طراحی و اجرای نما

طراحی و اجرای نما

طراحی و اجرای نما

نمای ساختمان دو طبقه با طراحی مدرن و کلاسیک

در نمای ساختمان (تصویر بالا ) از فرم های مثلثی شکل به عنوان تراس ، سایه بان ، باران گیر و جداره ای برای حریم خصوص استفاده شده است . بااستفاده از نورگیر های حبابی(کوپل) یا پایه و حباب و همچنین ورقهای پلی کربنات دو یا چند جداره ساده ، مثلثی و ورقهای پلی کربنات تخت (فلت) و طراحی نما با عرض کم ورق اکرولیک. همچنین شیشههای بزرگ با لامپهای تزئینی نیز بسیار چشمنواز خواهد بود. در مقاله انواع نمای ساختمان می توانید با این سبک بیشتر آشنا شوید. به این خاطر در نمای ساختمان، لایه ها در برابر فشارهای مختلف مثل فشار باد از خود مقاومت مناسبی نشان می دهد. اگر موافق باشید در ادامهی مقاله به بررسی برخی از متریال مورد استفاده در ساخت نمای رستوران بپردازیم. اگر شما هم جزء افراد خاص پسند هستید و به دنبال ساخت یک ویلا با متراژ حدود ۱۵۰ متر مربعی هستید احتمالا طراحی “ویلای ماگوش” در شهرستان ماکو مورد توجه شما قرار خواهد گرفت. با خانه طرح در بررسی این ویلایی زیبا همراه باشید. در این آموزش شما عزیزان به صورت گام به گام و مرحله ایی تنظیمات محیطی، متریال لازم، نور پردازی، تنظیمات نهایی رندر و پست پروداکشن در فتوشاپ را یاد می گیرید. اما در فضاهای شهری، خبری از طبیعت نیست.

حجم سه بعدی با ایجاد بافت جدید حاصل شد.

قرار نیست افراد تمام اطلاعات شما را از روی تابلو مشاهده کنند. به همین دلیل ارتباط طبقاتی در این پروژه زیاد مطرح نیست و بر همین اساس در یک طبقه کار شده است . در حقیقت، نمای خارجی این ساختمانهاست که آنها را نسبت به سایر سازهها متمایز میکند. به طوریکه نقشه ی نمای کامپوزیت ساختمان، نسبت به ابعاد ورق انتخابی کارفرما، با درنظر گرفتن حداقل میزان پرت ورق با نهایت دقت رسم می شود. به علت ریزه کاری های زیاد، طراحی نمای کلاسیک هزینه ی بالاتری نیز دارد ولی در نهایت ساختمانی با ابهت و شیک را می توانیم داشته باشیم. در معماری نمای ویلاها از سبک های بسیار مختلف و متنوعی استفاده می شود که شما می توانید با توجه به علایق و شرایط اقلیمی خود، طرح های مدرن یا کلاسیک را انتخاب کنید. حجم سه بعدی با ایجاد بافت جدید حاصل شد. این فضا های خالی با استفاده از یک درز گیر پر خواهند شد. در این نمای طراحی شده، لوگوی مک دونالد به شکل خلاقانهای به تصویر کشیده شده است. به عنوان مثال رستورانهای مک دونالد که یکی از مشهورترین رستورانهای جهان هستند، تبلیغات خود را بر پایهی همین برندسازی انجام میدهد. جالب است بدانید که رستوران مک دونالد هزاران شعبه در جهان دارد که همگی آنها دارای نمای خارجی مشابه هستند.

قیمت طراحی نما تهران

ماکو شهری مرزی در شمال غربی ایران است ، که دارای آب و هوایی متفاوت بارش سنگین برف و باران و چشم اندازی سرسبز می باشد. همچنین ، تیم کنترل کیفیت شرکت اکوآرک با حضور خود در محل پروژه و انجام تست های متفاوت و بررسی تایل ها ، به این امر بهبود بخشیده اند. در این آموزش تکنیک های مختلف برای مدل سازی نماهای گوناگون معماری مورد بررسی قرار می گیرد. زمان لازم برای تائید طرح در کمیته نما در جلسه اول یا جلسه دوم برگزاری کمیته نما می باشد و هر هفته یکبار در روز مشخصی کمیته نمای هر منطقه برگزار می گردد که از قبل باید نوبت گرفته شود. هر کدام از این موارد دارای ویژگیهای خاصی هستند و برای استفاده از آنها باید دیزاین رستوران، نوع رستوران، موقعیت جغرافیایی و سبک معماری مرسوم را باید در نظر گرفت. ساختمان با سقف شیروانی همواره در مناطق مرطوب دارای محبوبیت بالایی است و همین امر نیاز به طراحی های متفاوت برای سقف شیروانی را افزایش می دهد. امروز سیتاک قصد دارد در مورد طراحی نما در مجتمع های تجاری با شما صحبت کند. در این آیین نامه به این مورد نیز اشاره شده است که کلیه املاک واقع در حاشیه محورهای شاخص موظف به دریافت مصوبه از کمیته نما و منظر شهری هستند.

  • طول عمر بالا
  • جلوگیری از آلودگی های صوتی
  • ارائه بیش از سه طرح متفاوت برای نما
  • بادوام و مقاوم و بی خطر بودن در مقابل خطرات زلزله
  • استفاده بهعنوان نرده راه پله، جان پناه و بالکن
  • نما هرگز کثیف نمیشود

فقط توجه داشته باشید که مبلمان این قسمت تاثیر بسیار زیادی روی مشتری خواهد داشت. ماموریت این پروژه ایجاد یک خلوتگاه خانوادگی برجسته بر روی دامنه های قره خاچ بود، با توجه به اینکه چشم انداز مناسب و زیبا به طبیعت اطراف نیز در نظر گرفته شود. این نوع نما دارای ویژگی های معماری مدرن بوده و اصول طراحی آنها از قوانین معماری مدرن تبعیت می کند. تراس های کشیده و طولانی آن ، که از یک طرف توسط سقف و از طرف دیگر توسط سه ستون باریک نگه داشته شده اند، برای داشتن بیشترین شفافیت، دارای نرده های شیشه ای بدون قاب هستند. تمام آنها دارای سقف های شیروانی می باشند. بنابراین ما گفتگویی را در ارتباط با خط افق و تعریف مجدد سقف شیروانی با ساختار شکنی باورهای اجتماعی پذیرفته شده، آغاز کردیم. طراحی نمای ساختمان شیروانی در مناطق مرطوب بسیار با اهمیت است. در این نما قسمت چوبی و سنگی هارمونی خوبی با فضای سبز محوطه دارند و صفحات کامپوزیت هم حس مدرن بودن این نما را القا می کنند. طراحان این شرکت با در نظر گرفتن سلیقه ی کارفرما و نوع متریال انتخابی (سنگ ، کامپوزیت پانل ، شیشه ) و نوع بنا، موقعیت و سازه ی آن، اقدام به طراحی نمای ساختمان می نماید. اگر موقعیت جغرافیایی رستوران شما طوری است که فضای خالی در جلوی آن وجود دارد، حتما از آن استفاده کنید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۲۰ دی ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۶:۰۰ | نویسنده : مهندس معمار | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.