در دهنه استخر یا حوض که آب را به پایین سرازیر می کند، از نمونه ایده هایی است که می توانید به این منظور به کار ببرید. ۳- پوشش Nano-PDF: همانند رزین PVDF اجرا می گردد با این تفاوت که یک لایه سوم هم روی رزینPVDF اجرا می شود که از لحاظ ساختار مولکولی با رزین های عادی متفاوت است. چار چوبی که انتخاب می شود باید از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشد .

  • دیوار مصالح بنایی مسلح
  • PMC (Polymer Matrix Composite) : کامپوزیت با زمینهٔ پلیمری
  • تطبیق نمای ساختمان با بافت شهری
  • 3 نمای خارجی ساختمانها
  • روش نصب و مونتاژ این سیستم ساده تر است
  • محاسبات و مشخصات فنی پروژه

با استفاده از پیستوله مینرال نوع میکرو (ریزدانه) را به سطح نما اسپری می کنیم. توجه: در روش اجرای مینرال پاششی سطح کار زبرتر از روش اجرای مینرال ماله ایی می باشد زمان خشک شدن نهایی 24 ساعت می باشد. معماران قدیمی ایران از ترکیب کاهگل با کاشی ، چوب و حتی سنگ برای پوشش ساختمان ها و ایجاد نمایی زیبا استفاده می کرده اند. 2. چوب ها را قبل از شروع عملیات نصب مطابق با نقشه ها برش داده و عملیات رنگ کاری مطابق با دستورالعمل مربوطه بر روی تمامی وجوه چوب اعمال گردد. بعد از اجرای این ماده بر روی سطح، حاصل کار به صورت کاملا شببیه به کاهگل طبیعی نمایان می شود به طوری که نمی توان تفاوت کاهگل مصنوعی ( کاهرنگ ) از کاهگل طبیعی را تمییز داد. کاهگل شهرنگ خدمات اجرا، فروش و تولید انواع کاهگل را در سراسر ایران انجام می دهد. و فشار 5 الی 10 اتمسفر در جهت محور افقی با سطح کار انجام شود.

 

اجرای نما شیشه

پیشنهاد میشود که در روزهای سرد نماهای رو به آفتاب و در روزهای گرن نماهای پشت به آفتاب کار شود. همانطور که در مطالب بالا خواندید این مصالح مزایا و معایبی دارد. 1.رده SW (آب و هوای سخت) برای استفاده در جاهایی که مقاومت بالا نسبت به تخریب، در برابر چرخه یخ بندان الزامی است. ملات طرح کاهگل با چسبندگی فوق العاده بالا و همچنین آماده سازی بسیار راحت ، برای مواردی نظیر احیا و مرمت آثار باستانی در اجرای اندود کاهگل ، ایجاد و احیای نماهای روستائی و قدیمی ، موارد دکوراتیو کاربرد دارد. مناسب برای محیط خانه بالاخص دکوراسیون دیوارهای داخلی منازل و همچنین بازسازی ابنیه تاریخی و خلق نمای سنتی مشابه مناطق کویری. فضای داخلی و نحوه و تقسیم بندی پلان ها، نقش مهمی را در ساختار معماری یک بنا بر عهده دارد. برای استعلام قیمت لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و شرایط محیطی و متراژ مورد نظر خود را اعلام نمایید تا بر اساس این اطلاعات قیمت کاهگل ضد آب در اختیار شما عزیزان قرار گیرد.

در تیرماه سال 1398 شرکت سازاکو رزین ویژه خود با نام نمالاک را بر روی دیوار کاهگلی با طول بیش از 5000 متر اجرا نموده است. در نماهای شیشه ای بعد از اجرای سفت کاری میبایست بر روی دیوار زیر نمای شیشه ای شاسی کشی شود . بطورکلی سنگ بوسیله دوغاب ماسه سیمان به دیوار سفت کاری نصب میشود. 5. بطور کلی سنگ بوسیله دوغاب ماسه سیمان به دیوار سفت کاری نصب می شود. در نماهای شیشه ای بعد از اجرای سفت کاری می بایست بر روی دیوار زیر نمای شیشه ای شاسی کشی شود. در این روش نما هیچ نوع بار مرده ی بر ساختمان تحمیل نمی کند. رنگ کلیپس ها با رنگ سرامیک انتخابی به کمک رنگ پلی استر با روش الکترواستاتیکی یکسان می شود. همچنین بسیاری از افراد به علت ویژگی های شاخص چوب، استفاده از آن را برای نمای ساختمان و ساخت تابلو چوب در دستور کار قرار می دهند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱۸ دی ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۳:۵۱ | نویسنده : مهندس معمار | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.